Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread: Dario Argento

ego to phainomena exo dei kai einai etsi opos ta lete.klassika stoixeia thriller kai kali atmosfaira pou kapoioi omos mporei na ta theorisoun grafika(sto soundtrack exei maiden kai motorhead )To suspiria to xo tsekarei sto videoclub alla den to xo parei akoma.

trellh i skinh pou trexei i conelly kai paizei apo pisw to "the duellists"
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Νομίζω θυμάμαι το Bring Your Daughter.
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

en thymasai kala
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

ouf antwnh bare8hka auth thn koubenta giati den exei nohma. kai oi maiden me tous metallica sto idio eidos anhkoune alla ti sxesh exoune meta3y tous?mh mou ta kanete zeppelin loipon,mia koubenta eipame.3erw poly kala peri gialli klp,isws den eimai enas apo autous tous "metr" tou eidous pou les alla den eimai asxetos. okeik?

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

nai manam kai oi dyo skhnothetes einai, xairw poly. kai einai kai italoi. alla den paizoun kai oi dyo bay area thrash
    ...you will die like a dog for no good reason.

Quote Originally Posted by Buddy Lackey
    trellh i skinh pou trexei i conelly kai paizei apo pisw to "the duellists"
    nomizo oti einai to flash of the blade.

bingo

exei dei kaneis to "The Third Mother" ?

prokite gia thn trith tainia ths trilogias pou ksekinise me ta theika "Suspiria" kai "Inferno". Vgike to 2007 kai den to vriskw pouthena.. opoios gnwrizei kati plz post

Practice What You Preach GuardianOfIvorytower's Avatar

Default Re: Dario Argento

Bump n2 για σήμερα.

Θεός από τους λίγους ο Argento (κ η κόρη του ε). Ότι έχω δει από αυτόν τουλάχιστον φοβερό, απίστευτη σκηνοθεσία, απίστευτα ρεαλιστική ατμόσφαιρα κ ότι άλλο χρειάζεται. Από τις ταινίες που έχουν αναφερθεί λείπει κ το "Deep Red", ίσως το καλύτερό του giallo έργο (ή αυτό δλδ ή το "Tenebre"). Για πείτε, δεν έχει κανένας το "The Third Mother"?

Ο Fulci άλλος θεός, αξίζει δικό του τόπικ.
    My Mission will save the World.
    But I'm still chasing time.
    Vanity...definitely my favourite sin.

Ειδα προχθες λογω της εφημεριδας που εδινε τα DVD το Phenomena και το καταευχαριστηθηκα. Τρελο b movie, γαματο, γελασα με την ψυχη μου. Το Flash Of The Blade δεν κολλαγε ουτε κατα 1% σε καμια απο τις δυο σκηνες που το εβαλαν. Το soundtrack κατα τα αλλα γαματο, το κατεβασα και το ακουω.

To Phenomena eixe apla katapliktiki mousiki.To Suspiria opws ola tou Argento apsogo stin atmosfaira.To Pouli me ta krystalina ftera kali atmosfera opws ola allwste, to Tromos stin opera episis apsogo opws kai to H Kerinh maska katapliktiko me polu psarwtiko telos.Axizoun oi tainies tou Argento mia pros mia. Genika Argento,Romero,Fulci,Carpenter,Cohen,Hood,Malone,Landis, Garris,Matheson kai Romano oloi skinothetes tromou panw-katw stis idies katigories ypo-eidous exoun kanei tis katapliktikes sulloges Masters Of Horror.Apo ekei boreis na deis arketa idi kai ta perissotera exoun katapliktiki atmosfaira kati to opoio oi sugxrones tainies tromou adynatoun na apodwsoun sto film me megali epityxia.
    Tsunami owns the asian continent- we laugh.Psychotic emo takes his sickness out on a cat and we laugh.People mutilate themselves for no apparent reason- we laugh. Suicide,homicide,genocide- we laugh.Racism,sexism,discrimination,xenophobia and baseless hate- we laugh.We are mindless "me-too"ism, we are irrational preference,we are pointless flamewars,we are the true face of the internet.

Quote Originally Posted by GuardianOfIvorytower
    Για πείτε, δεν έχει κανένας το "The Third Mother"?
    Το είχα δει πριν λίγους μήνες και με άφησε αδιάφορο. Το χειρότερο σίγουρα της τριλογίας και μια απο τις πιο μέτριες γενικά ταινίες του . Η χειρότερη μάλλον για μενα, μετά τις 2 παπαριές που γύρισε για τα masters of horror. respect στον Meat Loaf αλλά to pelts είναι τεράστια πατάτα.

btw έχετε δει πρόσφατες φωτογραφίες του Dario? άνετα θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο σε ταινία του. πολύ άρρωστη φατσα

Practice What You Preach GuardianOfIvorytower's Avatar

Ξέρεις φαντάζομαι ότι όταν δείχνει κάποιον να μαχαιρώνεται, πάντα το γαντοφορεμένο χέρι με το μαχαίρι είναι το δικό του ε?
    My Mission will save the World.
    But I'm still chasing time.
    Vanity...definitely my favourite sin.