Page 222 of 368 FirstFirst ... 122172212220221222223224232272322 ... LastLast
Results 3,316 to 3,330 of 5513

Thread: NBA

τζαμάλ όλα μέσα σήμερα...μπαρνς όλα μέσα καλό ματς - ντουράντ 1ο ματς έβερ με 40+ πόντους και 10 ασσίστ
    Poverty, depression, power and despair Conditioned inside and out to the point of no return by a world not crafted by hands of our own yet still we march in step to the cadence of its irregular beatThe damage has been done- irreparable and all-encompassingNature is as archaic word that could never explain this mess Worlds become obsolete like ideas and they won’t have to burn the booksWHEN NOONE READS THEM ANYWAY!

Subspecies: Κώλος Κωλαράκι Τορνευτό's Avatar

Οι 5 βασικοι των Κλιπερς εβαλαν τους 116 απο τους 125 ποντους (!)
    Αν ειχε καπως καλυτερο παγκο αυτη η ομαδα θα μπορουσε να παει ψηλα φετος νομιζω.

Μην αγχώνεσαι, θα πάρει και μπιγκ μπέημπι λένε.

1 στους 1 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

http://espn.go.com/nba/transactions

Εδω ολα τα trades ως τωρα (βαριεμαι να ψαξω καλυτερη σελιδα)

Αν και δεν εχει αναγκη σε τετοια θεση, καλη η αποκτηση του Blake για τους Warriors, αλλα νομιζω η καλυτερη κινηση ηταν ο Turner σε Indiana, οι οποιοι εδωσαν τον (ισως πρωην μπασκετμπολιστα πλεον) Danny Granger σε Φιλαδελφεια.

Λες να γυρίσει τον Curry σε SG και να παίζει με άσσο τον Blake?

Ο Granger στα τελευταία παιχνίδια πριν το All Star break έμπαινε να παίξει και προσπαθούσε να ανεβάσει το κασέ του. Φαντάσου ότι 2 χρόνια πριν ήταν το πρώτο βιολί της ομάδας και τώρα τον πούλο...
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

9 στους 9 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

logika diko tou to auriano No1

Senior Member mourning apocalypse's Avatar

είδα χτες το mavs-knicks.Οι dallas θα κάνουν ζημιές στα play-offs είτε πέσουν με okc είτε με spurs.Ο χρόνος μοιράζεται εξαιρετικά στους βετεράνους,o ellis κάνει τρομερή σεζόν και ο dirk έχει προσαρμόσει το παιχνίδι του ακριβώς για να δίνει το 100% επιθετικά και να κρύβεται αμυντικά.Τους λείπει ενας backourt guard-σκύλος και ο tyson chandler για το βήμα παραπάνω.
    Tώρα σχετικά με τους knicks τόσα χρόνια φανατικός με nba τέτοιο τσίρκο δεν ξανάδα..
    Έντονα πολιτική χροιά και επαναστατική διάθεση, είχε η συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο λιμάνι Κατακόλου, το βράδυ της περασμένης Παρασκευής.

For Science,You Monster. Ethereal's Avatar

Quote Originally Posted by BlackiE View Post

logika diko tou to auriano No1
    η πρωτη ανετη νικη τους btw

2 στους 2 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

Fail δεν ήταν καν στο τοπ10

1 στους 1 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

εντομεταξύ καλύτερα να βάζαν αυτό που είναι και εντυπωσιακό αμυντικό πλέη παρά ένα από τα 8743912987 άλεη ουπ των Κλίπερς
    I knew the pass was the safest play that's why i chose to go with a run

9 στους 9 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

I swear on tomorrow, if you take this chance
    Our lives are this moment, the music - the dance
    And here in this labyrinth of lost mysteries
    I close my eyes on this night and you're all that I see

Chilling in the name of. ypersyntelikos's Avatar

LeBron 61 πόντους χθες, career high, miami high, γενικά high, τα γάμησε όλα.

Σε άλλα νέα, ενδιαφέρουσα ιστοριούλα με τον Jason Collins ο οποίος ντεμπούταρε με τους Brooklyn Nets χθες εντός έδρας, και αποθεώθηκε. Διαβάστε:

In the cover story of the May 6, 2013 issue of Sports Illustrated, written by Collins himself and posted on the magazine's website on April 29, 2013, he came out as gay, becoming the first active male athlete from one of the four major North American professional team sports to publicly do so. Collins also said a "notorious antigay hate crime", the murder of Matthew Shepard in 1998, led him to choose "98" for his jersey number, in Shepard's honor. Collins called the number "a statement to myself, my family and my friends."

Το 13' είχε διακοπεί το συμβόλαιό του.
    Κι εδώ τελειώνει η φάση.

1 στους 6 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

Ωραιο ματσακι στο Χιουστον χθες βραδυ. Fear the beard champs!

Οι Rockets σοβαρευτηκαν και το κερδισαν, ουσιαστικα με δυο ξεσπασματα, στην τριτη και στην τεταρτη περιοδο.

Ηταν που ηταν τα μουτρα του ΛεΠρου, με τη μασκα εγιναν.. Φοβοταν μη χτυπησει παλι και τα drives του απο σκετο αχαρα, εφτασαν σε νεα επιπεδα ασχημιας.. Δεν πειραζει, ας χανουν οι Heat, να κερδιζει το Αιγαλεω κι ολοι οι αλλοι... ξερετε!
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

1 στους 2 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

Τι κανεις μωρη ηλιθια Ιντιανα γαμω το σπιτακι σου για ομαδα, 2 ηττες σερι σε ματς που φαινομενικα μπορουσαν να παρουν με Γκολντεν Στεητ και (ελεος) Σαρλοτ.
    Πας και δινεις το πλεονεκτημα εδρας στα σιχαματα... οχι αλλο πρωταθλημα Λεμπρον ρεεεεεεεεεεεεεεεε

Ειδες τι διαφορα κανει ο Granger φιλε;

Οι κωλοheat μπορει να το παρουν παλι γιατι θα γινει μεγαλη σφαγη στη Δυση... σιχτιρ πια

Lord Lucifer Morningstar