Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Thread: .:Λειτουργικό Σύστημα.:

Quote Originally Posted by Once_Emperor View Post
    Και με τα ίδια (και λιγότερα) λεφτά μπορείς να φιάξεις ένα raid array που να έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις.
    LOL, not even by a mile. Βασικά διάβασε το άρθρο του Anand Είναι 20+ σελίδες αλλά τα λέει με χαρτί και καλαμάρι...

Εγώ να πω οτι μόλις έβαλα τα 7 στο pavilion και είναι πολύ οκ! Αρκετά πιο γρήγορα σε σχέση με τα Vista, με τις ίδιες ψευτοπαπάντζες, δείχνουν γενικά θετικά!
    Σειρά θα έχουν τα UBUNTU!
    ....went away with my fathers, to gather the fallen.
    To return with the wisdom of the kings....
    Let me dream. (Let the jewels gleam.)
    Let the fallen hear:
    "It never rains around here."
    The sand smothered on my chest....
    Was music choir...

Genika pantws wraia men ta win7 (kai mallon tha ta valw otan ksevarethw na kanw formats klp) alla opws to vlepw o monos logos na ta protimiseis anti gia xp einai gia >3gb ram (mia xara 64bit drivers gia sxedon ola pleon), dx10 (an vgei kai kana game pou na xei ontws diafora), kai effedakia.

Sta arnhtika oi megales apaithseis se hw, kai kuriws to olo settarisma, perasma programmatwn kai rythmiseis ola apo thn arxh.
    People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.

Quote Originally Posted by Ingolemo View Post
    Genika pantws wraia men ta win7 (kai mallon tha ta valw otan ksevarethw na kanw formats klp) alla opws to vlepw o monos logos na ta protimiseis anti gia xp einai gia >3gb ram (mia xara 64bit drivers gia sxedon ola pleon), dx10 (an vgei kai kana game pou na xei ontws diafora), kai effedakia.

Sta arnhtika oi megales apaithseis se hw, kai kuriws to olo settarisma, perasma programmatwn kai rythmiseis ola apo thn arxh.
    Όχι τα XP μου και εγώ δεν τα αλλάζω με τπτ! Απλά στη συγκριση Vista Vs 7 νομίζω τα 7 υπερτερούν ήδη!
    ....went away with my fathers, to gather the fallen.
    To return with the wisdom of the kings....
    Let me dream. (Let the jewels gleam.)
    Let the fallen hear:
    "It never rains around here."
    The sand smothered on my chest....
    Was music choir...