Page 30 of 39 FirstFirst ... 202829303132 ... LastLast

Thread: NAZIs in my metals

Ήθελα να σχολιάσω κι εγώ σχετικά με τους Amebix, κι αν είχαν ή δεν είχαν σχέση με την πολιτικοποιημένη anarcho-punk σκηνή του '80. Ωστόσο τα λέει πολύ ξεκάθαρα ο ίδιος ο Miller στο πιο γνωστό ντοκιμαντέρ για τη σκηνή (στο 1:00:10):

https://www.youtube.com/watch?v=GNBwBbpy16Y

Τι μας λέει έξω από τα δόντια, δηλαδή, ο Miller; Οι Amebix χρησιμοποιούσαν την anarcho-punk σκηνή. Οι Amebix χρησιμοποιούσαν τις πλατφόρμες που είχαν στήσει οι Crass, χωρίς να νιώθουν, όμως, καμία σύνδεση με το πολιτικό κομμάτι, αυτοί πάντα έψαχναν το πιο "σκοτεινό", το πιο "υπόγειο"... Περιττό να πω ότι είναι η απογοητευτικότερη παρουσία μέσα στο ντοκιμαντέρ.

Οπότε, ναι. Μέρος της σκηνής, αδιαμφισβήτητα, και συναυλίες για τα ζώα και no gods, no masters, και τα ραφτά δεν τα ξηλώνουμε γιατί τα φοράμε όχι για τον Baron, αλλά γιατί συμβολίζουν μία ολόκληρη κουλτούρα, όπως μπορεί να φοράμε κι από άλλες μπάντες που μπορεί να μη μας τρελαίνουν μουσικά αλλά τους δίνουμε respect για όλα τα παραπάνω (ή είμαι ο μοναδικός; ). Απ' ό,τι φαίνεται οι Amebix ήταν λαθρεπιβάτες αυτής της περιόδου, όπως και πολλοί άλλοι που μπορεί απλά ποτέ να μη βγήκαν να το παραδεχτούν τόσο ανοιχτά όσο ο Baron. Σκατά στον Baron, λοιπόν, και κρατάμε ό,τι μας έδωσε αυτή η μπάντα, ακόμα κι αν είχαν άλλα στο πίσω μέρος του μυαλού τους (που μάλλον δεν είχαν, αλλά με τα χρόνια το μυαλό γίνεται κιμάς).

Sfinotouvlaki όπως ακριβώς πιστεύεις ότι οι a.c. θα έπρεπε να θαφτούν σε κάποιο χρονοντούλαπο, θα ήθελες το ίδιο και για μπάντες όπως οι slayer όπου ο εκλιπών κιθαρίστας είχε το SS στην signature κιθάρα του; Για τους melvins; Για τους Motorhead όπου ο αγαπημένος σε όλους Lemmy είχε δωμάτια με κειμήλια και ναζιστικές σημαίες;

tau cross η επιτομή της βαρετής μπάντας
    και σιγά τις τρομερές πωλήσεις που έχασαν οι λαδέμπορες της relapse

αν μετανιωμένοι ιντερνετοαναρχικοί αρχίσουν να πουλάνε και τους amebix δίσκους τους θα μιλάμε για win win κατάσταση
    τελ φορά για το who's the enemy εφτάρι γυφτοέμπορας made in greece ζήταγε 80ευρώ
    ΚΟΚΚΑΛΙΚΟ ΚΤΗΝΟΣ

http://www.youtube.com/watch?v=NxsVERUpM6I

Η σελίδα στο fb ξανανέβηκε με νέα ανακοίνωση του Μπάρον. «Στέλνει» τα 2 μέλη και συνεχίζει. Θα 'χει ενδιαφέρον η συνέχεια...

Quote Originally Posted by The Good Son View Post
    Sfinotouvlaki όπως ακριβώς πιστεύεις ότι οι a.c. θα έπρεπε να θαφτούν σε κάποιο χρονοντούλαπο, θα ήθελες το ίδιο και για μπάντες όπως οι slayer όπου ο εκλιπών κιθαρίστας είχε το SS στην signature κιθάρα του; Για τους melvins; Για τους Motorhead όπου ο αγαπημένος σε όλους Lemmy είχε δωμάτια με κειμήλια και ναζιστικές σημαίες;
    "Όπως ακριβώς", όχι. Γιατί δεν είναι ακριβώς ίδιες περιπτώσεις. Περισσότερο προς το "καμιά σχέση" τείνει το αποτέλεσμα της σύγκρισης. Δεν είπα γενικά κι αόριστα πάντως ότι πρέπει να θαφτούν οι α.κ. σε κάποιο χρονοντούλαπο. Αναθέρθηκα σε αυτούς σε σχέση με τη Ριλάψ και την αντιμετώπισή της προς τους Ταού Κεράμικα. Απ' ό,τι είδα, τους εχει διαγράψει από την ιστοσελίδα της, το μπαντκαμπ κ.λπ., γι' αυτό έγραψα ότι, αν οι α.κ. είναι όντως ο οχετός που όλοι βλέπουμε θα έπρεπε να κάνει το ίδιο και με αυτούς. Δεν είπα ότι η αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων πρέπει να είναι αυτή ή κάποια άλλη.

Στην περίπτωση των α.κ. το καθυστερημένο "τρολάρισμα" ή "χιούμορ" ίσως να μην είναι καν το σοβαρότερο θέμα. Ο τύπος προφανώς ήταν ψυχιατρική περίπτωση και συναισθηματικά είχε μείνει περίπου στα 11-12. Αυτό που του χρειαζόταν ήταν υποστήριξη, όχι εταιρία να κυκλοφορεί τς μαλακίες που έγραφε, ώστε να μπορεί να αγοράζει πρέζα. Αννίτα Πάνια είναι η φάση. Οπότε το θέμα ήταν να μην κυκλοφορήσουν καν όλα αυτά, όχι να θαφτούν σε χρονοντούλαπο. Αλλά τι να κάνεις, σκληρός ο χώρος του θεάματος, εκμεταλλεύεται ό,τι μπορεί να εκμεταλλευτεί!

Τους υπόλοιπους που αναφέρεις εγώ δεν θα είχα θέμα να τους δώσω πούλο, αλλά, βάσει αυτών που γνωρίζω, ως περιπτώσεις δεν έχουν σχέση με τον Πάτναμ. Συνοπτικά, οι Κινγκ και Χάνεμαν -όπως τους κόβω- είναι καθυστερημένοι, έτζι λιμπερτάριανς που θέλουν να φαίνονται σκληρά αγόρια, οι Μέλβινς είναι καθυστέρημενοι έτζι γκιξ και ο Λέμμις ήταν ψιλοχαζός λιμπερτάριαν με κακό γούστο. Υπό μια έννοια, λοιπόν, ο Πάτναμ ήταν περισσότερο θύμα, κάτι που για τους υπόλοιπους δεν ισχύει. Eν τέλει, αυτή η απαίσια αντίληψη του φιλελευθερισμού βρίσκεται πίσω από την ύπαρξη και την εκμετάλλευση περιπτώσεων όπως του Πάτναμ και μάλλον είναι πιο προβληματική από το χιούμορ (ή από την έλλειψή του πιο σωστά) και την κακή αισθητική που άθελά της αισθητικοποιεί ναζιστικά σύμβολα.
    Last edited by sfinotouvlaki; 06-07-2019 at 14:39.

Και όπως ήταν αναμενόμενο, το ίδιο κουρασμένο παραμύθι. Αντι-αντιπατριαρχία, ελευθερία λόγου, αντι-θυματοποίηση (την ώρα βεβαίως που κλέγεσαι ότι σε έριξαν χωρίς δισταγμό στις ρόδες του φορτηγού). Μόνο το Ισλάμ και ο μεταμοντέρνος νεομαρξισμός λείπουν. Βαρετά πράγματα γενικά.

Spoiler
    You Kids are in a Prison,one that you created and you maintain.One that you build onto year by year and yet never see. It maintains itself through the characters you represent, both the guards and the snitches,monitoring and judging every detail of your fellow inmates,telling tales and spreading gossip. i cannot be a part of that.

No walls,no guard,no wire no yard,we are the perfect Prisoner.

You have created a hierarchy of victimhood, desperately scrambling for status on a ladder of the imaginary oppressed, nice kids from nice homes still trying to fight against evil mummy and daddy, the people who gave you everything, and who you turned your backs on. You live vicariously through a compromised media,themselves terrified of uttering an inappropriate phrase or idea, furiously signalling their own virtues through self censorship and speech regulation. Your movies sell you the same stories, with an increasingly complex mixing of archetypes,until there are no real stories of any value left, and still you consume.

The worst thing is that you see yourselves as rebels of some kind,anti system warriors against the vague “Patriarchy”. You ARE the system,you are the useful idiots that keep the cogs turning,you are the Prison guards, glued to your screens on the Worldwide Panopticon. You are the Beast i despise, and the whole reason i have spent my life seeking answers, immersing myself in the forbidden,the occult,the Taboo, the places where there are still clues to how we got here,and how we can get back out.

You People set the dogs on me,you threw me under that bus without a moments hesitation,and that shows your true nature, the imaginary friends of the Internet,the curtain twitchers and tittle tattlers,the town hall gossips and Intenational knitting circle. You are not people i would want on my side in any kind of struggle.

To the very few men and women who have reached out on their own initiative,i salute you,we are Brothers and Sisters, a crazy family who may disagree fundamentally with what one another has to say ,or the opinions we hold ,but we will fiercely defend their right to do so. and that is the difference between the Prisoner and the Free man, the winnowing and separation of the wheat from the chaff,some of you passed the test and many did not.

I have made a decision about Tau Cross. It is a band that i created and nurtured on my own for one and a half years,in the bitter disappointments of the Amebix break up, i wrote all the original material and retain the band as my own intellectual property,to do with as i wish.

I am releasing Michel Langevin from Tau Cross, he should not be associated with this band in any manner in future,apart from the material that he has contributed,which has always been remarkable,and i have thought of him as a dear friend. however,the association with this Stigma is something people must choose or lose.

Andy Lefton is released with immediate effect, he has managed to embody the twin roles of Victim and Judas on far more occasions now than were strictly necessary,and we share nothing in common anymore,philosophically or ethically.

The remaining members will probably leave of their own accord and are encouraged to do so should they feel pressured,but there is a welcome place her for anyone brave enough to stay.
    i will continue this band, even if it becomes a sad one man and a dog cassette making venture,it has never been about fame or money, it is about the journey for truth, the places that takes us and the need to remain true to ourselves. i feel this episode has demonstrated something of primary importance,and these words from the song are both prophetic and illuminating.

So you seek the truth, embrace her while you may
    walk into the Fire,you and i shall never die
    we become the Flame ,Burn with Me.

Rob Miller- Tau Cross- July 2019
    Last edited by sfinotouvlaki; 06-07-2019 at 14:54.

Η συμπεριφορά της relapse φαίνεται πράγματι υποκριτική. Κάποιος μπορεί να τη δικαιολογήσει λέγοντας ότι οι a.c. λειτουργούν υπό το μανδύα του χιούμορ, κάτι τελείως αλλιώτικο από το να ευχαριστείς έναν holocaust denier στα credit σου. Αν όντως πιστεύεις ότι οι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, τότε καθεμία πρέπει να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά. Οπότε είναι άτοπο να τσουβαλιάζεις την περίπτωση των Tau Cross με αυτή των Anal Cunt. Δεν νομίζω όμως ότι έχει νόημα να δούμε την οποιαδήποτε "συμπεριφορά" μιας εταιρείας. Η εταιρεία κινητοποιείται από το κέρδος. Πολύ πιθανόν λοιπόν η κίνηση αυτή να είναι απόρροια της politically correct τάσης που είναι στα φόρτε της τελευταία.

Διαφωνώ με το γενικό τσουβάλιασμά σου ότι "όλοι είναι καθυστερημένοι". Το θέμα είναι πρακτικό. Αν μπει κανείς στο σκεπτικό του "ποιοι επιτρέπεται να κυκλοφορούν και ποιοι όχι", μπαίνει σε ένα ατελείωτο rollercoaster λογοκρισίας. Ο καθένας έχει τα προσωπικά του όρια με το τι τον ενοχλεί και τι όχι. Τί είναι διατεθέιμένος να δικαιολογήσει και τι όχι. Από τη στιγμή που ένας καλλιτέχνις δεν λέει ξεκάθαρα ότι είναι ναζί, τα πάντα είναι στη σφαίρα της ερμηνείας. Θεωρώ ασφαλές να αφεθούν εκεί.

Δεν τσουβάλιασα τίποτα. Είπα ότι για κάποιον που θεωρεί και τις δυο περιπτώσεις προβληματικές, στην αντιμετώπισή τους από τη Ριλάψ βλέπει μέτρα και σταθμά. Για τη Ριλάψ μπορεί να μην ισχύουν, αλλά δεν είμαστε αναγκασμένοι να συμφωνήσουμε μαζί της. Ναι, πολύ πιθανόν η κίνηση αυτή να είναι απόρροια μιας "politically correct" (να τι άλλο έλειπε από την ανακοίνωση του Μίλλερ) τάσης που είναι στα φόρτε της. Στα πιο φόρτε της πάντως, ειδικά στο μέταλ, είναι το "politically incorrect".

Δεν τους είπα όλους καθυστερημένους, μόνο τους τρεις που μου έφερες ως παραδείγματα. Τους δυο μάλλον, ο Λέμμις ήταν ψιλοχαζός, όχι καθυστερημένος. Εντάξει ρε Γκουντσαν, εσύ μπορείς να τους αφήσεις εκεί όσους δε δηλώνουν ναζί, εγώ και διάφοροι άλλοι διαλέγουμε να τους λέμε φασίστες ναζιστές. Δικαιώμά μας!!!

Καταρχάς δεν λατρεύουμε όλοι λεμμυ.
    1) e4, c5
    2) Νf3

το 8εμα εχει μια καποια πλακα.

πλακα γιατι βλεπεις "ηρωοποιημενες" μπαντες/κουλτουρες/κλπ να εκπιπτουν 3αφνικα κ να κλαινε τα τυπακια με τα τατου και τα ραφτα, αλλα κι απο την αλλη γι' αυτο δεν πρεπει να τους εχεις "8εους" (ω τι ειρωνια "no gods" που λεγανε και τα πουλακια μου). προφανως το κριμα βγαινει απο την "ιστορικοτητα" κ την παλαια στηρι3η στην αναρχοκαταληψιακη σκηνη της μπαντας ομως που οσο κ να πεις, αυτο ειναι κ το λυπηρο και φυσικα κατανοητο.

αμα πιασουμε τι μαλακιες εχουν πει (ειδικα τα τελευταια χρονια που πολλοι μεγαλωσανε κ τα ντρογκια δεν τα σηκωνει το μυαλο με την ιδια ευκολια του 25αρη) αλλοι απο την -ας την πουμε γενικα- πανκ σκηνη, 8α τραβαμε τα βυζια μας ολοι κι ολες και 8α σπαμε δισκακια. βλεπε ροτεν, μορισει, ιγκι ποπ, κλπ (κ αν κανεις 8α ρωταγε, ναι εννοειται 8α 3ανακουσω pil αντε κ pistols - smiths k iggy ποτε δεν τρελα8ηκα οποτε κ με τις ρατσιστικες τους @@διες δεν υπαρχουν καν στο χαρτη).
    δεν 3ερω αν κατι τους ταιζει εκει στο UK ο μαλακας ο φαρατζ και ψεκαζονται ομαδικως...

εκει που στεκομαι πιο πολυ εγω προσωπικα ειναι στους χελμπασταρντ, οσο κι αν μενουν διπλα με τον ετσι που ειπε κι ο ριτζεκτ (επισης αυτο δεν 3ερω γιατι το κανουν τοση διαφημιση - το ειχαν πει και σε λαιβ βερολινο σχετικα προσφατα σε πηγαδακι), δεν υπαρχει καμια δικαιολογια στηρι3ης ή πλυντηριου. κανει λιγο σαν 3επλυμα αυτο, μιας κι ακομα οι συγκεκριμενοι παιζουν σε φασεις κ στηριζουν κοσμο/σκηνη/ε3οδα για πραγματα κλπ κλπ.
    σε μενα, αυτο μενει να 3εκα8αριστει πληρως - παρε 8εση κυριος αλλιως απο εδω παν' κι αλλοι, και σε "χωρικη" φαση αμα ειναι 3ανα δεν χωρας. για να δουμε.

τεσπα, ζεστη πολλη αγαπητο φορουμ, καιρος για παραλιες.
    anti-metal

...και η τοποθέτηση των διαολομπασταρδων για το γειτονάκι τους και τις κατηγορίες προς τους ίδιους

Spoiler
    Hellbastard does not NEED to defend itself. 34 years of managing to influence people to think about things is good enough for us.

In 34 years signing non major record deals and refusing to sign to any semi-major labels in order to follow the path of our influences and keep the ‘D.I.Y’ ethic of ‘no - sell - out’ true is good enough for us.

As Maximum Rock ‘n Roll magazine stated in the past -

“.....HellBastard comes across like SLAYER with CRASS-LIKE lyrics,..... This is good enough for us.

HellBastard does NOT FORGET where it came from on this ongoing journey.

The current trend in insinuating that HellBastard has even the slightest sympathy or interest in right - wing ideologies is not only insulting, it is extremely laughable.

Such misinformed and ‘witch-hunt’ style allegations has truly shocked us.

The very fact that ‘holocaust denial’ exists in the first place only perpetuates the big ‘? ...... WTF ???’ to state such horrific views clearly shows there are delusional people alive that are ignorant of factual, proven truth.

Humans are erratic and unpredictable, a species that puts itself on top of the food chain with a self-styled-superiority-complex crown on its own head. Complete ego and patheticism of the highest order.

What of the holocaust that never ended ? Those sentient lives day in and day out with their innocent beautiful bodies systematically SMASHED so that humans can have something called ‘taste’ ?

No apologies to ANYONE then, for stating that if you’re a willing supporter of that holocaust then you’re misguided and haven’t thought about it hard enough. Humans pay the wages of the animal holocaust workers - day in and day out. To support that is in itself - anti-life.

Who cries for these murdered souls akin to the musicians, poets, artists, writers, crippled & disabled, the homosexuals and the non - heterosexuals, those innocent men, women and children that nazism crushed under the clinical cold foot of ‘supremacy’ ?

We are on this earth for a limited time, we are ONE RACE. WE ALL BLEED THE SAME...... to suggest otherwise is sheer lunacy.

One day in the future a generation of children are going to despise their parents for allowing ‘culture’ and ‘tradition’ to sculpt their lives.
    The very chains that bind us are the ones we have put in place. We ARE in a prison and it is OUR making. It’s time to open our collective eyes and change this blind, non-compassionate ‘tradition’.

For the ones who continue to fight for freedom of movement, knowledge and wisdom - we salute you.

HellBastard. July 2019.
    Last edited by Snipah; 11-07-2019 at 03:43.

πλακα γιατι βλεπεις "ηρωοποιημενες" μπαντες/κουλτουρες/κλπ να εκπιπτουν 3αφνικα κ να κλαινε τα τυπακια με τα τατου και τα ραφτα, αλλα κι απο την αλλη γι' αυτο δεν πρεπει να τους εχεις "8εους"
    Σωστόν, αλλά, απ’ την άλλη, βλέπεις και γραφικούς τυχάρπαστους τύπους, οι οποίοι, πέραν του ότι δεν έχουν γράψει ένα ριφ στη ζωή τους, ακούν μουσική μόνο και μόνο για να επιβεβαιώνουν τον πολιτικό ναρκισσισμό τους: «Ήταν δικοί μας» οι Αμίμπιξ κτλ. Αστεία πράγματα.

Ο Μπάρον έκανε μ ε γ ά λ η μαλακία και ουδείς εξαιρείται κρίσης, αλλά αυτό το χάλι που έγινε απ’ τους πολιτικά ορθούς είναι για μούντζες… (Αναφέρομαι στα εξευτελιστικά σχόλια σε φβ κτλ.)

Stig C Miller
    17 mins ·
    I dislike having to share personal stuff online but Art and Music is personal isn’t it? so here goes…
    Contrary to popular belief I haven’t seen my brother Rob face to face for about 8 years since the release of the last Amebix album in 2011’Sonic Mass’.. the stress of it all became too much and I had to “step away” and let it go for the sake of my health at the time but that doesn’t mean I’m going to sit back and let all the recent Tau Cross developments contaminate decades of work with Amebix.
    The internet rumours seem to be suggesting that Amebix were secretly some sort of slack- jawed knuckle dragging Nazi sympathising Fucktards! This is Absolute Bollox!
    I haven’t followed Tau Cross or its progress but I feel bad for the other members and as for my brothers behaviour…I really don’t know what to say about that apart from I’m shocked.
    As for the author named I personally wouldn’t touch him with a shitty stick.
    Surely as a species in order to evolve we have to acknowledge the sheer horror of the past in order to not let it happen again.
    I’m sorry to all of the fans of the music who have been hurt by this.
    Stig
    co-founder Amebix
    Barry Prudom-He's Public Enemy No1.

Quote Originally Posted by Reject View Post
    Stig C Miller
    17 mins ·
    I dislike having to share personal stuff online but Art and Music is personal isn’t it? so here goes…
    Contrary to popular belief I haven’t seen my brother Rob face to face for about 8 years since the release of the last Amebix album in 2011’Sonic Mass’.. the stress of it all became too much and I had to “step away” and let it go for the sake of my health at the time but that doesn’t mean I’m going to sit back and let all the recent Tau Cross developments contaminate decades of work with Amebix.
    The internet rumours seem to be suggesting that Amebix were secretly some sort of slack- jawed knuckle dragging Nazi sympathising Fucktards! This is Absolute Bollox!
    I haven’t followed Tau Cross or its progress but I feel bad for the other members and as for my brothers behaviour…I really don’t know what to say about that apart from I’m shocked.
    As for the author named I personally wouldn’t touch him with a shitty stick.
    Surely as a species in order to evolve we have to acknowledge the sheer horror of the past in order to not let it happen again.
    I’m sorry to all of the fans of the music who have been hurt by this.
    Stig
    co-founder Amebix
    Ρε μαν, στείλε μία το λινκ. Δεν το βρίσκω, ούτε στο προφίλ του στο φβ.

Άσχετο-σχετικό, αν έχει κάποιος το βινύλιο Best Wishes από Cro-Mags, μπορεί να ρίξει ένα βλέφαρο στα θενκς (στο νετ δεν παίζει) να δει αν υπάρχει το όνομα του Ian Stuart; Σε μια συνέντευξη αναφέρεται.

https://www.facebook.com/stigamebix

εκεί είναι, ακόμα.

Το Best Wishes το έχω εγώ, αλλά η thanks list είναι τόσο τεράστια, τόσο κακογραμμένη (στο χέρι) με πολύ μικρά γράμματα, που θα πρέπει να τα δώ ένα-ένα
    Barry Prudom-He's Public Enemy No1.