Page 7 of 38 FirstFirst ... 5678917 ... LastLast

Thread: Politics, off-topic.

δυναμωσαν κι αλλο; αντε και συγκυβερνηση...να αποκτησουν εμπειρια για να μας οδηγησουν στην Πόλη!
    1) e4, c5
    2) Νf3

Ράμπο του ΣΔΟΕ stam and the witches's Avatar

Κρίμα που στο δεύτερο γύρο ο Σακελλαρίδης θα χάσει

Γαμώ τον Πειραιά τον ξεφτιλισμένο, γαμώ την παναγία τους μέσα.

Μετά απο 2 Ολόκληρα εκλογικά τμήματα (περίπου στο 1% των τμημάτων) η τάση είναι σαφής για τον ταξικό δήμο Νικαίας:

μονο θλιψη τα αποτελεσματα .
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Μπέος και Μώραλης βγαίνουν δήμαρχοι,άντε τώρα να πιστέψεις ότι δεν είναι στημένα τα αποτελέσματα

Παντως ρε γαμώτο, μιλάμε για τρομερή απογοήτευση από τη συνολική εικόνα των εκλογών. Και δε μιλώ μόνο για τους διαφαινόμενους νικητές, αλλά για το άθροισμα των ποσοστών όλων εκείνων των υποψηφίων που δείχνουν οτι η κρίση σε αυτή τη χώρα πέρα από οικονομική είναι και βαθιά κρίση παιδείας (βλέπε μαρινάκηδες, μπέους, ψινάκηδες, κασιδιάριδες αλλά και το άθροισμα υποψηφίων πασοκοΝΔ άσχετα από το επίσημο χρήσμα τους).

Την πρώτη οργισμένη αντίδραση του "τέτοιος σκατολαός είμαστε, αυτά τα σκατα μας πρέπουν" διαδέχεται μια ειλικρινής θλίψη οτι αυτή η γαμημένη χώρα δεν έχει σωτηρία.
    Fred FlintSTONER: YabadabaDOOM !

Quote Originally Posted by scarecrow View Post
    Μπέος και Μώραλης βγαίνουν δήμαρχοι,άντε τώρα να πιστέψεις ότι δεν είναι μαλακες ο κοσμος
    fixxxed .
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Πανηγυριζουν και στο συριζα.α καλα...
    Ο καμινης παει για 1ος τελικα οσο περναει η ωρα και σιγα μην ψηφισουν σακελλαριδη στο 2ο γυρο οι του του αρουλη και του νικητα.
    Στερεα ελλαδα οι γαμωμανοι με επικο 42% μεχρι στιγμης εκλεγουν το μπακογιαννη.
    Καλα βορεια ελλαδα δαγκωτο ΝΔ γαμω τον αντιχριστο τους,ντροπη ρε.
    Δυτικα βγαζουν τον Κατσιφαρα, α ρε πουτανα Πατρα πασοκαρα μια ζωη ντροπη του τοπου τοσα χρονια,αρχιδια πιρπολονησιοι.
    Ακομα και στο ηρακλειο αντεχει αυτο το μουνοπανο ο κουρακης.
    Συν ενα 10% των αυγων εχει δεσει το γλυκο.
    Καμμια ελπιδα.

Βασικά αν αθροίσεις τα ποσοστά των υποστηρικτών των κομμάτων της κυβέρνησης βλέπεις ότι τελικά δεν έχουμε ακριβώς κρίση και ότι καλά πάμε, και ανάπτυξη κλπ....

Εμείς εδώ στο ER κάτι έχουμε καταλάβει λάθος ή κάνουμε κάτι λάθος ... πάντως σίγουρα έχουμε λανθασμένη εικόνα για την κατάσταση της χώρας.

Σε άλλα νέα θα πέσει γέλιο στις Ευρωεκλογές
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

Κατι κανει καλα η ΝΔ απλα εμεις εδω και ο κυκλος μας δεν το βλεπουμε , μαλλον μας ψεκαζουν .

Quote Originally Posted by KoiliaSamprela View Post
    εμετός .... δεν περίμενα και κάτι από αυτές τις εκλογές, αλλά τι ποσοστά είναι αυτά ρε στα φασιστίδια ....

και που σαι ακομα , περιμενε να δεις οταν θα τους βγαλουν και απο τις φυλακες ... τρεμω στην ιδεα ..

Guardian: Οι Έλληνες καταψήφισαν τη λιτότητα
    Greek voters gave a clear sign of their disapproval of the government's austerity policies on Sunday , voting heavily in favour of anti-bailout candidates in local and regional elections that are widely seen as offering a foretaste of next week's European elections.

Exit polls put candidates backed by Syriza, the radical-left party that is the main opposition, ahead in Athens and the wider Attica region, in what was seen as a major setback for the country's governing coalition.

Before next week's much-anticipated European election, a Kapa research poll showed Gabriel Sakellaridis, the radicals' candidate for Athens mayor, leading by 1.8 percentage points over the moderate leftwing incumbent, George Kaminis.

In the wider Attica region, Rena Dourou, a rising star in Syriza, led by 7.4 points over her nearest rival in the two-round race to become prefect.

"It is a punishment vote and reflects the internal divisions within the ruling parties," Constantinos Routzounis, head of Kapa Research, told Reuters. "The following Sunday, we will see whether this vote has a deeper political significance."

In a further shock for prime minister Antonis Samaras's two-party administration, the neo-Nazi Golden Dawn party also appeared to have gained support. Ilias Kasidiaris, the far-right movement's swastika-bearing spokesman – who was also contesting the Athens mayoralty – took about 15.5% of the vote with some exit polls suggesting he had come in third. Ilias Panayiotaros, Golden Dawn's candidate for Attica prefect, put in a similarly impressive performance, winning about 10%.

The result is all the more surprising because the ultra-nationalist group, whose symbol resembles the swastika, is the focus of a judicial investigation that has already seen all 18 of its MPS being charged with "leading and operating" a criminal organisation.

Six of its MPs, including the party's leader, Nikos Michaloliakos, are in prison pending trial.

"The whole system got us into this mess and the whole system needs a slap," said Alekos Parathiras who once worked in the dockyards of Perama, where unemployment has reached record heights with Greece's economic meltdown. "Everyone I know is voting for Golden Dawn because they are starving and jobless."

Although the country long at the centre of Europe's debt crisis has recently returned to international capital markets – with the ruling alliance also announcing it had overshot fiscal targets by achieving a primary budget surplus – these improvements have yet to be felt on the ground. Greeks, who have lost about 40 %of their purchasing power since the start of the crisis, have repeatedly voiced discontent in polls.

Alexis Tsipras, the radical left's main opposition leader, called the ballot a referendum on the EU-IMF sponsored rescue programme that is keeping the Greek economy afloat.

"In these four years, austerity policies have caused the greatest humanitarian crisis the country has ever suffered," he told voters last week. "The government has called this dramatic situation a success story."

The 39-year-old politician, campaigning as the European Left party candidate to be the next president of the European commission, replacing José Manuel Barroso, has been credited with boosting his party at home.
    http://www.theguardian.com/world/201...usterity-clear
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."

www.monolith.gr

Τρεισήμισι χιλιάδες συμπολίτες μας διαλέγουν το ΠΑΝ.ΚΙ. - Παναθηναϊκό Κίνημα σαν εκπρόσωπο τους στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Χίλιοι παραπάνω από την ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας.

Quote Originally Posted by ikonoklast View Post
    Τρεισήμισι χιλιάδες συμπολίτες μας διαλέγουν το ΠΑΝ.ΚΙ. - Παναθηναϊκό Κίνημα σαν εκπρόσωπο τους στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Χίλιοι παραπάνω από την ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας.
    Για την ανταρσία έχω πει την αποψάρα μου και έχω φανεί γραφικός. Το πρόβλημα είναι επικοινωνιακό και όχι πολιτικό.
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

Και τελικά να δεις που το δημοψήφισμα για το νερό, θα το γράψουν στα παπαράκια τους...

edit: πέρασε και ο εκβιασμός του αληταρά Πάχτα.

/no hope
    Last edited by OniBocho; 19-05-2014 at 09:19.
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar