Page 19 of 19 FirstFirst ... 9171819

Thread: windows 7

http://www.sevenforums.com/tutorials...e-disable.html

Log-in από administrator account και είσαι ο άρχοντας του σύμπαντος στο λειτουργικό σου.
    With Great Power Comes Great Responsibility
    Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;

το χω κανει αυτο.. κ παλι καμμια τυχη.. πρεπει να χει να κανει με το state του HDD ?
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."

www.monolith.gr

Quote Originally Posted by cybernaut View Post
    το χω κανει αυτο.. κ παλι καμμια τυχη.. πρεπει να χει να κανει με το state του HDD ?
    Αν π.χ. στο Program Files που θες να σβήσεις πας δεξί κλικ->Properties->Security, εκεί μπορείς να ρυθμίσεις τα access rights κάθε λογαριασμού. Πάτα Edit και πρόσθεσε το administrator account που χρησιμοποιείς πλέον και δωστου πλήρη δικαιώματα.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Μήπως θα βοηθούσε το unlocker ή καμία σχέση?
    Quote Originally Posted by FIXXXER View Post
    Anagkastika stirizoume Hillary

γμτ πολυ μπερδεμα το χουν κανει, γιατι ετσι ?
    (ο,τι κ αν προσπαθησα δεν μου δίνει full access στον φακλεο, απ 'οπου κ αν λογκ-άρω..)
    'Ασε που διεκοψα το firefly για να ξανα-προσπαθησω (!)
    Αν bootάρω apo ubuntu -apo cd γιατι στο desktop δεν τα χω μεσα- θα κατεφερω τπτ ?

ευχαριστω για τις απαντήσεις
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."

www.monolith.gr

Λογικά με live cd θα τα καταφέρεις.

αυτό και δες μήπως ο φάκελος είναι read only
    Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;

Στο Control Panel -> Users -> User Access Control, έχεις δοκιμάσει να απενεργοποιήσεις πλήρως το UAC;
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

το unlocker καμία σχέση..
    to read only επισης ! (με την εννοια πως αν ήταν αυτό το θεμα θα το ελεγε)
    το UAC απ οσο γνωριζω ειναι μονο για το ποτε θα σε ειδοποιεί για τις αλλαγές κ όχι αν θα σε αφησει να κάνεις οτιδηποτε..
    δεν εχω ασχοληθει απο τοτε (ειναι κ 2Τ ο σκληρος δεν εχει τοσο προβλημα ακόμα) θα επανελθω για το αν εγινε κατι με ubuntu.
    Παντως την τελευταια φορα που προσπαθησα να μπουταρω (64μπιτη εκδοση ) δεν ανοιξε τίποτα ποτέ !
    κ το σύστημα ειναι γομαρι, 7,3 στο windows experience..

www.monolith.gr