Thread: To nikodikos

Default To nikodikos

to avatar sou einai apo to princess mononoke h apo to taxidi tou chikiro? h kapws etsi legotan to xw sta giaponezika to name..
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

nikodikos e? Sxedon to prosperasa to topic.

Princess Mononoke. Eisai o 6os pou me rwtaei. Einai kalo avataraki...

To princess mononoke pou to theorw isws kai to kallutero anime pou exw dei to xe to star mia mera sths 6 to apogevma... eleos ASXETOI!! thn apisteuth tainiara me to apisteuto nohma 6 h wra..
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Xexe nai to 3erw to eixe metaglwtismeno e?

nomizw oxi, alla den kovw kai to xeri mou!
    Vielen Dank für alles was mal war

Quote Originally Posted by freak brother
    To princess mononoke pou to theorw isws kai to kallutero anime pou exw dei to xe to star mia mera sths 6 to apogevma... eleos ASXETOI!! thn apisteuth tainiara me to apisteuto nohma 6 h wra..
    nie ok alla ti wra tha itheles na to deis? k giati ine asxeto to oti evalan 6? tha protimouses px 9 to vradu? i 12 to mesimeri i 3 to apogeuma? i 4:37 ta 3imerwmata?

koukouroukou diladi
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

Mallon to h8ele prime time (8-12) alla den einai dunaton auto. Auto pou einai dunaton einai na ginei ligo diafhmish na to ma8oume ki emeis, egw sthn tuxh ema8a oti to epai3e.

an evriskes xrono na miliseis perissotero mazi mou, tha to mathaines....
    Vielen Dank für alles was mal war

paidia eixe deiksei kati diafhmhseis alla htan liges, kai to ergo htan metaglotismeno.... eutixos to eixa ksanadei giati alliws tha spazomoun polu...
    na kanw kai mia erwthsh: xoris na thelw na sas thikso, giati emena den mou ekane kamia enthposh auth h tainia? dld mhpos exasa kati shmantiko? ego thimame ena klasiko paramithaki me to pneuma tou dasous, tous demones-zwa ktl
    "Caladan Brood, the menhired one, winter-bearing, barrowed and sorrowless
    in a tomb bereaved of words, and in his hands that have crushed anvils the hammer of his song -
    he lives asleep, so give silent warning to all -
    wake him not.
    Wake him not."

ena klasiko paramithaki me to pneuma tou dasous, tous demones-zwa ktl...

Mporeis na to perigrapseis ki etsi. Opws mporeis na peis oti kai to Lord of the Rings px einai mia istorioula me enan pitsiriko pou swzei ton kosmo. Einai upokeimeniko. Se kapoious aresei auto to stul se kapoious oxi.

xm malon auto pou den mou arese einai to stulaki me to opio to fiaksane.. dld oi klasikoi xarakthres pou miazoun oloi me paidia ktl malon eimai gia perisotero epikoures.. me thn enoia twn pio "sovarwn" xarakthrwn thema esthitikis dld, emfanhshs ktl anyways to telos tou to varethika pantos..
    "Caladan Brood, the menhired one, winter-bearing, barrowed and sorrowless
    in a tomb bereaved of words, and in his hands that have crushed anvils the hammer of his song -
    he lives asleep, so give silent warning to all -
    wake him not.
    Wake him not."

Diladi tin diafora anamesa sta prota Final Fantasy kai sta teleytaia
    and light it up forever, and never go to sleep