Thread: WRAITH THE OBLIVION

Default WRAITH THE OBLIVION

Yphrxa ST sto Wraith: The Oblivion.
    Sxolia, apories, protaseis, links ktl ola edw plz...

P.S.: an kapoios exei to vivlio "Risen" se opoiadipote morfi (se pdf akoma kalitera...) na me enimerwsei PETHAINW na to vrw...
    "What's wrong with archaeologists?"
    -"I'm a time traveler, I point and laugh at archaeologists"

Liga logia gia to Wraith: The Oblivion

To rpg auto einai ena palio ths White-Wolf sto opoio oi paiktes ypodyontai mia restless soul enow pethamenou pou perna to afterlife tou sta lands of the dead. An kai yparxei mia minimum interaction me ta lands of the living, a deadlands exoun diko tous politismo me kommata, intrigues, noir katastaseis kai supernatural events.
    To paixnidi einai o,ti pio gothic exei vgalei h WW (perissotero kai apo to Vampire mi sou pw kai an oxi pio poli, to idio), apaitei wrimh skepsi kai willpower (to paixnidi einai mia challenge gia thn kalh sou diathesi kathws borei na se "rixei" se xrono dt...alla auto exartatai apo ST kai players...)
    Valte sto myalo sas ligo Grim Fandago kai ligo Crow. Auta ta dyo exoun symvallei, an thelete, ligo sthn atmosfaira tou Wraith: The Oblivion.
    O skopos kathe wraith einai na paramenei konta sta pragmata pou ton kratane sth "zwh" opws unfinished business sth land of the living (a lover to avenge for, a child to protect or to see a house get finished...) h skepseis twn dikwn tou anthrwpwn (na giati prepei na skeftomaste tous nekrous...pairnoun dynamh! )
    Ena idiaitero xarakthristiko tou paixnidiou einai enas optional kanonas pou epitrepei se 2 players na paizoun me ton idio character. You see, each wraith (soul of a dead) has a dark self: the shadow. O 2os player borei na paizei tin shadow i opoia, san ultimate purpose exei na rixei to wraith se oblivion (h sti kaliteri na metatrepsei to wraith stous "servants" tou oblivion, ta spectres...).
    The game goes more deep than that and I advice all wanna-be goths h goth-veterans na asxolithoun OPWS kai OPOTE boroun me to Wraith: The Oblivion.
    Episkefteite to site ths WW gia more info

promise oti tha psaksw sta cd kapoia stigmh, MPOREI na to xw kapou aplws bariemai na koitaksw
    WtO RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    apla
    This is my favourite sad story, Forget me not or I'll forget myself.. I've got quite a few things that I'm afraid of, sometimes I just can't face myself...

Bravo, evge, tha pas brosta