Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread: sex pistols 16 Ιουλίου στ. Καραϊσκάκη

Default Re: sex pistols 16 Ιουλίου στ. Καραϊσκάκη

και τους soundgarden επισκίασε.
    Ξέρετε γιατί όταν κάνετε μπάνιο στον Αμαζόνιο πρέπει να φοράτε... προφυλακτικό;

http://www.trollart.com/sound/candiru/index.html

http://rockandecology.blogspot.com/

Giagias me Jazzmaster Marillion's Avatar

Oi soundgarden phgan se polye8nikh prin tous Nirvana. Gia thn akriveia ta melh twn Nirvana den mporousan na pistepsoun me posa lefta tus ypegrapsan! Sthn telikh exoun kai 20.000.000 pwlhseis opote...

INDIE ROCK, PUNK-METAL, EMOCORE COMMANDO

http://letselectrify.blogspot.com si senior boss man, england very pretty

ΓΥΡΟΣ ΠΑΟΛΑ ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟΣ
    ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΟΛΑΝΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ti les re malaka kantirou pou episkiasan tous soundgarden mia xara gnwstoi kai porotikoi htan. nai tous mudhoney pou einai kai kaluteri mpanta apo tous nirvana xalara, nai tous episkiase

o elvis re asxete pou kolaei? poion episkiase? ase to vasilia sto throno otu kai piws kamia kompoutsa kai mh mas zalizeis thn mpoutsa
    ποθτανα ολα
    <Mitsmann>
    ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε

iola 11
    www.facebook.com/iola11
    www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band

Quote Originally Posted by Atropos View Post
    Κατά τ' άλλα, γι αυτόν το λόγο το GoT είναι σειρά με @@. Αν ήταν να κερδάει πάντα ο καλός και ο Ολυμπιακός με το Αιγάλεω, θα βλέπαμε Σβαρτσενέγκερ.

Quote Originally Posted by Marillion
    Gia ton cobain diafwnw kai pali kathetws. Den phran thn doxa kanenos (ante isws twn mudhoney). anti8etws ferane ta fwta ths dhmosiothtas sthn skhnh tous se entypwsiako va8mo, eidika sto pio heavy rock/metal/punk/grunge idiwma.

Kai mousika evgalan apeirws kalyteres douleies apo to never mind the bollocks. O Cobain htan enas apisteyta syneidhtopoihmenos syn8eths me va8ies rizes sto underground. Symfwna me ton Novoselic pali ''Oi Nirvana den phgan pote sto mainstream, to mainstream hr8e stous Nirvana''. Kai diavazontas entypa, vivlia kai parakolou8ontas sxetikes tainies me to thema mporw na pw pws vriskw thn 8esh tou 100% swsth.

Mporeite na checkarete to sxetika prosfato Live! Tonight! Sold Out!! to opoio perigrafei me swsto kai sxedon artistiko tropo, ta epimaxa xronia ths dhmosiothtas (Epishs vlepoume kai ton Cobain me mplouzaki sebadoh min to ksexname ayto ).

http://en.wikipedia.org/wiki/Live%21_To ... _Out%21%21
    γιατί πρόσφατο?
    όταν το είχα δεί, μου είχε κάτσει γάμα τα, αυτό:
    A performance of "Love Buzz" in Dallas, TX where Cobain got into an altercation with a bouncer. Earlier in the show (not seen on the video), Kurt smashed the monitor mixing board at the club with his guitar, frustrated that it had consistently malfunctioned. (Viewers can see a pallet covering the aforementioned board, which was added in case Cobain decided to take a second shot.) Unbeknownst to Cobain, the board belonged to a friend of the bouncer, who, when Kurt dove into the crowd, began pulling him by his hair. Kurt responded by hitting the bouncer in the head with his guitar, drawing blood. As seen in the footage, the bouncer punches Cobain in the head and then kicks him while he is on the ground. Krist Novoselic, Dave Grohl and several members of the audience immediately jump in between Cobain and the bouncer.
    i need feminime venoms in order to function with the system.

crack the whip and punish me