Page 3 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast

Thread: Zeitgeist (2007)

Default Re: Zeitgeist

μα αν ήταν 100% έγκυρο δε νομίζω να είχε προλάβει να ανέβει καν στο δίκτυο
    Rock or Nothing

Riiiiiiiiight. Ή μπορεί να περιέχει τόσες ανακρίβειες και αβάσιμα στοιχεία επειδή είναι μία μαλακία και μισή, όπως όλες οι θεωρίες συνομωσίας.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

εγώ έχω κολλήσει με την κατάρρευση. ακόμη και το επίσημο μοντέλο δεν εξηγεί την αστοχία των υποστυλωμάτων σε τόσα σημεία.
    Rock or Nothing

Twra to da to thread

H tainia leei oti na nai xwris kanena epixeirhma h phgh.
    Epishs deite edw pou kanei debunk olh th tainia (me phges).

Genika h tainia einai kalh apo thn apopsh oti pairnei kapoia themata pou prosferontai gia thewries sunomosias kai kanei apeiro kosmo na pistepsei ena swro mpourdes.
    Epishs einai ligo hlithio to na vlepeis mia tainia pou sou leei mhn pisteueis oti sou lene, psaxto kai ligo, kai apla na ta pisteueis ola xwris na to psakseis (pou kai xwris na to psakseis, eiani ligo emfanes oti ola auta pou leei einai sth kaluterh asthrikta entelws kai ligo upervolika)

Telos, na prosthesw oti misw ola ta amerikanikou tupou ntokumanter pou gia na perasoun to mhnuma tous katafeygoun na lene ena swro anakriveies kai psemmata, kai genika na mhn einai antikeimenika (px michael moore).
    People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.

Default Re:

Quote Originally Posted by Abruzzi
    ωραίο ντοκιμαντέρ αλλα sorry,δε λέει κάτι νέο

με λίγα λόγια και στα 3 μέρη αναπαράγονται θεωρίες συνωμοσίας ,αναλύσεις και γενικά στοιχεια που όλοι λίγο πολύ έχουμε δει/διαβάσει σε ανάλογες έρευνες για θρησκείες,ιλουμινάτι,911,microchip,new world order κτλ κτλ
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Λοιπόν.. και η πρώτη ταινία και η δεύτερη είναι εντυπωσιακές. Δε πιστεύω ότι λένε και διαβάζοντας μερικές αναλύσεις δικές σας για την ανακρίβεια κάποιων πραγμάτων που αναφέρει, πιστεύω ακόμη λιγότερα απ όσα λέει. Το θέμα είναι ότι το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Ίσως να μην μπορούν να πουν αυτό που θέλουν με παραδείγματα του τύπου "Δείτε εδώ", "σύμφωνα με αυτό" μπλα μπλα μπλα, αλλά το βασικό νόημα είναι ξακάθαρο και είμαι υπερ.
    Η δεύτερη ταινία είναι ακόμη καλύτερη, όλα τα γαμημένα €, και έχει πολύ καλό ending. Ναι συμφωνώ με την κατάληξη που δίνει, απόλυτα και όσοι έχουν αντίθετες απόψεις να πάνε να γαμηθούν! Σίγουρα υπάρχει συνομοσία, δε ζούμε σε ένα κόσμο όπου το φαινόμενο της πεταλούδας είναι ο μοναδικός κανόνας, και σίγουρα ζούμε κάτω από τη μάστιγα του χρήματος. Όσα περισσότερα λεφτά, τόσο το καλύτερο.

Γράφτηκα στο site, θα κάνω κ μπλουζάκι τώρα. Zeitgeist rulez
    Hey Bobby Marley, sing something good to me
    this world go crazy, it's an emergency

καρχαρία:

I am not naïve, and you should not be either; the information here will be considered controversial to many of those who see Zeitgeist, the movie as the truth. That said, do not be surprised if they refuse to believe anything written in these pages. I personally have tried to show people before, generally they reply "you shouldn't believe everything you read on the Internet" (ironic, isn't it?) and/or that they "just have an open mind". Note that these are not answers to the skeptics' questions, these are just ways to avoid facing something that disproves what they believe. Readers have also reported that conspiracy theorists who read my site, if they have one problem with anything on it, they automatically throw out the whole thing without reading the site in its entirety.

One of the biggest rebuttals I receive is that the film "isn't mean to be true, just to open your mind to other possibilities." The problem with this logic is that there are better ways to show someone alternative view points other than blatantly lying to them. Most importantly, most people who do like this movie, do believe it, they don't see it as just some metaphorical mind-opening experience. My question to these people who refute me this way is this: if I am wrong and/or lying on my web site, then why aren't I also just trying to open peoples minds? Why am I the liar? Is it because I don't make outrageous and impossible claims about the world and believe you to be an idiot?

They say I have "missed the entire point of the film", but have I really? If the film is lying to me about everything, then what is the point? It can't be to open my mind, that really doesn't make sense, because if that is the case, all liars are really just trying to open your mind. The film's web site makes a big deal that if you find anything incorrect, then it wasn't supposed to be correct -- however, I imagine if you do believe something in it, they'll tell you that it's true as well.

Good luck to anyone using this information to try to talk sense into someone.
    απ'τον τύπο που γραψε το debunking, και δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο με τη στάση του.

Εγώ θέλω να ξέρω ένα πράγμα:

Το Αμέρο παίζει; Θα παίξει; Υπάρχει περίπτωση να παίξει;
    -------
    Δεν ελπίζω τίποτα
    Δεν φοβάμαι τίποτα
    Είμαι ξέμπαρκος

Ντετζιαλ πιστεύεις δηλαδή πως τα δυδιμάκια έπεσαν απο αληθινή αεροπειρατία;

Quote Originally Posted by Xtikio
    Oi Ingolemoi?
    Life begins at 45°.

Quote Originally Posted by BLi
    [zER]
    Quote Originally Posted by Xtikio
    Oi Ingolemoi?
    Αχά

People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.

Απλά μια ακόμα άποψη ιμο.

Δηλαδή..Μαλακίες

Quote Originally Posted by Ingolemo
    http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
    AahAHHAHAhaHAhaha ayto me to xartonomisma gamaei KATHE FORA.
    Life begins at 45°.