Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread: Play Time (1967)

mallon exeis pareksigisei tin ennoia "klasikos".klasikes theorountai i tainies tou felini,i kazamplanka,o politis kein,oi tainies tou tarkofski,tou kioumprik ktl ktl.

poso klasiko mporei na theoreitai to playtime otan to 90% ton users edo (oi opoioi omologoumenos parakolouthoun POLY sinema) den to gnorizan(oute ego to eixa ksanakousei prin to do).

telos panton.

den prospatho na se peiso oti einai kalo or sth.mou kanei apla entyposi pou den arese (eidika) se sena.oxi epeidi (nomizeis oti) einai klasiko,alla epeidi einai opos prepei.

xm koitaga imdb tora gia tin tainia kai vrika auta ta endiaferonta sxolia.

Don't see this film on TV. This film was shot on 70 mm and you should see it in the cinema on a LARGE screen. I've seen the film in the cinema first, it was brilliant. Later I saw it on TV, it was mediocre the most. Then I saw it in the cinema again, and again it was brilliant. Why? The quality of this film is in the small details. In some scenes, you just don't know where to look because so much is happening at once. On TV, all these details get lost. DVD won't help! A TV just has way too few pixels! This film relies not on story (there hardly is one), but on inventive and imaginative images. Watch the 70 mm version in the cinema, and enjoy the biggest film this genius ever made, with sometimes subtle, sometime hilarious humor!!!

kai enas apogoiteumenos

I am glad to read in some of the comments that some fans of the film took a few viewings to fully appreciate it. I gave this a shot on video and got about 1/3 way through. Saw the 70MM version today, and while it was visually striking and beautiful, I still found the humor frustrating. I think because the movie is so busy and filled with non-stop movement, it is a difficult first viewing. I have seen a ton of movies, but nothing like this. Bits and pieces are sticking with me, but to be honest, I was ready to bail on the movie before the restaurant sequence begun. I'd like to give it another shot, but it is leaving town in a few days.

και άλλος ένας, με τον οποίον μάλιστα συμφωνώ:

And while Tati does fill the screen with multiple characters doing multiple things in multiple areas of the frame, none of them are ever in much danger of actually doing anything funny or remotely interesting.
    αυτή είναι η ταινία που απλά δεν γίνεται τίποτα. οπτικά είναι άψογη άλλα αυτό δεν αρκεί όταν το καλύτερο χιούμορ που έχει να επιδείξει είναι γκαγκς οπου ένα πλακάκι κολλάει στο παπούτσι ενός σερβιτόρου ή οπου μια κοπέλα αδυνατεί να φωτογραφίσει μια γριά ανθοπώλισσα επειδή συνεχώς κάποιος μπαίνει στη μέση. ώρες ώρες το χιούμορ ήταν τόσο ποταπό που εκνευριζόμουν. η έκφραση "υποτιμά την νοημοσύνη μου" φαντάζομαι πως για τέτοιες περιπτώσεις δημιουργήθηκε.

εκτός αν απλά έπρεπε να θαυμάζω τα σκηνικά και να μην περιμένω τίποτα περισσότερο. σ' αυτή την περίπτωση, όντως, δεν μπήκα καθόλου στο πνεύμα της ταινίας.

τέλος, τον τατί τον γνώριζα πολύ πριν δω αυτή την ταινία και σίγουρα πριν μάθω ονόματα όπως του ταρκόφσκι.

xm i tainia exei POLLA perissotera na prosferei ektos apo ta analafra gags me plakakia kai pappoutsia.tespa.des kai paliotero post mou stin proti selida tou thread.