Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: mulholland drive

Oute o Lynch den katalavenei tis tainies tou. Elpizo na min ton pernete sovara mono k mono gia to "Cult" k kala status.
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

@blitz:no worries,apla h apopsh mou einai pws den exei "nohma" me th symvatikh ennoia.logo ypar3hs kai nohma san kallitexnikh dhmiourgia safws kai exei.anyway i could be wrong as always
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Exw mia vavel pou eksigei kathe skhnh ths tainias kai apoti katalava yparxei logikh eksigish.. Vevaia den ekatsa pote na to diavasw olokliro mias kai h tainia den mou arese toso oso se allous alla sigoura exei apotipothei sth mnhmh mou.

Deite kai to elephant man. Kamia sxesh me to mulholland drive alla leei...

well ki egw eixa petyxei enan typo sto irc pou elege pws to rage for order einai concept gia vrykolakes kai eixe vrei kati api8anes e3hghseis gia ola ta tragoudia..o,ti 8es mporeis na e3hghseis,eidika otan einai toso flou oso to mulholland drive.pantws 8a me endiefere na to diavasw,kapoia stigmh an 8es dwsto sto sympo

Ekana ena search sto yahoo.
    http://www.franksreelreviews.com/reviews/mdexplain.htm
    An de katalaveis meta apo auto, an de varetheis na to diavaseis vevaia, tha se fonazo kollimeno metalliko filaraki.

Pare kai to vasikotero kommati apo to site pou sou edosa ligo pio pano.... ti na po... de nomizo oti uparxei ena pragma flou se autin tin exigisi. An de variesai, boreis na to apomnimoneuseis kiolas. hohoho

Sequence of Events in Mulholland Dr. (according to wicket_saic@hotmail.com)

1. Diane wins the Jitterbug contest. Her family (the old man and old woman) is there and cheers for her. (this is much earlier than any of the rest of the movie. years possibly)

2. Camilla and Diane fool around on the couch (notice the ashtray). Camilla says that they shouldn't do that anymore.

3. Camilla and the director talk and kiss in the car for the movie.

4. Diane gets a phone call and is told to get in the limo. She is dropped of at the bottom of the directors house. The dinner scene occurs in which she finds out that her lover Camilla and the director are getting married.

5. Diane sits in a restaurant with the hit-man and tells him to kill Camilla.

6. Diane returns home and feels guilty.

7. She falls asleep on the pillow.

8. Diane has a long dream. What happens in this dream is coming from guilt and the people surrounding her life. The director who is getting married to her x-lover has a terrible life. Her x-lover loves her again. Diane is an amazing actress and does a great job. The part with the men in the restaurant and the monster is all just a part of the dream. The cowboy has nothing to do with the movie for the most part. He was just seen by Diane at one point and he stuck with her so heΥs in her dream. Her dead aunt shows up. She mixes up names just like everybody often does in dreams. None of this is real. There are many things her dream feeds off of... to many things to try to explain. The dream begins with Camilla (Rita) in the car and ends with the cowboy waking her up. That is all within her dream.

9. A knocking wakes Diane up. It is her neighbor looking for the rest of her belongings. She picks up her ashtray (notice the blue key) and says that there are detectives looking for Diane.

10. While making coffee, Diane thinks she sees Camilla (who she just had killed). Its just a daydream.

11. Diane goes and sits on the couch and stares at the blue key. Someone is knocking (I think that this could be the detectives looking for Diane). The little people are her family representing her conscience. She gets scarred of the knocking and the haunting visions of her loved ones and she runs into her room and shoots herself.

THE END

This is the order in which the movie plays out.

1, 7, credits, 8, 9, 10, 2, 3, 4, 5, 6, 11 end credits

xmou 8a to noikiasw otan 8a exw xrono kai 8a to psa3w.mia fora to exw dei outws h allws,sto cinema.nta3ei pantws ermhneia tou styl "olo auto to meros einai ena oneiro kai gi'auto mperdeuei kai ta onomata"..tespa den 3erw,8a dei3ei,maybe i'm wrong

Me ftiaksate tora

Mia xara einai opos ta leei o typos, apla den emvathynei. Oso gia to "olo auto to meros einai ena oneiro kai gi'auto mperdeuei kai ta onomata" den einai akrivos etsi. Kai o logos einai akrivos oti ta stoixeia pou dinei einai mia perilhpsh. Ta parakato ta ksethapsa epishs apo palia posts mou se allo forum. Oi teleytaies parentheseis se kathe paragrafo einai sxolia pou prosthesa tora.

Ta clues mazi me oti ekshghsh mporo na doso:

1. Pay particular attention in the beginning of the film: at least two clues are revealed before the credits.

Edo eixa kollhsei. Einai 2 lepta skhnh kai den evriska TPT! Mono to oti kanei fade out estiazontas sto maksilari, to opoio deixnei oti oneireyetai... to 2o pou einai?? (Tora pou eida parapano, mallon oti kerdise to diagonismo, an kai to theorousa dedomeno)

2. Notice appearances of the red lampshade.

AN thymamai kala, emfanizetai mia fora sthn arxh tou ergou, sto spiti ths theias Ruth kai th 2h emfanizetai dipla sto thlefono pou xtypaei, otan psaxnoun gia thn ithopoio (h skhnh me ta 3 diadoxika thlefonhmata). To opoio shmainei oti piso apo thn olh fash kryvetai h theia Ruth? Ola einai sxediasmena gia thn epityxia ths anhpsias ths? Hmmm...

3. Can you hear the title of the film that Adam Kesher is auditioning actresses for? Is it mentioned again?

The Silvia North Story? H plaka einai oti - epishs an thymamai kala - stous ypotitlous den yparxei POUTHENA o titlos.. se oloklhrh thn tainia.. Alla pou anaferetai 2h fora (an anaferetai kai proth dld.. kai gi'ayto exo amfivolies)? (Telika anaferetai ontos 2 fores. To proseksa thn teleytaia fora pou eida thn tainia. Mia pros to telos pou kathontai sto trapezi kai syzhtane, einai h tainia sthn opoia exase to rolo h ksanthoula apo th melaxroinh [den anafero onomata giati einai mperdema]. Th 2h fora [h mallon 1h] anaferetai sthn audition gia thn protagonistria. Otan vgainei h "this is the girl" [an thymamai kala] akougetai sto background ena "Silvia North Story take two" h kati paromoio.)

4. An accident is a terrible event... notice the location of the accident.

Mulholland Drive.. alla pou einai to clue?

5. Who gives a key, and why?

O Joe, o typos pou plhronetai gia na dolofonhsei thn Camilla... Giati omos? (Giati? Hm.. mallon to kleidi sta xeria ths ksanthoulas dhlonei oti o fonos egine.. h Camilla einai nekrh)

6. Notice the robe, the ashtray, the coffee cup.

Ayta ta stoixeia voithane mono kai mono na katalaveis th xronologikh seira ton skhnon se kapoio shmeio tou ergou. Sygkekrimena ligo prin aytoktonhsei h Diane, sth 2h skhnh me to gymno.

H geitonas ths irthe kai phre to tasaki pou ths anhke, en to metaksy h Diane forouse mia rompa kai epine cafe. E otan DEN yparxei to tasaki sto trapezi, ayth foraei rompa kai vlepeis mia koupa cafe sto trapezaki, einai to paron. Allios (dld otan to tasaki einai sto trapezi, ayth DE foraei rompa kai h koupa einai pleon ena pothri ouiski) einai pragmata pou thymatai apo to parelthon ths... (To daydream pou leei o typos parapano)

7. What is felt, realized and gathered at the club Silencio?

"No hay banda". Oti ola einai fake. Ayto pou vlepeis, akous, aisthanesai, den einai aparaithta ayto pou symvainei. Epishs edo vriskoun to perifhmo mple kouti (an ayto ennoei me to "gathered").

8. Did talent alone help Camilla?

Gkoux gkoux.. oxi den htan mono to talento ths.. evale kai ta megala mesa.. gkoux gkoux

9. Note the occurences surrounding the man behind Winkies.

Ayto den to polykatalava. Any help? Exo diavasei oti o typos pou moiazei me pithiko einai thylhkos. Ton ypodyetai gynaika. Epishs exo diavasei oti isos einai o aposyntithemenos eaytos ths Diane (meta thn aytoktonia). Sigoura kati symvoliko einai alla den exo polykatalavei. (Exo thn entyposh oti akoma ki ayto kati shmainei sthn tainia, den yparxei tyxaia mesa opos yposthrizei o typos tou Fixxxer, alla who knows...)

10. Where is Aunt Ruth?

Ela nte.. ston Canada? H mhpos nekrh? Hmm

Ena clue pou voithaei paaaaaaaaaaaara poly, an den to kserete hdh, einai oti to proto meros tou ergou einai to oneiro ths ksanthoulas, eno to 2o h pragmatikothta. Otan to ksanadeite, estiaste sto 2o meros kai oxi sto 1o. Deite ta prosopa pou synantaei h ksanthoula (den anafero onomata giati exo kairo na to do kai mh sas mperdepso) sto deipno kai pos ta vazei se diaforous entelos ksekarfotous rolous sto 1o meros gia na plasei thn istoria pou ekeinh thelei. Einai megalo mperdema vasika giati o Lynch se odhgei akrivos ekei pou thelei me ayto ton tropo. Sou deixnei ton cowboy, tous mafiozous kai thn olh synomosia (eno sthn ousia ayta einai mono sth fantasia ths ksanthoulas) kai sto 2o meros stous deixnei olous mazemenous se ena spiti kai frikareis. Les "ti sto diaolo ginetai?". Ki omos etsi ekshgountai ola. Einai tyxaia atoma pou synanthse h ksanthoula sth zoh ths kai plathei ooooooooooolh ayth thn istoria gia na dikaiologhsei thn apotyxhmenh ths kariera (kai zoh isos...). Ouf polla eipa. As synexisei kapoios kai ta leme laterz

(Aytaaaaaa... tha epaneltho an sxoliasei kapoios )
    Life begins at 45°.

dhlwnw arxika oti thn exw dei panw apo (s)exi fores (thn tainia)den 8ymamai akribws poses kai thn 8ewrw o,ti kalytero exei gyristei edw kai pooooooolla xronia.symfwnw sta perissotera me ton prolaleisanta ektos apo to 7.egw to eixa pio poly san thn "anaparastash" tou 8anatou,dld pws pe8ainei enas an8rwpos.koinws estiasa sto silencio pio poly.den xerw isws na'xeis kai dikio.ayto omws pou ka8enas den exei exhghsei toulaxiston apo aytoys pou xerw einai th skhnh me to biblio me tis dolofonies klp klp.mallon lost highway fash einai.koinws xekarfwth.
    ps:a kai gia thn olh fash tou winkies dikia mou exhghsh einai oti o typos einai o 8anatos-o idios-.den pei8w kanenan omws e?

Enas filos mou pou kanei metaptyxiako sto parisi(exei teleiwsei psyxologia) parakolou8ise seminario analysis apo psyxologous tis tainias kai mou edwse mia eksigisi basismeni sta oneira i opoia itan 100% peistiki.An brw to mail tou 8a kanw post!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

xm ego pali eimai pepeismenos oti fxaristithika tin tainia poly perissotero apo autous pou psaksan "logikes" eksigiseis...
    opos eipe kai o dragon maybe i'm wrong,as always..

yep auto panw katw ennoousa sto prwto mou post..ok mporeis na to deis deyterh-trith-dekath fora gia na psa3eis na katalaveis,alla vriskw poly anohto to na psaxneis apo thn prwth fora pou 8a deis thn tainia na katalaveis ti paizei.molis katalava pws einai teleiws allou gi allou to ergo,apla ara3a kai apolausa thn olh fash..se anti8esh me tous perissoterous sto cinema pou mallon htan aporrofhmenoi sto na psaxnoun ti akrivws egine (apo tis syzhthseis pou akousa vgainontas apo thn ai8ousa)

Ma o Lynch auto akrivos eipe... oti eftiaxe mia tainia me oraies skines pou thelei apla na katsei na tin apolausei o kosmos xoris na skeftei ti ginetai.... auto de simainei oti de boreis na katseis META na tin analuseis... eleos... jezas.

Defunct Economist

Exo kairo na do tin tainia. To mono pu thimamai einai oti itan poli kali. Oson afora to ti paizei, afto pu epiasa ego einai oti to proto meros tis tenias einai fantasiosi tis ksanthias giafto oloi ti theorun ipergomena kai kali ithopoio, eno to deftero meros einai i pragmatikotita opou oloi tin klanun. Alla mi vasizestai kai poly se afto, tin tenia tin exo dei mono mia fora.

o lynch gamaei genikos
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

den to xo dei, isws giati 8a mou ti spasei to gegonos oti de 8a katalabo tpt.
    de brisko to logo na ti do, an einai opws ta leei o fixxxer.. na apolauso tis skines? kalitera na diabaso kana national geographic.

duh