Thread: Warlord-Book I

Default Warlord-Book I

Loipon,simera o kalos aderfoulis mou mou ekane dwro gene8liwn to Book I twn warlord tous opoiou goustarw akoma para poly.To periexomeno einai gnwsto:ito video tou cannons (opws to eixe dwsei to 97 i metal blade dwro mazi me to cd) se morfi dvd kai to deliver us ep to opoio exei kai to Ms Victoria.Mexri edw kala!

OMWS!!!!!!!

1on:to dvd exei to video stin psiloa8lia morfi pou itan xwris tipota parapanw,oute syneynteyksei extra,oute kana keimenaki,oute kana allo clip,oute,oute,oute!kai mi mou peite oti den yparxoun,giati persi dwsan synaylia sto waken pou VIDEOSKOPI8IKE!.Oso gia tin poiotita eikonas dexomai oti isws exoun xa8ei ta master tapes,alla ayto den tous empodize na tin ka8arisoun ligo.

2on:to olo package den exei tipota!ena plastiko kouti pou den exei mesa oute ena xarti na leei tragoudia kai credits!!!San bootleg einai!

3on kai a8lioteron!!!!:OUte barcode oute tipota!mono ena katatopistikotato Sound and Vision pou mas leei oti o Mpaltas ekane pali ti douleia tou!milame gia polla mayra lefta!etsi na ta leme ayta! kai ta 20eura 20 eura!poios kserei sta timologia tou pws to anaferei(an to anaferei)

to monadiko + tou olou pack:ena mix pou exei ginei sto deliver us kai to kanei na akougetai kalytera!
    ]

Me liga logia den aksizei ta lefta tou me tipota!o orismos tis arpaxtis the greek way!8a parei kai kana 10raki sto hammer gia na desei to glyko kai ola ok!!!!!DIALIEXTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Basika to DVD einai mono gia tous Fans tou group.

Quote Originally Posted by Odonian
    Καλά που υπάρχει και το ER και ενημερωνόμαστε για την ποιοτική μουσική.

ntaks, me vash to 3o, oute gia tous fans 8a prepe na nai...
    dvd etsi vgazw kai gw.

Xronia polla Rush!!

■■

o rush ta eipe xyma.

alla profanws den einai pragmatikos fan tou group. an itan 8a ta agnoouse ola auta.

oi pragmatikoi fans pairnoun o,ti skata tous plasaroun,ta xrysoplhrwnoun kai lene ki euxaristw.arkei na exoun to logo tou group panw
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Entaxei 15 euro exei to dvd.

Quote Originally Posted by Odonian
    Καλά που υπάρχει και το ER και ενημερωνόμαστε για την ποιοτική μουσική.

pws leme epanekdosh tou starnge mind of buddy luckey kati tetoio.

kouremeno aygo spoke wisely!kai to book 1 exei 19e stinkolyteri wotane(sorry alla paradekto group)
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

eyxaristw gia tis eyxes Virus!gamw ta 23!8elw na gyrisw sta 16!AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!sfinakia amaretto!!!!!to xeirotero sfinaki tou kosmou:tequilla me raki!!!!!!!!!!!oi kritikioi me noio8oun!xik!

tsikoudia ennoas mallon Rush
    hm, kai sketh pure einai oti kalytero 8a elega \m/

■■

To book 1 einai apla mia epanekdosh tou video kai tou deliver us. Tipota perissotero. Gia tous neoterous den einai kai to pio eykolo prama na vroun th videokasseta, opote to dvd exei mia xrhsimothta. Ego to agorasa giati h kasseta mou exei liosei.....

Kai mena me xalaei pou den exei tipota extra to dvd kai h olh syskevasia einai athlia. Th stignh malista pou yparxei kai h gamath picture disk epanakykloforia tou Deliver us me stixous kai to Mss Victoria.... Kai apo mikrh aneksarthth etaireia....

Sound and vision sucks!

My words but a whisper - your deafness a shout