6. i wanted to be wrong
    7. wanderlust
    8. boy in the well
    9. aftermath
    10. high speed train
    11. the worst joke ever
    12. the ascent of man
    13. around the sun

Den einai aplws to neo album twn REM, einai i epistrofi twn paliwn REM, toulaxiston gia mena. San ti fysiki synexeia tou Automatic For The People. Enas diskos olo melwdia kai glykia (polli glykia) melagxolia.

Den yparxoun grigora kommatia sto disko, polles fores i fwni tou Stipe synodeuetai mono apo akoustiki kithara. H diathesi twn tragoudiwn den einai apelpismena melagxoliki, olos o diskos diakatexetai apo mia pinelia aisiodoksias, pou ton kanei pio prosito kai ligotero kleistofoviko (se sxesi panta me to Automatic)

To leaving new york einai to xitaki tou album to opoio kai perigrafei teleia ti akrivws perimenei ton akroati sta ypoloipa kommatia, mid tempo rythmoi, omorfoi stixoi, ekfrastiki ermineia twn tragoudiwn (gia ton Stipe milame, ti allo na perimenoume). To epomeno kommati (to electron blue) xanetai anamesa sta dyo omorfotera kommatia tou diskou (gia mena), dioti molis teleiwnei to leaving new york anypomonw na akousw to akoma kalytero the outsiders. Anatrixiazw kathe fora pou to akouw. Einai apo auta ta kommatia pou theleis na ta akous remvazontas tin poli pou agapas i vrady me poli kali kai steni parea.

To prwto pick sti diathesi ginetai me to wanderlust, to opoio den einai "xaroumeno", alla pio euxaristo, ligotero eswstrefes, opws kai to aftermath. Ta ypoloipa kommatia exoun atou tous stixous, i mousiki aplws synodeuei.

Ton agapaw idi poly auton to disko. Tairiazei me tin epoxi edw. Kai otan ton akouw apogeuma, otan to dwmatio fwtizetai apo ton apogeumatino fthinopwrino ilio, niwthw agaliasi kai iremia.

kommatia mporeite na akousete sto episimo site twn REM
    http://www.remhq.com/flash/discography/discography.html

p.s.: to kserw, pws auto mporei na einai to pio gay post mou ever, alla oi REM einai san tin efiviki prwti agapi, kathe fora pou milas gi'auti ginesai anoita romantikos
    Vielen Dank für alles was mal war

Η βαρεμάρα η ίδια είναι το cd αυτό.
    Το μόνο καλό είναι η φωνή του Stipe που είναι πάντα θεϊκή. Κρίμα όμως να τραγουδάει τόσο ανούσια κομμάτια..

Default Re: REM - Around the Sun

Quote Originally Posted by enitharmon

1. leaving new york
    2. electron blue
    3. the outsiders (feat. Q-Tip)
    4. make it all away
    5. final straw
    6. i wanted to be wrong
    7. wanderlust
    8. boy in the well
    9. aftermath
    10. high speed train
    11. the worst joke ever
    12. the ascent of man
    13. around the sun

Den einai aplws to neo album twn REM, einai i epistrofi twn paliwn REM, toulaxiston gia mena. San ti fysiki synexeia tou Automatic For The People. Enas diskos olo melwdia kai glykia (polli glykia) melagxolia.

Den yparxoun grigora kommatia sto disko, polles fores i fwni tou Stipe synodeuetai mono apo akoustiki kithara. H diathesi twn tragoudiwn den einai apelpismena melagxoliki, olos o diskos diakatexetai apo mia pinelia aisiodoksias, pou ton kanei pio prosito kai ligotero kleistofoviko (se sxesi panta me to Automatic)

To leaving new york einai to xitaki tou album to opoio kai perigrafei teleia ti akrivws perimenei ton akroati sta ypoloipa kommatia, mid tempo rythmoi, omorfoi stixoi, ekfrastiki ermineia twn tragoudiwn (gia ton Stipe milame, ti allo na perimenoume). To epomeno kommati (to electron blue) xanetai anamesa sta dyo omorfotera kommatia tou diskou (gia mena), dioti molis teleiwnei to leaving new york anypomonw na akousw to akoma kalytero the outsiders. Anatrixiazw kathe fora pou to akouw. Einai apo auta ta kommatia pou theleis na ta akous remvazontas tin poli pou agapas i vrady me poli kali kai steni parea.

To prwto pick sti diathesi ginetai me to wanderlust, to opoio den einai "xaroumeno", alla pio euxaristo, ligotero eswstrefes, opws kai to aftermath. Ta ypoloipa kommatia exoun atou tous stixous, i mousiki aplws synodeuei.

Ton agapaw idi poly auton to disko. Tairiazei me tin epoxi edw. Kai otan ton akouw apogeuma, otan to dwmatio fwtizetai apo ton apogeumatino fthinopwrino ilio, niwthw agaliasi kai iremia.

kommatia mporeite na akousete sto episimo site twn REM
    http://www.remhq.com/flash/discography/discography.html

p.s.: to kserw, pws auto mporei na einai to pio gay post mou ever, alla oi REM einai san tin efiviki prwti agapi, kathe fora pou milas gi'auti ginesai anoita romantikos
    san th fysikh synexeia tou automatic for the people? Megalh koubenta. den to exw akousei, exw ola ta prohgoumena mexri kai to UP toy 1999, to opoio mou arese para poly kai krima pou den epanalhf8hke h epityxia tou (htan amfilegomeno poly). Htan h epoxh pou akouga kai cranberries (e...kala...). The best of the best pantws htan to OUT OF TIME...
    Mille anni passi sunt...

Emena kai to reveal de me halase ,yia to eidos tou polly wraio album kai to imitation of life einai to kalytero pop kommati twn teleutaiwn hronwn imo panta
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

εξακολουθει να εχει τελειες στιγμες
    Vielen Dank für alles was mal war

It's easier to leave than to be left behind
    Leaving was never my proud

επίσης το reveal είχε she just wants to be και i'll take the rain
    και all the way to reno
    The commune crap, camp bop, middle-class, flip-flop
    the queen is dead, boys

genika re paidi mou, apo tis pio varetes mpantes tis mousikhs istorias.
    Μπλε