Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: Queensryche-Tribe

Default Queensryche-Tribe

Isixia taksi kai asfalia peri aftou tou album e...
    to "Tribe" einai kataplhktiko album, safws kai stin arxi den mou ekane kamia idiaiteri entiposi alla i istoria meta einai diaforetiki ...
    einai Queensryche sto 100% , nai men thimizei se atmosfaira to "Promised Land" alla nomizw oti prepei na to krinoume ws ksexoristo kefalaio tis istorias tou group.
    To "Open" pou anoigei to album stin arxi to theorousa apo ta kalitera songs , pleon to theorw apo ta ligotero kala ta pragmatika aristourgimata einai ta tria sinexi "Tribe" "Blood" kai to siglonistiko "The Art Of Life", pou px to "Blood" pio poli thimizei se atmosfaira kai texnotropia to "RAGE FOR ORDER" (nai afto), kai einai xalara apo ta pio skoteina tragoudia tous.
    peran aftwn aristourgima einai kai to apistefto "Rythm Of Hope" , kirios sinthetis to opiou einai o DeGarmo , opws kai tou art of life
    o Tate tragoudaei xalara pio apeleftheromena apo ta dio teleftea ryche kai pali mas anagkazei pali na ton proskiname ..
    i mousiki einai apla entoni skliri rock mousiki me dinata riffs, akoustikes kithares , theikes melwdies kai klasika paneksipna paigmeni rythm section...egw dilonw goitevmenos kai katefxaristimenos ...apla prin tin krish sas pistevw oti prepei pragmatika na dosete kati parapanw apo ton xrono sas prin na sximatisete gnwmi ...ante pete kaaati
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Loipoooooooooooon...To exw poly prin kykloforhsei sthn piatsa,to exw akousei polles fores mpas kai allaksw th gnwmh mou pros to kalytero alla mpa!Oi Queensryche einai ena group pou den tou paei h metriothta kai kaneis den pisteyw oti einai eyxaristhmenos apo ena group tou velhnekous tous pou periexei 3-4 APLWS kala tragoudia.To metal stoixeio exei ypoxwrhsei kata poly kai ta tragoudia exoun mia entonh pop aisthitikh(den einai katholou kako ayto).Kalytera tragoudia gia mena einai me diafora ta Open,Losing Myself kai Falling Behind,alla h koilia pou kanei to album apo th mesh ki epeita einai paroimiwdhs,me apokoryfwma to Doin' Fine,isws to xeirotero tragoudi pou exoun grapsei ever oi Ryche.I know,kaneis den exei apaithseis apo tous Ryche gia ena Operation,RFO h' Promised Land,alla estw ena Empire mporoun na to grapsoun,giati mas vasanizoun etsi?Ayta.
    Bang that pussy that doesn't bang!

aporia : se ola ta reviews anaferetai ena gamato kommati onomati "under my skin" to opoio omws den yparxei sto disko. ti paixtike?
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

xmou xmou xmou.i alitheia einai oti to exw to akusei sxetika liges fores gia ryche disko (kamia 10ria peripou).I proti gnwmi einai oti prokeite gia enan metrio disko.Oute toooooso aparadekto oso ton parousiazan kapoia review sto internet kai genikotera,alla oxi kai tpt theiko.Metriotita apla.Opos eipe kai o filtatos ad i metriotita den paei stous ryche.Auto poy me ksenise sto album polly einai kapoia alternative perasmata..Ok auta tha mporousan na loipoun.Sigoura to open einai simpathitiko kommati opos kai to Losing Myself alla den arkei pisteuw.
    Tespa,kapoia stigmi isws asxolithw ektenestera me ton disko.

Quote Originally Posted by Odonian
    Καλά που υπάρχει και το ER και ενημερωνόμαστε για την ποιοτική μουσική.

after dark ego to exo pio prin apo sena. nia nia.

an to tribe ine katapliktiko album 8a pao me to bart gia psarakia.

eiste kollimenoi kai sas aresei. ax pos sas 8aumazo.

cancer me psarontoufeko i me paragadi to psarema?
    After Dark i apopsi sou gia to album einai gnwsti, kai vasika pws kai den ekanes tin sinopsi stin frasi sou gia to "Tribe" :"einai gia ton poutso kanonika", opws eleges paliotera.
    Ta songs pou aneferes ta theorw ta ligotero kala sto album pragmatika, an theoreis oti tragoudia opws to "Blood" to "Tribe" exei pop aisthitiki tote mallon tha theoreis oti pop aisthitiki exoun kai oi Soundgarden px h oi The Tea Party ....
    Epishs an theorite oti to "The Art Of Life" , to omonimo tragoudi(me to entelws MINDCRIME shmeio stin mesi), i to "Rythm Of Hope" einai ta metria kai i koilia tou album, kai gia sas einai top tou album kai pio poiotiko, pio ryche pio heavy, ligotero pop klp klp to "Falling Behind" tote i xreiazeste mpatonetes, i prepei na akousete polles perisoteres fores to album..
    to "under my skin" profanws einai titlos pou allakse argotera kai einai mallon to "art of life"
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

Symfonw me buddy! to tribe einai enas diskos kosmima pou steketai dipla sta aristourgimata twn ryche!to sygrotima fainetai oti kanei pragmatika ayto pou 8elei se ayton ton disko kai exei apeley8erw8ei apo ta fadasmata tou parel8ontos kai tis pagides!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

katapliktiko? KATAPLIKTIKO?

an den itan ryche 8a sou lega ego.

to album ki emena mou arese, de me enthousiase, apla akougetai euxarista, ektos apo to telos, pou peftei kapws.

egw gia psarema paw monos mou,me dolwma cdakia nevermore
    Rock 'h Psofos

Quote Originally Posted by Buddy Lackey
    After Dark i apopsi sou gia to album einai gnwsti, kai vasika pws kai den ekanes tin sinopsi stin frasi sou gia to "Tribe" :"einai gia ton poutso kanonika", opws eleges paliotera.
    Ta songs pou aneferes ta theorw ta ligotero kala sto album pragmatika, an theoreis oti tragoudia opws to "Blood" to "Tribe" exei pop aisthitiki tote mallon tha theoreis oti pop aisthitiki exoun kai oi Soundgarden px h oi The Tea Party ....
    Vevaiws kai einai gnwsth kai den exei polyallaksei,mono pou eixa pei kata leksh "gia ton poutso".To "kanonika" einai dikia sou saltsa.Kai akoma epimenw oti einai anwtero tou HITF kai katwtero tou Q2K.
    Twra gia thn pop aisthitikh,ntaks,einai metal,de xalame xatiria.

meta ti metal i pop, mesi odos den iparxei
    epishs tha prepe na lega ta classics yours "ma pali den katalaves nianianiania" afou ego milaw gia to oti aneferes oti ksexorizei ena song to opoio exei ola ta "arnitika " pou aneferes kai afta apousiazoun apo ta songs pou anafereis ws "koilia" tou album
    epishs terastia diafora to "gia ton poutso" me to "gia ton poutso kanonika"

Ayth htan h gnwmh mou gia to album Buddy.Ta kala songs pou ksexwrisa egw gia sena mporei na sou fainontai ta metria kai mena ta dika sou agaphmena na mou akougontai gia ta panhgyria.Tous Queensryche tous exw syndyasei me tis lekseis teleiothta kai plhrothta kai,me eksairesh to Empire pou einai apla gamato,aytes oi lekseis vriskoun ton plhrh orismo tous stis douleies tous mexri to Promised Land.Kai sigoura to Tribe de mporei na koitaksei sta matia ME TIPOTA aytes tis albumares.
    Twra gia th saltsa pou evales stis kouventes mou,ayto to ekana giati me atoma san kai sena pou dinoun shmasia sto paramikro koma kai oxi sthn ousia,prepei na paizoume me tous idious orous.To sygkekrimeno to xeis kanei kat' epanalhpsh sto parelthon.
    Ki opws leei ki o symp:
    Trava des Manwlh Kapsh.

perimena pws kai pws to kainourio ryche,akousa kai 2 kommatia sto live tous ton iounio kai mou aresan (eidika to desert dance),o filtatos buddylackey mou xorhghse to cd kai to akouw edw kai arketes meres kai to symperasma mou einai to ekshs,o diskos exei polla kala stoixeia kai se orismenes faseis thymizei kai ryche tou parelthontos alla apo ekei kai pera emena proswpika den mou afhse tpt,dld ena kinhtro gia na ton akouw (opws to empire p.x.),twra ama argotera deiksei thn aksia tou san diskos kai allaksw gnwmh pros to kalytero afto den to kserw opote tha deiksei o xronos kai oxi mono oi akroaseis.
    OTAN EISAI METALLAS E EISAI METALLAS \M/

Kai h dikh mou apopsh einai thetikh gia to disko! Sigoura poly kalytero apta 2 proigoumena.

oi queensryche einai periergh periptwsh.to q2k einai enas apelpistika metrios diskos,ton opoio omws molis synh8isa akousa mpolikes fores kai akoma ton akouw.den einai toso 8ema syn8esewn oso 8ema mood.se auto profanws prosferei ta megista h fwnh..tespa proswpiko kollhma oi ryche,to disko ton akousa 1-2 fores so far kai xwris na mporw na pw pws einai gamatos kai na ton proteinw se opoiondhpote,fainetai ais8hta kalyteros apo tous dyo teleutaious.oi ki8ares exoun auth thn pshfiakoura pou akousame kai sto lykavhtto,alla 3erw gw mallon symvallei sto periergo mood kai autou tou diskou.mono gia osous pisteuoun pws oi queensryche (o tate) den einai aplws allo ena sygkrothma (tragoudisths)
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;