Page 2 of 9 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: *Kales* kwmwdies

to "count dracula" ala mel brooks einai eleino kai trisathlio
    mono oi gkomenes pou paizoun lene.
    twra thimithika kai to "klouvi me tis trelles" me to gay - zeygari , pou einai THEIKO
    kai to remake tou me robin williams epishs
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

DEN EINAI ELEINO KAI TRISATHLIO

twra pou to thimithika eixa gelasei poly me to 'absolutely fabulous' se gallikh ekdosi
    exoun gyrisei se tainia tin aggliki ayth seira.. MILAME EIXA PETHANEI STO GELIO

KAI OPOIOS TO VRIKE ELEEINO KAI TRISATHLIO .... de me noiazei

morgy leme gia KALES komwdies..
    to spiti ths trelhs paizei na einai mesa stis 10 xeiroteres tainies pou xw dei ever..pali kala pou den noikiasa egw to dvd kai pou sugxronws epaiza xartia kai epina ouiski..
    o aspromalhs einai o stever martin...
    epishs mia apo tis agaphmenes mou komwdies einai to blues brothers..einai h monh tainia pou xw dei duo fores seri sthn zwh mou..
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

a kai to "deipno ilithiwn" - ypsisto
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

tom pafse esy exeis paxinei

:*

I forgot ''Deipno Hli8iwn''..Ownz.
    Sad..So Sad..A Host of Sorrows..And You are One of Them..

Dream a little dream of me...

I'll laugh until my head comes off.

an ta 65 kila einai polla... tote nai..exw paxunei..
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

The Party

Party Ergenhdwn (me to moulari pou efage ta narkwtika kai pe8ane kai to balan sto asanser)

Trelo Gouikent stou Berny
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

pws legetai auth h komwdia me ton belusi pou einai monimws ena methysmeno melos mias panepistimiakhs fraternity?? kai ta kanoun ola poutana.. kai sto telos tous diwxnoun olous..
    theikh komwdia

Anaferthke hdh, alla as to ksanaanaferw.

An den to exeis dei, des to deipno hlithiwn. Apo tis kalliteres kwmwdies pou exw dei.

Kai to party. Statheres aksies.
    People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.

Aptis kaluteres komodies pou exo dei pote einai to As Good As It Gets, kai stadar stis 5 tainies pou tha epairna se ena nisi ama me afinan me ena video, mia tileorasi kai apeires battaries gia video kai tileorasi.

Mia kali epilogi panta einai mia xazoamerikaniki komodia me kollegia i kai oxi, askei na xereis pou tha psaxeis kai gia poious ithopoious. Egguimena gelia an paizei o sapios David Spade, o Rob Scneider i o Adam Sandler (an kai edo polloi diafonoun).

Boreis na rixeis apisteuto gelio me tainies tupou Kill Bill, giati diakrineis tin eironeia pou peftei se polla pragmata, milame eixa gamithei sta gelia sto cinema. Episis xalara gelas aneta oses fores ki an tin deis, me opoiadipote tainia tou Veggou.

Opoiadipote qpo tis tainies twn Cheech and Chong. Arxina me to Up In Smoke.
    = = =

= = =

to snatch
    kai
    to 2 smoking barrels

guy ritchie re mounia...
    Η σκέψη μου είναι πλήρως αλλοτριωμένη, ιδεαλιστική, αταξική, αντιπατριωτική και "ολίγον άρρωστη".

H Mera ths Marmotas me Bill Murray kai Andie McDowel. Oi klassikes Monty Pythons.