Thread: Site translators

Default Site translators

Mou eixe dwsei paliotera o (dhmofilhs pleon) Foivos(MPORW) kapoio site pou kataxwrouses kapoia giapwnezikh,italikh klp. selida kai sou thn emfanize thn idia selida sta agglika.Exete na mou proteinete kana kalo site?
    Bang that pussy that doesn't bang!

Synexizoume to seri twn asxetwn, ws pros to forum, threads. Keep going man... kai egw mazi sou. oso gia to translator pou les, den exw idea. Egw o kahmenos ena programma na katebazei sites thelw.
    PRAY FOR YOUR SOULS. HERE I AM. MERCYFUL FATE.

systran.otenet.gr

Mhn perimeneis polla bebaia.
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

Malakia sou eipa. Ena keimeno bazeis ekei kai sto metafrazei kai kala. Giati de dokimazeis altavista? Exei mia tetoia leitourgia.

den xero tpt sorry
    http://www.myspace.com/hybridgr

@DEAD: ORAIO AVATAR. MIN tO 3ANAVALEIS. THX.
    @@Newsted: orea malakia les min tin xana valis sto signature mou .thnx

Bang that pussy that doesn't bang!

Quote Originally Posted by Newsted
    den xero tpt sorry
    H an8rwpothta opwsdhpote kremotan apo tis akres twn daxtulwn sou....krima pou den 3ereis tipota....an den 3ereis esu den 3erei kaneis

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

Default Hmarton..

Quote Originally Posted by Newsted
    den xero tpt sorry

auto htan o orismos tou wasted space and wasted bytes...
    die newsted..

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

https://www.translator.eu/

GR:Στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης οδηγείται 67χρονος που συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία, ύστερα από καταγγελία ότι θώπευσε 9χρονη, την ώρα που εκείνη βρισκόταν σε στάση λεωφορείου μαζί με τη μητέρα της.

Το καταγγελλόμενο περιστατικό συνέβη, χθες, στις 3.10 το μεσημέρι της Παρασκευής στη στάση Αντιγονιδών του ΟΑΣΘ, επί της οδού Εγνατία, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η μητέρα της ανήλικης κάλεσε την Άμεση Δράση και στο σημείο έφτασαν αστυνομικοί που προσήγαγαν τον 67χρονο.

Μετά την εξέτασή του από την Αστυνομία συνελήφθη και εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, με την οποία οδηγείται στην εισαγγελία για τα περαιτέρω.

EN: The Prosecutor Misdemeanors Thessalonikis driven 67 year old arrested by the aytofwri procedure, after a complaint that thwpeyse 9chroni, when she was at the bus stop with her mother.

The reported incident occurred yesterday at 3.10 at midday Friday to stop Antigonidon oasth, Egnatia Street, in the Centre of Thessaloniki.

The mother of the minor called direct action at the point they arrived police officers prosigagan the year 67.
    After examination by police was arrested and at the expense of formed file for insulting sexual dignity, which led to the prosecution for further.

Spoiler
    GR:Εμένα ο παππούς μου έγινε φανατικός δεξιός όταν στον εμφύλιο κάποιοι κακοί αντάρτες σφάξαν τους φίλους του στο χωριό, ο πατέρας μου από αντίδραση έγινε πασόκος μέχρι που τους σιχάθηκε και στις τελευταίες εκλογές ψήφισε οικολόγους μέχρι που τους σιχάθηκε και τώρα ψάχνεται με πιο underground πράγματα και εγώ από αντίδραση τους σιχαινόμουν όλους από την αρχή και το ρίχνω άκυρο μέχρι να το σιχαθώ κι αυτό και να βάλω υποψηφιότητα για πλανητάρχης.

EN: Me my grandfather was an avid inept when the civil some baddies rebels sfaxan his friends in the village, my father from reaction was pasokos up that sichathike them and in the last election voted conservationists until the sichathike and now you're searching with more underground stuff and I from their reaction sichainomoyn all from scratch and throw invalid until the sichathw and this and to put a candidate for planitarchis

EN-->GR:Εμένα ο παππούς μου ήταν ένας άπληστος δεξιός όταν η αστική κάποια κακοί αντάρτες sfaxan τους φίλους του στο χωριό, ο πατέρας μου από αντίδραση ήταν pasokos επάνω το sichathike τους και στις τελευταίες εκλογές ψήφισαν οι οικολόγοι μέχρι το sichathike και τώρα ψάχνεται με περισσότερα υπόγεια πράγματα και από τους sichainomoyn αντίδραση όλα από το μηδέν και να ρίξει άκυρο μέχρι το sichathw και αυτό και να θέσει έναν υποψήφιο για planitarchis
    Last edited by tsonos; 02-03-2019 at 05:03.