Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread: Bioshock (Short review)

Εμάς δεν το τρέχει καν, τι ορίτζιναλ.. :/

Πάω να βάλω ξανά το SS2 ( δε φεύγει από το σκληρό αυτό )
    <menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
    <menumission> eunouxismenh orka

Τί απαιτήσεις έχει;

Quote Originally Posted by The Nerd
    Quote Originally Posted by Coil
    Ξεκίνησα το Bioshock εψές το βράδυ... αποτέλεσμα να κοιμηθώ στις 7 το πρωι...

Μαλάαακες μου τι παιχνιδάρα είναι αυτή? Τι αισθητική? Στοιχεία απο pop art αισθητική, 60', ατλαντίδα.... Γραφικά πανέμορφα μουσική άλλο πραμα...

Καταλαβαίνω τον Nerd γιατί λέει ότι λέει...
    a) Art Deco legetai
    b) den einai gamw poy otan xrhsimopoiseis ena plasmid soy allazei to xeri? (karvoyniazei, pagwnei, oti 8es)
    c) Bioshock = remake toy system shock2 SAFWS pio eykolo
    Art Deco ε? danke και έψαχνα μια εύστοχη ορολογία χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα.

Γενικά τα σπάει γαμάει τα γραφικά είναι από τα καλύτερα που παίζουν στην πιάτσα (αν και μικρή ένσταση στο αίμα -που μάλλον δεν είναι ακριβώς αίμα για να ειναι έτσι-)

Μεγάλη ένσταση με το Securom. Ειλικρινά δεν βλεπω θετική μια απεγνωσμένη προσπάθεια υπερπροστασίας που να είναι ενάντια στον χρήστη. Δηλαδή οι περιορισμένες ενεργοποιήσεις και η όλη βαβούρα η οποία στο τέλος πήγε στο βρόντο όπως έχει αποδείξει και η ιστορία. Ειρωνία (παραποιώντας μια ατάκα απο το παιχνίδι) 2Κ made this game hack proof but it doesnt mean we aint gonna hack it.
    People`s Unhappiness Has The Taste Of Mercy...

Giagias me Jazzmaster Marillion's Avatar

to epaixa ligaki x8es, dixws na eimai kanenas megalos fan twn fps ( se stigmes ta apofeygw malista)

ayto exei para poly gamath atmosfaira kai apoti fainetai ena idiaitera kalodoulemeno senario. grafika ktl, yperanw kritikhs, kai o kosmos pou dhmiourgei moiazei foveros (an kai to kovw na mhn ftanei ton antistoixo tou oblivion me tpt- nai tha peite ayto einai rpg & dikio tha xete).

Tetarth einai pio xalarh mera me to tei, opote tha to checkarw me thn anesh mou totes

INDIE ROCK, PUNK-METAL, EMOCORE COMMANDO

http://letselectrify.blogspot.com si senior boss man, england very pretty

ΓΥΡΟΣ ΠΑΟΛΑ ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟΣ
    ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΟΛΑΝΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

bump
    επεσε στα χερια μου απο er χρηστη και απλα τον ευχαριστω.

και εν ετει 2011 σκιζει κωλους
    Μην ξεχνάς το 3ο γράμμα...

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

Pw h kardia mou sfixthke ligo otan eida to post tou Coil.. (efyge apo konta mas prin merikous mhnes..)

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

cowboy bebop 12 stars circle your brow's Avatar

wat =/
    Throughout the times of perplexity and illusion
    We've got some last Gods left, worth keeping
    That go by such names as Kindness and Honesty.

I want us to hold swords again
    As in the years of the old tales.
    But this time, to fight for Dignity and Solidarity.

Against the waves of darkness and death
    I'm walking with Eternal Brightness in my eyes.

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

Apo kardia..neos an8rwpos, pio neos apo mena htan..

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

Senior Member Harbinger of Death's Avatar

Bump.

Μόλις το τελείωσα.

Από τα καλύτερα shoot-em-up που έχω παίξει. Εδώ που τα λέμε, πολύ περίεργη επιλογή να το κάνουν SEU αντί για adventure. Αν και αφού το έχω παίξει, μου φαίνεται δεμένο ως SEU.

ΧΥΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ για τα voice clips, τον Ayn- ε, Andrew Ryan. Επίσης, πόση μαυρίλα. Πολύ συχνά στο παιχνίδι φοβόμουν να μπω στο επόμενο δωμάτιο. Απομακρυνόμουν από Big Daddies όταν περνούσα από δίπλα τους και αγρίευαν. Ανατριχίλα.

Εν τω μεταξύ το έπαιξα σχεδόν αποκλειστικά μετά τις 2 το βράδυ, με ακουστικά. Αλλάζει πολύ την εμπειρία, το προτείνω.

Πάρτε κι ένα κλιπ να γουστάρουμε:

Μόνο ένα παράπονο από το παιχνίδι:

Spoiler
    Το τέλος ήταν εξαιρετικά ξερό. Μετά από αυτό το έπος, τόσο voice acting, τόση ιστορία, περίμενα τουλάχιστον 3λεπτο cutscene για το φινάλε.

Σχετικό:

Quote Originally Posted by Ken Levine, Gamespot interview
    GS: Considering that the plot inhabits the gray areas of morality and you've included general condemnation of taking things to extremes, why give the player two endings that are on ridiculously opposite ends of the spectrum?

KL: I think that's a fair question and honestly, it was never my intention to do two endings for the game. It sort of came very late and it was something that was requested by somebody up the food chain from me. It was a reasonable request because I think people want to just have a sense of the different consequences from doing that path.

But you notice, whenever I do my interviews about the game, I never want to talk about the good and the evil choice. When we were developing the game, originally the icons about harvest and save had a neat little angel and a little devil, and I cut that out because I didn't want that to be clear to the player when he did it in the sequence where Atlas and Tenenbaum are telling the player very different but equally compelling things. And it wasn't clear what the morally right thing to do was.

I wanted to leave it more ambiguous. But I'm not sure if that would have been the right thing. At the end of the day, there are [aspects of games] that you collaborate on and agree upon.

One of the reasons I was opposed to multiple endings is I never want to do things that have multiple digital outcomes, versus analog outcomes. I want to do it like the weapons system in the combat in BioShock. There are a million different things you can do in every combat; you can play it a million different ways. Looking into the future for the franchise, that's something I want to [figure out], that by the time you get to the ending of that choice path, you have a sense of your impact on the world through lots of little permutations rather than like a giant ending piece, if you follow my meaning.

And I think we did a reasonably good job with [the endings], but there are just two of them. And this is not a game about A and B. This is a game about one through 1 million, and all those permutations of choice. And as I think about the future of the franchise, that's where I want to take that.

Γενικά παίξτε το.

Θέλω το δύο τώρα.
    http://frontierpsycho.tumblr.com/

Quote Originally Posted by saloth sar View Post
    Το αποκουμπι του κρετινου, του φασιστα και του καθε μαλακα ειναι η προστασια της γυναικας, οταν και αμα σταματουν να τις θεωρουν ολες πουτανες και δυο-τρεις τρυπες για γαμησι μοναχα.

'Εχει μια πολύ ωραία ανάλυση εδώ, που μπορεί να σε ενδιαφέρει.

Το δεύτερο συνεχίζει στα ίδια ''φιλοσοφικά'' επίπεδα αλλά δεν το έγραψε ο Ken Levine. Είναι βέβαια παιχνιδάρα. Είχα πάρει την Limited έκδοση η οποία εμπεριέχει σε βινύλιο (!) το soundtrack του παιχνιδιού.

Senior Member Harbinger of Death's Avatar

Το χαλβαδιάζω το 2, αλλά προς το παρόν έχω ήδη ξοδέψει αρκετά για παιχνίδια αυτές τις γιορτινές μέρες. Μερσί.
    http://frontierpsycho.tumblr.com/

Quote Originally Posted by saloth sar View Post
    Το αποκουμπι του κρετινου, του φασιστα και του καθε μαλακα ειναι η προστασια της γυναικας, οταν και αμα σταματουν να τις θεωρουν ολες πουτανες και δυο-τρεις τρυπες για γαμησι μοναχα.

Quote Originally Posted by Harbinger of Death View Post
    Το χαλβαδιάζω το 2, αλλά προς το παρόν έχω ήδη ξοδέψει αρκετά για παιχνίδια αυτές τις γιορτινές μέρες. Μερσί.
    http://www.amazon.com/gp/product/B00...pf_rd_i=507846

Bioshock 1&2 + Spec Ops του οποίου το single player λένε πως είναι υπέροχο (θα εκφέρω άποψη όταν το παίξω) για ~7.5€

Όλα Steam cd-keys.
    <menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
    <menumission> eunouxismenh orka