Thread: Last Crack

Default Last Crack

To Burning Time einai apo tous diskous pou akouw poly syxna edw kai xronia.Milame gia terastio sygrotima me teleiws proswpiko hxo kai attitude kai me mprostarh ton tragoudisth-poihth Buddo o opoios einai teleiws "allou"(fun park!!).Kai to Sinister Funkhouse #17 gamaei,alla den einai burning time me tipota!Anyway xwste opinions!!!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

symfwnw me ton filtato, mono pou theorw to Sinister Funkhouse #17 sxedon isaksio me Burning Time
    etsi kai alliws omws einai entelws diaforetika albums , opote einai psilo-adiko na ta sygkrineis, ntempouto einai xyma metal
    to ekswfyllo tou Sinister einai mnhmeiwdes vevaia
    kai na poume kai gia tin mmmmmmmmalakia pou vgalane meta to burning time , without buddo. Epanasindethikan me Buddo alla siwpi..
    Paulo oi diorganotes tou Headway skeftontai na tous feroun gia to Headway 2005
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

kai ta 2 lps tous ta teleftea deka xronia toulaxiston sapizan sta rafia twn diskadikwn....ta eixa parei kai ta dyo 200 kai 500 draxmes adistoixa.... an kai den einai kai h top fwnh, o buddo einai poly psyxakias....to burning time einai diskara......to ekswfyllo tou funkhouse#17 exei grapsei tragikh amerikanikh metal istoria pantws.