Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread: manga

To Ghost in the shell einai ontos oraio an kai psilomperdemeni istoria... An kai genika aytou tou eidous ta sci-fi den einai to agapimeno mou, to sygkekrimeno itan akros goiteytiko...
    and light it up forever, and never go to sleep

Loipon tora to eida... Perysi vgike kai mia seira gia to Ghost In The Shell... Kai diavasa arketa thetika sxolia... Episis etoimazetai kai mia akoma tainia gia to 2004...

o skinothetis tou Animatrix exei kainourgia tainia (Vampires kati, de thymamai akrivws, eida xtes to plakat), kai fainetai polli kali. vgainei stis 28.8, molis ti dw tha sas enimerwsw!
    Vielen Dank für alles was mal war

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

Loipon krathste shmeiwseis.Exoume kai leme
    Koryfaio anime einai to Hellsing,vampire oriented alla oxi me thn klassikh gothoennoia thank god 13 episodeia,ta exei to kazza,gamaei ka idernei olh h seira
    Se vampires exoume episeis to Vampire Hunter D to palio,ka8ws kai to kainourio,onomati bloodlust.Amfotera gamane metalades.
    Kai fysika to Blood,The last vampire.ki auto fobero.
    Sci-fi exoume to Macross + (8ymaste to robotech? )
    shmeiwsh: protimhste thn ekdosh twn 4 episodiwn,para thn enniaia giati leipoun 20 lepta peripou
    akoma se sci-fi h seira gundam kai neon genesis evangelion opws proanafer8hke,to ghost in the shell,tokyo underground,akira bebaiws bebaiws..xmmm
    ti allo? aaa To ninja scroll fobero as well,to fist of the north star klassiko kai kalh splatteria
    to perfect blue htan arketa kalh taineia anime,opws kai tovisions of escaflowne.
    Idiaiterh mneia prepei na ginei sto battle angel alita,apisteutos kosmos kai poly wraio story,euge :>
    koryfaia seria htan episeis to X,alla apofygaite thn taineia X gaiti einai aplws ena mperdema apo ta episodeia :/
    pwpw fora phra..
    aaaaaaaaa!
    Gia kati poio filosofiko8rhskeutiko me polh kalh skhno8esia (skhno8esia se kin sxedia? tespa) htan to Angel Sanctuary ,3 episodeia synolo,koryfh :> yparxei sto kazaa opws ola ta parapanw,alla se a8lia poiothta (toulaxisto auta pou katebasa egw).An skeutw kati allo i'll be back Ppp

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

to Akira??? lol!!!

to edeixne prin merikous mines ena kanali edw kathe Deuters vrady, eixa riksei poly gelio! (oxi oti itan geloia i seira, alla itan kapws)

gia osous endiaferontai: http://www.animellas.be.tf

den einai kai katapliktiko, alla gia arxi kalo einai

Den xero ti leei h seira pantos i tainia itan apsogi... Kai exairetiko deigma hand-made animation...

Ninja scroll rules

Oso gia to Blood kai gamw tis douleies alla hmitelhs. Den bghke pote h seira ths opoias htan preview. Krima.

3exasate to Spirited Away pou gamei k ta Patlabor.

Oraia seira itan episis to Full Metal Panic!

Episis apo ton skinotheti tou Ghost In the Shell (Mamoru Oshii an den kano lathos, i kano ?) exei vgei tainia (oxi manga) pou thimizei para poly to Ghost in the Shell, oxi se ypothesi alla se skinothesia me boliko cg k live ithopious pou legetai Avalon.

"In a future world, young people are increasingly becoming addicted to an illegal (and potentially deadly) battle simulation game called Avalon. When Ash, a star player, hears of rumors that a more advanced level of the game exists somewhere, she gives up her loner ways and joins a gang of explorers. Even if she finds the gateway to the next level, will she ever be able to come back to reality?

Gloomy portrayal of the near future in an imaginary town in Central Europe, shot in Poland (Polish is also spoken). The town is dirty and chaotic. Computer games have lost their innocence: they are addictive and large sums of money can be won. Ash lives alone. She doesn't have any contact with other people, only with her dog. Her only activities are cooking meals for the dog and playing games. She is a professional Avalon super warrior, a player on the top-level, that is only accessible under very specific conditions. Once a player is inside, they can only stop by winning the game. Otherwise the player can die. Ash ignores all warnings and decides to play anyway."

Telos i seira tou Ghost in the Shell, (Ghost in the Shell : Stand Alone Complex) den me enthousiase idietera.

H kalyteri seira gia mena ine to Neon Genesis Evangelion mazi me ta Neon Genesis: Death & Rebirth k to End of Evangelion.

Auta ta ligo.

Mpeee
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

Ghost in the Shell den to exo di alla exo akousi oti gamai ti ypothesi eixe?
    http://www.myspace.com/hybridgr

@DEAD: ORAIO AVATAR. MIN tO 3ANAVALEIS. THX.
    @@Newsted: orea malakia les min tin xana valis sto signature mou .thnx

Default A,3exasa..

Gia tous fan tou hellsing (oloi 8a eprepe na eisaste dld,akoma na ta deite? ) ema8a oti bgainei 2os kyklos,synexeia egw patnws aporw,efoson sto telos tou yparxontws kyklou o Alucard KAFRILIAZEI ,ti skata,pws 8a einai h synexeia??ektos ki an toun 3anakanoune bound kai 3anabaloune tis seals..

Morm exeis katholou Anime se Divx k an nai, se endiaferei kapoio trade?

k an nai k sta duo, diladi nainai, pes mou oti meneis Athina.

nainainai

ougk
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

axm..pws mou 3efyge auto to post?dead exw kapoia framata,arketa se psilometria poiothta,8es na sou steilw list?ni a8hna menw kanonika,alla spoudazw patra

Perfect Blue kai ta myala sta kagela.Oraio einai to ghost in the shell kai fysika to anepanalipto ninja scroll.To blood to exw dei kai me entypwsiasan ta grafika tou alla perimena perissotera apo senario.Episis oti exei sxesh me Evangelion gamei.
    Sad..So Sad..A Host of Sorrows..And You are One of Them..

Dream a little dream of me...

I'll laugh until my head comes off.

Loipon, exoume kai leme...
    Vampire Hunter D rulez, palio kalo manga me enan vampire hunter enantiwn enos Komi me telos-ekplhksh.
    Golgo 13, theiko me enan polu G ektelesth snipera.
    Urotsukidoji... all time classics menga/hentai me ton daimona me tis polles poutses...exw dei mono to legend of the overfiend , enw uparxoun alla 3.
    Akira : arketa kalo, alla polu koulo re paidaki mou...
    Fist Of The North Star... ti na peis twra gia auto to epos...oti kai an upothei , ligo tha einai...to Fist einai to manga opou : pethainei enas kai to aima pou petagete einai les kai pethanan 10.000 atoma, peftei ena mpouketo kai apo thn piesh skaei to kefali tou tupou pou efage to mpouketo...genika, einai to pio bloodbath manga pou exw dei.
    Theikh seira manga htan ena me humans vs aliens, pou oi humans eixan spaceships ta opoia ginontan robot sto upsos twn aliens. den thumamai titlo katholou, dusthxws.
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River