Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 61

Thread: Πετάλι fuzz για Μπάσο (DIY)

  1. #1
    Senior Member Sotos_The_Tequiler's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Δύση
    Posts
    10,330

    Default Πετάλι fuzz για Μπάσο (DIY)

    Γενικά είχα μια ψώρα από χρόνια να ασχοληθώ με ηλεκτρονικά αλλά ποτέ δεν έκατσε η φάση ούτε με τη δουλειά μου να εντρυφήσω όσο θα ήθελα ή να αφιερώσω παραπάνω χρόνο από το δικό μου ελεύθερο.

    Με μπρίζωσε πρόσφατα ένας φίλος να κάτσω να φτιάξω ένα πετάλι fuzz για μπάσο και ψήθηκα να το ψάξω. Γενικά από εξαρτήματα, κολλητήρια, πλακέτες και λοιπά του διαβόλου είμαι κομπλέ ή μπορώ να βρω εύκολα. Ακόμα και για το σώμα του πεταλιού μπορώ να βρω τα μέσα για το φτιάξω μόνος μου με μηδενικό κόστος.

    Προφανώς είμαι άσχετος με μουσική και δε μπορώ να το δοκιμάζω μόνος μου, ούτε και ξέρω αν αγνοώ πράγματα που ίσως να είναι απαραίτητα αλλά στα @@ μου, πιο πολύ έτσι για την κάβλα λέω να το προσπαθήσω.
    Θα το πάω ψάχνοντας, με μια ματιά που έριξα στο δίκτυο είδα ότι είναι σχετικά απλά κυκλώματα ως προς την πολυπλοκότητα, απλά το θέμα είναι τι ποιότητας υλικά υπάρχουν διάθεσιμα.

    Αν έχει κανείς να δώσει οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη, σε οποιοδήποτε επίπεδο.
    κάνε ψαλίδι θα γίνει ζημιά!

  2. #2
    Ρογκεντρόλ Parasight's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    somewhere around Barstow
    Posts
    10,547

    Default

    Official Heavy Dalga πεταλάκι κιέτσι;

  3. #3
    Senior Member Sotos_The_Tequiler's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Δύση
    Posts
    10,330

    Default

    κάτσε να δουλέψει το πρωτότυπο μια φορά
    κάνε ψαλίδι θα γίνει ζημιά!

  4. #4
    In search of... Neuroscar's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,911

    Default

    Πολλοι ειχαν ορεξη και ηθελαν να κανουν αυτο που θελεις να κανεις.
    Ολοι ειχαν πει οτι ειναι η φαινεται τελειως απλο και το κανουν για πλακα, αλλα τελικα μονο λογια =ρ