Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: Gov't Mule

Default Gov't Mule

Ti groupara einai ayti re pousti mou...Exw na faw tetoio kolyma xronia me sygrotima.Paramoni xristougenwn pira to 3plo live tous kai apo tote ta exw dei ola.To group sxhmatistike apo ton Warren Haynes(guitar,proin Allman Brothers Band) ton 8eo drummer Matt Abts kaiton Bass player Allen Woody.Paizoun mia miksi Hard rock,southern rock,blues,funk,soul,jazz kai egw den kserw ti allo!O Woody pe8ane prin 4 xronia nomizw kai ayto eixe san apotelesma na synergastoun stous 2 koryfaious(mallon) diskous tous me kallitexnes opws:Jack Bruce,Les Claypool,John Entwistle,Flea,Roger Glover,Tony Levin,Jason Newsted,Victor Wooten(oloi autoi einai oi pio rock mpasistes pou symmetexoun,yparxoun kamia 15aria akoma blues kai jazz paixtes pou symmetexoun) sto mpaso kai exoun symmetoxes episis apo tous:Gregg Allman,Jerry Cantrell,Danny Louis kai pollous allous!
    Ayto pou metraei bebaia perissotero einai i mousiki kai oxi oi symetoxes opote exw na pw oti oi an8rwpoi exoun grapsei merika apo ta wraiotera kai pio synais8imatika fortismena tragoudia pou exw akousei,eite einai hardrockies,eite einai bluesies eite oti allo.
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Bασικά, ΓΑΜΑΕΙ το avatar σου...αν και το δεύτερό τους είναι καλύτερο κατ'εμέ.
    Monday morning I open a beer and light a cigar, put my pen to paper and write, I hate you all.
    www.insidecharmers.com

εντελώς συμπτωματικά σήμερα στα πλαίσια του "ποια άλλα συγκροτήματα να κοιτάξω μήπως και βρω κάτι ενδιαφέρον..." μέρους στη βόλτα σε γνωστό δισκάδικο, θυμήθηκα τον Παύλο, και αμέσως μετά τους Vanilla Fudge και τους Gov't Mule σχετικά με τους οποίους φροντίζει συχνά να με πρήζει

τες πα, προφανώς στο αρχικό του post εννοεί τα δύο volumes του Deep end τα οποία κυκλοφορούν σε έκδοση 2πλού cd και τιμώνται 23 ευρώ όπως είδα σήμερα... αν ήταν φτηνότερο θα το αγόραζα γιατί εντυπωσιάστηκα από τα ονόματα που έγραφε πίσω
    ~
    "Why didn't it kill him?" she said.
    "Unforgivably sloppy workmanship at the hand grenade factory," I said.
    ~

Quote Originally Posted by nothingman
    εντελώς συμπτωματικά σήμερα στα πλαίσια του "ποια άλλα συγκροτήματα να κοιτάξω μήπως και βρω κάτι ενδιαφέρον..." μέρους στη βόλτα σε γνωστό δισκάδικο, θυμήθηκα τον Παύλο, και αμέσως μετά τους Vanilla Fudge και τους Gov't Mule σχετικά με τους οποίους με πρήζει από το πρώτο έτος.

~
    ~

giati eixa thn entypwsh oti den tous iksere kaneis aytous?... nai paidia opws ta leei einai. h mpanta ayth einai apisteyth. egw exw to albumaki me tis symmeo toxes to opoia to phra kat arxhn gai tis symmetoxes. meta synhdoitopoihsa oti to albumaki gamaei. epishs ayth th stigmh pou ta grafw ayta synhdhtopoiw oti to albumaki brisketai ellada kai den to xw oute se mp3...

Παύλο ο Warren Haynes σκάει μύτη στο The Central Park Concert του Dave Matthews ( \m/ ) και παίζει μια τρελή μπλουζοσολάρα.

Senior Member Jim Dandy Mangrum's Avatar

swsto topic o rush!!
    ton matt abts kai ton warren haynes, tous synantame sto "pattern disruptive"(198 tou dickey betts.o allen woody sta '80 epaize sth banta tou artimus pyle. o haynes kai o woody(R.I.P.- ti tha ginei m' autous tous sapious!) paizoun sta "seven turns"('90), "shades of two worlds"('91), "where it all begins"('94) kai se alla 2 live twn allman brothers. o haynes epaikse kai sto teleutaio allman "hittin' the note" opou egrapse perissotero apo alles fores logw kai ths elleipshs tou betts (pou paradexomai oti de fanhke).
    me tetoies empeiries ginetai na mhn gamane??
    Anguished eyes of the city of suffering
    Seeking guidance, believing in love
    Some fools who want something for nothing
    Wear the badge of the cowards above...

Senior Member Jim Dandy Mangrum's Avatar

"When we met with Michael Barbiero, the producer, he wanted to know what kind of a sound we wanted, and I said: “I want to sound like Felix Pappalardi.” Michael smiled and said that it shouldn’t be a problem. You see, Felix was Michael’s cousin, and Michael was in the control room when Mountain recorded “Mississippi Queen! ” If you look at the liner notes, you’ll see that I thanked Felix Pappalardi posthumously."

tade efh allen woody!
    Anguished eyes of the city of suffering
    Seeking guidance, believing in love
    Some fools who want something for nothing
    Wear the badge of the cowards above...

Den tous kserw... Alla Jack Bruce???(Cream) Les Claypool???(Primus) Flea???(RHCP) Roger Glover???(Purple) JOHN ENTWISTLE?!?!?!?!?!?!(Who)
    File milas gia kapoious apo tous kalyterous rock mpasistes ston kosmo!!!
    Den prepei na einai sxoliaropaida...
    The commune crap, camp bop, middle-class, flip-flop
    the queen is dead, boys

Gia rixte mia diskografia analytika kai ti prothnete ap'aytous(eidika an yparxei kapoios diskos o opoios bluesizei-Hard Rockizei pio poly se sxesh me tous ypoloipous tha to ektimousa an mou to legate)
    Ευχαριστώ Sabbattack για την προσφορά του στον πολιτισμό ,την κουλτούρα και την ΚΑΛΗ μουσική!

oti parete einai tefariki.-Sobara opoi studio disko kai an dialeksete den 8a apogohteyteite.Personal fave: mallon to the deep end vol 1 kai to life before insnity.10 e apo metropolis,go for it leme...
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Quote Originally Posted by chris_boss
    Παύλο ο Warren Haynes σκάει μύτη στο The Central Park Concert του Dave Matthews ( \m/ ) και παίζει μια τρελή μπλουζοσολάρα.
    mia apo tis epomenes agores mou.

*bump*
    γιατί εδώ και καμιά δεκαριά ημέρες ακούω συνέχεια το Deep end vol 1 και θέλω να σας ενημερώσω ότι γαμεί
    ~
    ~