Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Thread: Funeral Doom Metal

αυτό είναι καλό

Son of the Northstar Once_Emperor's Avatar

Ωραίος ο Helm. Για τα πρακτικά, σχετικά με τους Catacombs :

Quote Originally Posted by Metal Archives
    Followup solo project of Xathagorra Mlandroth after having stopped his previous project, Hierophant (US).
    We revel in our time.

Ναι σαν Hierophant είναι, γενικά το ίδιο τραγούδι γραφεί ο τύπος (τυπικό του funeral το φαινόμενο) αλλά προτείνω Catacombs επειδή έχουν κάπως καλλίτερο ήχο και την εξωφυλλάρα. Κρίμα για το font όμως, ε.

Το ιδίωμα έχει αρκετές καλές μπάντες άμα το καλοσκεφτείς, αλλά πάρα πολλή σαβούρα (σαν το black metal, στο οποίο αισθητικά μοιάζει εξάλλου). Ανασκόπηση:

Thergothon (ιστορικά περισσότερο, δηλαδή εγώ λόγω ήχου δεν την πολυπαλεύω, ακούω ένα τρακ την φορά και αν ολόκληρο)
    Skepticism (οι σημαντικότεροι)
    Unholy (για το Second Ring of Power κυρίως)
    dISEMBOWELMENT
    Esoteric (τα τελευταία 3ια το έχουν πραγματώσει)
    Dolorian
    Catacombs
    Shape of Despair (ε, σχεδόν)

Οι παραπάνω δεν αντιγραφούν το ένας το άλλον και δεν είναι βαρετοί.

Αν κάποιος δεν ξέρει τι είναι αυτό το φιούνεραλ πράγμα και δεν θέλει να ακούσει νεόκοπες γενικότητες σαν Ahab και Evoken και τέτοια, προτείνω να ξεκινήσει με Lead & Aether από Skepticism.

(Και μιας που περνάμε σχετικά πλαγίως από το ιδίωμα, οι Dusk είναι μεγάλη μου αγάπη.)

Οι dISEMBOWELMENT δεν είναι τέτοιοι, το black metal δεν είναι σαβούρα (χεχε), οι Evoken δεν είναι νεόκοπη γενικότητα, το καλό ξεκίνημα είναι οι Ελβετοί Mordor.

και οι shape of despair είναι βαρετοί.

We work in the dark. We do what we can to battle the evil that would otherwise destroy us. But if a man's character is his fate, this fight is not a choice but a calling. Yet sometimes the weight of this burden causes us to falter, breaching the fragile fortress of our mind, allowing the monsters without to turn within. We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

Ακριβώς επειδή ξαφνικά τώρα που έχουμε μια κλισέ κατανόηση του τι είναι το funeral doom και αναδρομικά πετάμε έξω τους dISEMBOWELMENT, τους Unholy, τους Esoteric, είναι το ιδίωμα τόσο ομοιογενές και βαρετόοοοοο. Όπως και με το black metal σας, η μίμηση-του-genre είναι μεγάλη απάτη. Τα ιδιώματα δεν είναι μόνο ιδιώματα επειδή μοιάζει η μουσική μέσα αλλά για αισθητικούς και άλλους λόγους. Αν δεν βρίσκεις επαφή μεταξύ

Through the winding forest
    Where the bodies of
    Disillusioned peasants
    Lay in the catacombs,
    Gothic oakwood may
    Once again take its real form
    And grasp for your soul

As the night falls,
    Green turns to the colour
    Which brings forth the eternal rest
    Reach forth and
    Separate the mystical branch

As the moon is surpassed
    By a blanket of unholy cloud
    And echoed shrieks
    Ambience of the dark evolves
    From beyond the divine nightshade
    Far away from the forest

The souls of the dead
    Travel beneath the earths soil to arrive
    At the tree of life and death.

Now a disoriented monk
    Banished from the order
    Finds solace within the
    Cold surroundings of the untouched ground

The secrets are revealed to him
    It is who commands the living
    The dead.

και

Stream brought words
    and Stream brought meanings
    Through its aether
    Were seen all beings

Beauty revealed as cruelty
    Core of grief as death of desire

Stream flows in depths unmatched
    Crossed a statue with no hearing
    March came colder than invited
    Crossed a realm of two endings
    Stream to a sea had started turning

τι να σου πω.

Α, ναι, να τι θα σου πω:

Quote Originally Posted by Evoken
    Well, back in 1991 when I was still in a death metal band called PUTRIFACT, I was an avid (as I am to this day) scenester....I wrote to a ton of bands and bought a lot of demos/vinyl. One band that I happened to come upon called DISEMBOWELMENT really floored me. I already had their 1st demo from 1990; and although it was really great it didn't hit me even one-tenth as much as their second demo "Deep Sensory Procession Into Aural Fate" did. Upon listening to that demo everything really changed with what I was doing musically and what I wanted to incorporate into my own band. A few months later I heard the THERGOTHON "Ftaghn Nagh-Yog Sothoth" demo and that equally floored me. I quit PUTRIFACT and started writing riffs for my own band and looking for musicians to jam with. Of course, back then it was not called "Funeral Doom" it was just good ole' doom/death and that was that. The term "Funeral Doom" came later and I believe it was started by the Red Stream descriptions of Skepticism in their ads.
    Quote Originally Posted by Evoken
    What were the primary influences that led to the musical style of Evoken?
    I can't deny total Disembowelment worship. We've been in contact with Renato for a while. When we heard the first demo we were completely floored. It was something you never really heard. Two extremes -from slow to really fast.
    Δεν πεθαίνω για Mordor. To black metal έχει πολλή σαβούρα.

Quote Originally Posted by dopefiend View Post
    και οι shape of despair είναι βαρετοί.
    εχμ. υπάρχει ένα ενδεχόμενο να τους μπέρδεψα με τους void of silence του νεθμάγκα. χμ.

mordor. the great kat is god. η εισαγωγή.

We work in the dark. We do what we can to battle the evil that would otherwise destroy us. But if a man's character is his fate, this fight is not a choice but a calling. Yet sometimes the weight of this burden causes us to falter, breaching the fragile fortress of our mind, allowing the monsters without to turn within. We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

ESOTERIC ,SKEPTICISM ,EVOKEN ,SHAPE OF DESPAIR ,PANTHEIST ,MOURNFUL CONGREGATION ,MY SHAMEFUL ,REMEMBRANCE ,COLOSSEUM ,AHAB.
    Και πάνω κάτω και τα υπόλοιπα συγκροτήματα που είπατε,άλλα αυτά είναι που ακούω πιο πολύ.Γενικά ακούω τα πάντα από Metal αναλόγως την διάθεση.

Quote Originally Posted by \(^o^)/ View Post
    mathete desire, mathete mpalitsa~
    ειρωνεύεσαι?

οι Morgion ρομαντικό doom/death, αλλά δεν μασάμε, το Solinari (και το Among Majestic Ruin έχει τις στιγμές του) είναι υπέροχο οπότε καλή πρόταση.

Quote Originally Posted by dopefiend View Post
    Quote Originally Posted by \(^o^)/ View Post
    mathete desire, mathete mpalitsa~
    ειρωνεύεσαι?
    Nai agapoulini, giati 3 selides eftase to topic kai den tous anefere kaneis
    kai einai krima kai adiko. B.t.w. sto myspace exei th nea tous douleia pou
    nai men einwraia, alla den einai antiproswpeftikh ths funeral poreias tous.
    Einai poli pxio melodikh. Tsekare(te) ta palia albums, oso pxio palia, toso
    pio funeral kai ama den sas aresoun, o well, fuck me.

A, kai ksanakou Shape of Despair. Filakia :*

βασικά άκουσα απτο myspace και είχαν περισσότερη σχέση με mdb σε πιο ατμοσφερικό παρά με funeral. για πες ποιο να τσεκάρω απτα παλια.

shape of despair θα (ξανα?)ακούσω

πάντως όντως βαρετοί θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι shape of despair, αλλά καλοί βαρετοί, όχι βαρετοιιιιιι, αν με πιάνεις. Αν πας δηλαδή να ακούσεις τώρα "περιμένοντας κάτι να γίνει", μπα, τίποτε απολύτως δεν γίνεται μέσα εκεί.

Αν σου αρέσουν τα βαλσακια άκου το πρώτο άλμπουμ τους, όμως