gia na teleiwnoume to exw piasei to point sou alla nomizw oti esi me pareksigeis. anamesa stous dio mas den eimai egw o apolitos, esi eisai. den krazw tin epistimi epeidi einai atelis, auti einai i fisi tis, den eimai froidikos, oute antlerikos oute tipota. den arnoumai oti sto simpan iparxei mono to fisiko pou les, giati k i psixi tou anthrwpou einai stoixeio tis fisis tou ara stoixeio tis fisis. min tsinas akougontas ti leksi "psixi", de milaw gia kanena theio dwro oute gia tipota magiko oute kan gia kati metafisiko, milaw ksanalew gia ena kataskeuasma pou o egkefalos dimiourgei, ena kataskeuasma pou einai k mallon tha parameinei aorato k aneksigito. auti i psixi loipon epirreazetai toso eukola k amesa apo to otidipote (perivallon, paidiki ilikia, klironomikotita, swmatikes astheneies, filoi, gomenes, katastrofes, epitixies, apotixies), paragontes pou gia kanenan anthrwpo den einai idies k den mporoun na einai.

ara ti xreiazetai? mia diaforetiki, ksexwristi proseggisi gia ton kathenan mas ksexwrista. o froint de nomizw pote oti efarmose tin idia psixanalisi dio fores, ama ton diavaseis tha to katalaveis, apla eixe kapoies arxes.

episis giati tsinas me ti thespisi arxwn stin psixologia afou k to arthro pou me vales na diavasw auto prospathei na kanei?
tespa elpizw na ta poume apo konta kapoia stigmi giati varethika