Thread: Robert Jordan's "Wheel Of Time" Series

Default Robert Jordan's "Wheel Of Time" Series

Kanontas to aparaithto search eida oti uparxoun sporadikes anafores se auth th seira pou einai best seller pagkosmiws (kai einai kai sth lista twn New York Times Best Sellers) kai exei para pollous fanatikous opadous pagkosmiws, opote apofashsa na kanw ena thread apokleistika gia to Wheel Of Time opou 8a mporoume na suzhtoume gia ta 12 mexri stigmhs biblia ths seiras (mazi me to prequel "A New Spring") tous xarakthres kai gia ta epomena biblia ths seiras kai gia ton an 8a kataferei na ta oloklhrwsei o Robert Jordan ka8ws pasxei apo mia spania as8eneia thn amyloidosis sthn opoia den exei bre8ei akoma ikanopoihtikh 8erapeia.
    O Robert Jordan exei pei oti 8a grapsei prwta to 12o kai teleutaio biblio ths seiras "A Memory Of Light" (working title) to opoio opws exei pei akoma kai 2000 selides na bgei 8a einai ena biblio, alla 2 prequels kai 3 biblia embolhma xronologika sthn istoria tou Wheel Of Time. Twra to an 8a ta kataferei na ta grapsei 8a to doume.
    Sta Ellhnika exoun metafrastei mexri stigmhs ta 5 prwta biblia (dhladh mexri kai to "Fires Of Heaven") opote an 8elete na diabasete ta upoloipa mono sta Agglika apo tis ekdoseis Orbit h' TOR.
    Telos mporeitai na episkepthte thn epishmh online community tou Wheel Of Time sto http://www.dragonmount.com opou einai kai to epishmo blog tou Robert Jordan pou san enhmeronei gia thn poreia ths ugeias tou kai tou 12ou bibliou ths seiras alla kai alla endiaferonta 8emata, kai exei epishs lista me tous xarakthres kai tis emfanhseis kai prakseis tous sthn seira, pragma pou 8a sas boh8hsoun sthn anagnwsh, ka8ws kai alla endiaferonta pragmata.
    Telos, opws diabasa se kapoio post, to prwto biblio einai to poio adunamo ths seiras kai isws moiazei ligo me to Lord Of The Rings alla oi omoiothtes ligosteuoun ka8ws proxwraei h istoria kai episeis ginetai "pio dunato" to periexomeno. Den pauei na einai omws mia para polu kalh seira kai oso proxwrate sthn istoria toso pio e8istikh kai poluplokh ginetai.

Default Re: Robert Jordan's "Wheel Of Time" Series

Quote Originally Posted by Blindgeo
    kai gia ton an 8a kataferei na ta oloklhrwsei o Robert Jordan ka8ws pasxei apo mia spania as8eneia thn amyloidosis sthn opoia den exei bre8ei akoma ikanopoihtikh 8erapeia. [...]Twra to an 8a ta kataferei na ta grapsei 8a to doume.
    Wraios.

James Oliver Rigney Jr.
    October 17, 1948 - September 16, 2007

Pali kala pou mas proteineis kai to site vre eksypnoulh!
    This is my sideshow.
    This is my playground.
    This is my hatred.

Sorry re file alla den to eixa tsekarei edw kai kammia ebdomada. Krima! Polu krima.
    Tote grapste edw sullhphthria ktl gia ton 8anato tou Robert Jordan.

Ps. Moderators an mporeite allakste ton titlo tou thread se R.I.P. Robert Jordan kai 8a kanw edit sto arxiko post.

Oso gia to 12 biblio, an 8a ekdo8ei telika oriste h apanthsh se sxetikh erwthsh sto en logw site:

Robert Jordan left a partial manuscript for A Memory of Light and audiotapes and notes for the rest of the book. We believe that his wife and editor, Harriet, and his publisher, Tom Doherty, have every intention of seeing the book completed and published but there are no more details available at this time.

Να κάνω αυτή τη σημαντικότατη παρέμβαση στην κουβέντα σας και να πω ότι Robert Jordan είναι και το όνομα του βασικού πρωταγωνιστή στο "Για ποιον χτυπά η Καμπάνα" του Hemingway. Μπορείτε να συνεχίσετε τώρα
    Where's the booze?

I used to be perfect but now I'm even better

Παιδιά γειά χαρά, να σημειώσω κι εγώ ότι Robert Jordan ήταν και μεγάλος παίκτης των California Golden Bears.
    Τώρα κάντε λοκ ξερωγώ..

Xm katse, de leme ton presveyth sth Saoudikh Aravia?
    This is my sideshow.
    This is my playground.
    This is my hatred.

Εκείνον που κράτησε το ποστο του μέχρι τον Οκτώβριο 2003 οπότε και επέστρεψε στην Baker Botts και τώρα είναι συνεργάτης της εταιρείας στο Dallas;

A oxi, o dikos mou egine aksiwmatikos kyvernhths ths Voreias Karolinas.
    This is my sideshow.
    This is my playground.
    This is my hatred.

Prepei na einai ierosulia kserogw na koroideuetai kapoion pou exei pe8anei, estw kai an auto den htan to pragmatiko tou onoma...

βασικά ντάξει ρε μάγκες κόψτε,λίγο ρισπέκτ,ο τύπος ήτανε σωστός,αν και μαύρος.

Robert T. Jordan
    May 16, 1981

Police Officer Robert Jordan, age 46, was shot shortly after 11:00 PM on May 15, 1981, in the 4400 block of Shreve Avenue. Off duty, he and his 11 year old daughter were confronted by an armed robber. The robber demanded Officer Jordan's wallet, and upon opening the wallet, realized that Officer Jordan was a police officer. The robber shot Officer Jordan three times in the chest. Officer Jordan returned fire striking the robber.

Officer Jordan was conveyed to Barnes Hospital for emergency treatment, however at 12:09 AM, Officer Jordan became the third St. Louis County police officer to give his life in the line of duty.

R Ι P
    Oh, come, come be my waitress and serve me tonight
    serve me the sky with a big slice of lemon.

Ράμπο του ΣΔΟΕ stam and the witches's Avatar

ΠΟΣΤ

ΟΒ

ΔΕ

ΓΙΑΡ

ΚΛΑΙΩ

Katse re mlk, kai pote to grapse ayto.
    This is my sideshow.
    This is my playground.
    This is my hatred.