Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29

Thread: Συμβουλές για αγορά εξοπλισμού και σπιτική ηχογράφηση.

  1. #1
    Senior Member ion_storm's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    The Void
    Posts
    1,345

    Default Συμβουλές για αγορά εξοπλισμού και σπιτική ηχογράφηση.

    Ενδιαφέρομαι για ηχογράφηση σε σπίτι σε laptop.
    Κιθάρα - φωνή για αρχή.

    Θέλω μια κάρτα ήχου (να μπορεί να γράφει και τα δύο) και ένα μικρόφωνο.
    Μπάτζετ γύρω στα 400 ευρώ (το ποσό βγαίνει από ένα πρόχειρο ψάξιμο Thomann). Δεν θα ήθελα να το ξεπεράσω εκτός αν είναι κάτι που όντως αξίζει. Να μπορώ να γράψω κάτι με αξιοπρεπή ήχο στο μέλλον όχι απλά να σημειώνω ιδέες.
    Γενικά χρησιμοποιούσα Cubase μέχρι τώρα. Αν υπάρχει κάποια εναλλακτική για πρόγραμμα είμαι όλος αυτιά.

    Να πω εδώ ότι είμαι ψιλό άσχετος με home made ηχογραφήσεις. Συνδεσμολογία κιθάρα/μικρόφωνο - πετάλι - κάρτα ήχου φαντάζομαι δουλεύει κανονικά. Η μπορώ να παίζω με παραμορφώσεις από το πρόγραμμα της κάρτας?

    Γενικά οποιαδήποτε βοήθεια - συμβουλή - ξεστράβωμα πάνω στο θέμα θα εκτιμηθεί δεόντως.
    I don't do drugs. I am drugs.

  2. #2
    Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    48

    Default

    Μπορείς να καρφώσεις κατευθείαν την κιθάρα πάνω στην κάρτα ήχου και να γράψεις με το amplitube το οποίο σου επιτρέπει να περάσεις ότι ήχο θες πάνω στην κυματομορφή.

  3. #3
    Spammity Spam rat_poison's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    green midget cafe in bromney
    Posts
    3,960

    Default

    ως ημιμαθής περί των πρακτικών του ζητήματος

    δε θέλει προενίσχυση; καλά άμα έχει η κάρτα εντάξει, αλλά άμα δεν έχει;
    Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;

  4. #4
    royally fucked animae's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts