Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Thread: agapimeno manga

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

to lodoss den a3izei mwre,mono o deuteros kyklos elege kati,alla poly bareto adnd-adiko kai tetrimeno..

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

An den eixe gia protagonistes paladin xaraktires (gia ta mpaza koinos) tha itan pio endiaferon....
    and light it up forever, and never go to sleep

to akira pali htan ligo....apogohteythko na to pw.kammia sxesh me to comic,kopsane polla ma para polla.apo kei kai pera ligo kourastiko katanthse.

guys o allos-den 8imame pios to eipe-o vash allazei meta...gia ligo alla allazei kei me ton vlaka pou skotose sto xwrio tous a8wous an8rwpous...

ayto ennoouse mallon ....a kai kati allo...gt den exei ena attch re gmt ayto to forum na vazoume kamia pic?

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

exei dei kaneis to saolin soccer?
    GAMAEI

nie. poly gelio. to exo se DivX
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

HELLSING

otaku here (merikoi apo anime fora isws me kseroun ws red ribbon)

epeidh eida pws yphrkse aporia gia to pws legetai kanonika to Jumaru, to pragmatiko tou onoma einai Plawres Sanshiro

epishs, kala einai ta Trigun, Hellsing, Ninja Scroll ktl ktl gia na vlepeis ligo drash kai aima na xairesai, alla ta anime ymnoi gia mena einai alla. kai ayta einai to Evangelion, to X, to Akira, to Lain, to Jin-Roh kai to Grave of the Fireflies. dld anime pou den vlepeis apla gia na perasei i ora sou eyxarista me ksylo kai pistolidia, alla niwseis kai kati an exeis ta pnevmatika prosonta vevaia =P

epishs, to Lodoss ontws einai psilo moufa kai genika den mou aresei kai poly h olh dnd fash. ayto pou aksize perissotero itan h elf-chixxor, h Deedlit

ayta, cya

Quote Originally Posted by Chopped In Half
    epishs, to Lodoss ontws einai psilo moufa kai genika den mou aresei kai poly h olh dnd fash. ayto pou aksize perissotero itan h elf-chixxor, h Deedlit
    Mia kai o logos gia to Lodoss, eida prosfata mia kata kapoio tropo synexeia tou olou Lodoss story, to Legend of Crystania pou vevaia den exei kai megali sxesi me tin istoria tou Lodoss... Apla exellisetai polla xronia meta to arxiko kai exei os epikentro tous villains (pou den itan akrivos villains dld) tou Lodoss, Ashram kai Pirotess... Apo sxedio de leei kai polla alla itan pio realistiko (ara kai pio viaio) kai eixe ligo pio endiaferontes xaraktires... Vevaia epeidi eprokeito gia tainia (90min) den eixe kai ti tromeri ploki... Kaloutsiko, an eixe kalytero sxedio kai animation tha itan sigoura kalytero apo to Lodoss...

Kata ta alla symfono me ayto pou eipe o chopped peri anime... Ayta pou axizoun perissotero den einai ayta pou epikentronontai sto gnosto diptyxo (sex kai via) alla ayta pou exoun mia pio prosegmeni istoria...

emena pali moua resan arketa ta lodoss, isws vevea epidi moua resei arketa kai h dnd fash.. to crystania vevea htan psilo moufa gia mena.. kai ta xromata pou xalagan apra polu ta skitsa kai to story den elege pola tespa..

kala re pou eidate ksilo kai psitolidia sto grave of the fireflies?? mono kati vomves pou epeftan sunexeia ego eida a kai kala re to hellsing den exei aima kai via h mhpws den exei to ninja scroll?? tespa to x ontos polu wraio kai gia emena polu klasiko manga(anime dld ) oxi oso to akira dld alla sunopsizei arekta xarakthristhka tous..
    xm to lain rpepei na katso na dw kapia stigmh.. toso kairo to exo..

peite kai kana favorite btw
    "Caladan Brood, the menhired one, winter-bearing, barrowed and sorrowless
    in a tomb bereaved of words, and in his hands that have crushed anvils the hammer of his song -
    he lives asleep, so give silent warning to all -
    wake him not.
    Wake him not."

Quote Originally Posted by Faithless Spirit

kala re pou eidate ksilo kai psitolidia sto grave of the fireflies?? mono kati vomves pou epeftan sunexeia ego eida a kai kala re to hellsing den exei aima kai via h mhpws den exei to ninja scroll?? tespa to x ontos polu wraio kai gia emena polu klasiko manga(anime dld ) oxi oso to akira dld alla sunopsizei arekta xarakthristhka tous..
    xm to lain rpepei na katso na dw kapia stigmh.. toso kairo to exo..
    duh, den katalaves re. ayta ta anime pou anefera (NGE, Grave of the Fireflies, Akira etc etc) einai ayta pou eipa oti den exoun mono ksilo kai drasi, alla exoun kai kati parapanw

pantws to koryfaio gia mena einai to Evangelion, 'nuff said =P

NGE rulez

psaxno akoma ta episodes 16-24 se dubbed *agglika* k oxi sta jap pou ta exo..... somebody to the rescue ?
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

Mia aporia... Giati ta thes dubbed? (kai oxi de ta exo, gia na min anarotiesai)...

ontws re, giati ta thes se dubbed? oi iaponikes aythentikes fones twn xaraktirwn sta anime apla den paizontai. antithetws, kai me liges eksereseis opws Gundam, Tenchi etc, ta agglika dubs einai apo metria ews aisxra, kai sxedon ola entelws ksenerora.

sumfwno
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry