Page 123 of 199 FirstFirst ... 2373113121122123124125133173 ... LastLast
Results 1,831 to 1,845 of 2980

Thread: ΨΟΦΟΣ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

read between the lines Shadowking's Avatar

το λέει και ο κωστάκης ο σαφέτης
    A loaded gun won't set you free.
    So you say.

Quote Originally Posted by atom_smasher View Post
    εμένα προχθες ένας χανιώτης κνίτης μου πε ότι αυτοί τους πέταξαν...αν και δεν είμαι και πολύ σίγουρος γιατί είχα πιει και 2-3 μπύρες.
    μαλακιες σου ειπε.οι κνιτες εκαναν μονο πορεια

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/190566

πατρα τωρα...περασα εκει κοντα...εχουν κλεισει τους δρομους και πεφτουν δακρυγονα
    Poverty, depression, power and despair Conditioned inside and out to the point of no return by a world not crafted by hands of our own yet still we march in step to the cadence of its irregular beatThe damage has been done- irreparable and all-encompassingNature is as archaic word that could never explain this mess Worlds become obsolete like ideas and they won’t have to burn the booksWHEN NOONE READS THEM ANYWAY!

Quote Originally Posted by attila View Post
    Quote Originally Posted by atom_smasher View Post
    εμένα προχθες ένας χανιώτης κνίτης μου πε ότι αυτοί τους πέταξαν...αν και δεν είμαι και πολύ σίγουρος γιατί είχα πιει και 2-3 μπύρες.
    μαλακιες σου ειπε.οι κνιτες εκαναν μονο πορεια
    μωρε πορεια ειπε σιγουρα. οτι τον πεταξαν μπορει να λεω και γω μλκιες ειπα.
    1) e4, c5
    2) Νf3

και φλώρος και μπούλης Katsaloupardos's Avatar

τράγκα και γαμήσου

Εκανα κάτι κομμεντς σε αυτό το κανάλι του αναρχοκαπιταλιστή χρυσαυγίτη () ρωτώντας τον πως μπορεί και είναι τόσο επικό φέηλ και μου έστειλε το εξής pm :

Μην ξανασχολιάσεις και εσύ και η παρέα σου στο κανάλι μου. Η Ελεύθερη Αγορά είναι ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ και ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι Ελεύθερη Αγορά. Διάβασε Hans Hermann Hoppe, μπες στο mises, το έχω πει το έχω ξαναπεί. Δεν πήγες; Θες να το πιστέψω; Πήγες! Πήγατε όλοι σας και καταλάβατε πως ο καπιταλισμός μπορεί να λειτουργήσει με κλειστά σύνορα ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ! Το κατάλαβε και ο duke, και το stormfront και οι kkk και όλοι οι ναζί που στηρίζουν το Μίζες. Εσύ δεν το κατάλαβες στρασερική πουτάνα; Tο κατάλαβες καλά αλλά συνεχίζεις να λες και να γράφεις ψέματα! Πρόσεξε καλά πουστάκο! Κάθε ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ σχόλιο σβήνεται αυτόματα και με πωρώνει υπέρτατα.

Και μην τολμήσεις να απαντήσεις, ότι σχόλιο διαγράφω το μπλοκάρω!
    Επίσης είναι σίγουρα gay και γουστάρει Λαγό αν κρίνω από τα σχόλια του στις περιγραφές

Είναι webwarίτης ή κάτι σχετικό. Σε τρολάρει θεόρατα, στρασερική πουτάνα. Get over it.

Quote Originally Posted by ikonoklast View Post
    Είναι webwarίτης ή κάτι σχετικό. Σε τρολάρει θεόρατα, στρασερική πουτάνα. Get over it.
    Ναι με τη διαφορά οτι ο Hans Hermann Hoppe που αναφέρει είναι κάτι σαν ελευθεραγοροναζί ο οποίος έχει σηκώσει αρκετό controversy μέσα στο libertarian κίνημα. Επίσης είναι σχετκά οbscure και βρίσκεται μονάχα από άτομα που ψάχνουν συνδέσεις γι' αυτά τα πράγματα. Ακόμη, ο τύπος έχει ανεβάσει (και έχει κάνει φεηβοριτ) τα πάντα που σχετίζονται με τα όσα φαίνεται να πρεσβεύει γεγονός που δείχνει πρωτοφανή φροντίδα. Βλέπουμε επίσης το κανάλι του συγκεκριμένου ρατσιστή-ελευθεραγορίτη το οποίο φιγουράρει στα προτεινόμενα και είναι ιδιαίτερα συγγενικό με το πνεύμα που έχει επιλέξει αυτός για το δικό του.

Τέλος, έχει ανεβασμένο βιβλίο Rothbard, γνωστός και για μερικές φυλετικές μπούρδες μεταξύ άλλων (του αναρχοκαπιταλισμού!).

Το μόνο που με προβληματίζει είναι οι περιγραφές του για τους Χρυσαυγίτες οπότε καταλήγω πως είναι και κρυφο-gay μέσα στην όλη σύγχηση.

Πάντως αν είναι τρολλ είναι πολύ μελετηρό.
    Last edited by Λεκές; 11-04-2013 at 09:27.

Δε ξέρω, έχω δει τόσο πειραγμένους τύπους (εξαιρετικά διαβασμένους) να γράφουν στο webwar και να λένε τέτοια.

Οντοπικ, ένα τέτοιο υβρίδιο (απολυταρχισμός / ελεύθερη αγορά) θα βόλευε πολύ στην παρούσα φάση του καπιταλισμού και εγώ σου λέω δεν αποκλείεται να δούμε τέτοια πράγματα σε πιο mainstream επίπεδο. Απο την άλλη ΒΑΡΙΕΜΑΙ να διαβάσω τι λέει ο Hoppe που έδωσες ή όποιος τέτοιο

Αυτό που έδωσα αποτελεί κριτική στον Hoppe από έναν φιλελεύθερο (american style). Αξίζει για να δει κανείς τι δυναμικές αναπτύσσονται σε λιγότερο συζητημένους -για τα εγχώρια δεδομένα- χώρους.

Ας σταθούμε σε μερικά ενδιαφέροντα quotes :

Democracy has nothing to do with freedom. Democracy is a soft variant of communism, and rarely in the history of ideas has it been taken for anything else.
    ...bums and inferior people will likely support his egalitarian policies, whereas geniuses and superior people will not. For [this] reason...a democratic ruler undertakes little to actively expel those people whose presence within the country constitutes a negative externality (human trash which drives individual property values down).
    In every society, a few individuals acquire the status of an elite through talent. Due to superior achievements of wealth, wisdom, and bravery, these individuals come to possess natural authority, and their opinions and judgments enjoy wide-spread respect. Moreover, because of selective mating, marriage, and the laws of civil and genetic inheritance, positions of natural authority are likely to be passed on within a few noble families. It is to the heads of these families with long-established records of superior achievement, farsightedness, and exemplary personal conduct that men turn to with their conflicts and complaints against each other. These leaders of the natural elite act as judges and peacemakers, often free of charge out of a sense of duty expected of a person of authority or out of concern for civil justice as a privately produced "public good."
    A member of the human race who is completely incapable of understanding the higher productivity of labor performed under a division of labor based on private property is not properly speaking a person… but falls instead into the same moral category as an animal – of either the harmless sort (to be domesticated and employed as a producer or consumer good, or to be enjoyed as a “free good”) or the wild and dangerous one (to be fought as a pest). On the other hand, there are members of the human species who are capable of understanding the [value of the division of labor] but...who knowingly act wrongly… [B]esides having to be tamed or even physically defeated [they] must also be punished… to make them understand the nature of their wrongdoings and hopefully teach them a lesson for the future.
    There can be no tolerance toward democrats and communists in a libertarian social order. They will have to be physically separated and removed from society.
    εντιτ : Κάτι που ξέχασα που συμπληρώνει το όλο παρανοϊκό puzzle, είναι πως ο τύπος έχει μαθητεύσει υπό τον Habermas :-/
    Last edited by Λεκές; 11-04-2013 at 10:15.

scream of the butterfly Radienergeia's Avatar

<FIXXXER> λοιπον οταν φτιαξω μπαντα θα ονομασω το πρωτο μου αλμπουμ "Ψυχολογικα Τεστ με τη
    Ραδιενεργεια"

related σε warlord
    μέσα σε όλα πετάει και μία παναγίτσα !

"I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."

www.monolith.gr

έχει πάρει θέση ο καιάδας για αυτό το έκτρωμα τύπου Ρομπερτ Γουίλιαμς?
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ