Page 6 of 6 FirstFirst ... 456

Thread: Poso kairo exete na pai3ete rpg?

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

Ωραία, ας βρούμε πρώτα κόσμο και μετά κανονίζουμε ποιός θα παίξει, δεν τα χαλάμε εκεί. Μπορούμε να τρέξουμε παράλληλα στην τελική να μην μείνει κανείς απογοητευμένος (δεν με χαλάει να τρέξει εσύ ε, δική σου ιδέα ήτω)/ Εγώ για να σου πώ το κρίμα μου, Star Wars δεν πολυψήνω. Δ&Δ ναι, με τα χίλια.
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

βρωμοπ(ι)ουρίσται...
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

den exw pai3ei pote. psinomai.
    1) e4, c5
    2) Νf3

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

Ρίχνει κανείς κάνα κόκαλο κει έξω βρέ? Εμείς το'χουμε ψιλογυρίσει σε ολντσκουλια και παίζουμε σενάρια της 1ης έκδοσης πλέον (REJECT HUMAN - RETURN TO MONKEY) και γενικά Old School revival πραματάκια. Απόψε έχει σέσσιον στο Daggerford!
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

Ξεκίνησα ένα campaign Witcher το καλοκαίρι του 2020, πάνω που μ' έπιασε η απελπισία ότι με τους χειρισμούς τους θα ξεχάσουμε όλα όσα αγαπάμε. Τέσσερεις παίχτες και εγώ στον ρόλο του forever GM, σε καινούργιο κι άγνωστο για όλους σύστημα και αρχικά παίζαμε από κοντά, στη δεύτερη καραντίνα συνεχίσαμε μέσω Discord και από το 2021 το όλο πράγμα έφαγε ένα reset, έφυγαν τρεις παίχτες, μπήκε ένας άλλος φίλος και το ντουέτο συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Συμμετέχω κι ως παίχτης σε ένα International campaign που έχει στήσει ένας γερμανός, έχω γνωρίσει κι ένα εκπληκτικό παλικάρι από Αθήνα με τον οποίο γράφουμε ιστορίες και ίσως κάποια στιγμή τις παρουσιάσουμε στο υπόλοιπο community (που δεν είναι και ιδιαίτερα μεγάλο, εδώ που τα λέμε) γενικώς αυτό είναι απ' τα πράγματα που πήγε καλά στην περίεργη φάση που ακόμα διανύουμε.
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar