Page 1 of 3 123 LastLast

Thread: NEED debut cd "The Wisdom Machine" out in November

Default NEED -νέο τραγούδι στο myspace.com/needband

Geia hara se olous,

to neo promo cd twn NEED(modern heavy/prog metal) "Promo 2006" einai etoimo.
    Mporeite na katebasete ena olokliro kommati (Twinsoul) apo to site www.needband.com

Perimenoume th gnwmh sas...

Cheers!!!

fake lover check your pm's

Ok eimaste komple!

sorry gia th diplh kataxwrhsh...eixe kollisei to pc mou kai mou edeixne oti de fortwnei kan...pou na fantastw oti to perase 2 fores...

An mporei o mod parakalw na svisei to "adeio" post.Thanx!

Επιτέλους κιένα προσεγμένο εξώφυλλο. Πανακατεβάσω το τρακ.

■■

Gia opoion endiaferetai exoun skasei oi prwtes (arketa en8aryntikes prepei na pw) kritikes....

http://metal-temple.com/review.asp?id=1415

As a Greek band, Need are one of my weaknesses. I always admired Greek bands that were on the same level as other bands abroad and lack of money combined with poor production were their greatest enemies (not to mention how the fans face them...). But this time, this band is a fearless Metal machine, ready to take over the world.

Their story starts somewhere in Athens, Greece. When George Tzavaras and Chris Gialsides met Antony Hadjikostadis and George Diamantides, they decided to turn this side-project into their main band. After the recordings of "Avoidinme", the band parted ways and George Tzavaras now continues Need with the current lineup, featuring members of Wheelrunner, Furor and Vulnus.

Despite their previous release (a very good Demo), this time they seem to have changed their musical direction. From Progressive Metal to more Stoner and Nu Metal forms, keeping a few of their past elements. Sometimes you can say that their sound is very close to the also Greek Wastefall as well as Psycho Choke. The tracks are very well structured and the bass is playing a very important role in this band, filling the songs with melodic scales. Great harmonies and melodic choruses make the listener put this CD in his CD player many times; catchy tunes make the difference, dude! Something that impressed me was the backing vocals. Well-worked gang vox that make you sing along. What can I say about the singer??? He’s screaming his ass out! His more melodic approach of the vocals reminded me of Layne Staley from Alice In Chains. The recordings took place in Greece and they’re nice indeed! Something strange for a country that never had to offer much when it came to studios. This band is talented for sure and has managed to gain a respectable level of reputation. If they keep this course, they’ll find their way to a good and professional career.

Be sure to check this band out. You will certainly come across them in the future with a full-length release. I just hope they’ll decide how they want to sound like. Their current genre fits them well enough. So, train your ears while I present you... Need!!!

If you want to acquire the promo, you can contact the band at info@needband.com.

http://metallas.gr/Webzine/Reviews/Revi ... eed02.html

Όταν είχα ακούσει την προηγούμενη δουλειά των Need με τίτλο Avoidinme, αναρωτιόμουν αν θα συνέχιζαν σε αυτό το στυλ (μείξη New, Progressive και στοιχεία από ηλεκτρονική μουσική). Στο Promo 2006 οι Need κατασταλάζουν απ’ ότι φαίνεται στο New metal, το οποίο αποδίδουν μάλιστα πολύ καλά, όμως τα στοιχεία ηλεκτρονικής μουσικής (πλήκτρα) έχουν εξαφανιστεί. Το promo αποτελείται από τέσσερα τραγούδια και χαρακτηριστικό του είναι οι συναισθηματικές μεταπτώσεις που δοκιμάζει ο ακροατής ακούγοντάς το. Αν και τα πλήκτρα απουσιάζουν, οι μελωδίες κάνουν την εμφάνισή τους εκεί όπου πρέπει και η παραγωγή είναι καλή για τα δεδομένα της ελληνικής σκηνής. Μουσικά οι Need αποδίδουν πολύ καλά, ενώ ο τραγουδιστής έχει βρει το κατάλληλο συναίσθημα. Αν ψάξει κάποιος για επιρροές μάλλον θα αναγνωρίσει τους Stone Sour σε κάποια σημεία, ενώ στα πιο ήρεμα σημεία τους (π. χ. στο τέλος του τραγουδιού Sea of lost faces) μου θύμισαν λίγο My dying Bride. Πολύ καλή δουλειά που δεν πρέπει να μείνει απαρατήρητη. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια

http://metalperspective.com/reviews/need2.php

You may remember the recent review to Need's first demo CD, which drew deservedly our attention. This time we have the pleasure to review four new tracks of this hopeful -and slightly transformed- band. First of all there are some changes in the line-up that inevitably changed the sound of the band. But the changes are not constrained only in the line-up, but there are also in the sound of the band itself. The new tracks adapt the new aggress-progress-ive formula, with referrals to late Fates Warning. There are a lot of aggressive riffs, on which the songs stand, but also there is a plentiful of technical skills, exhibited wisely in songs like "Torn". Newcomer John Vogiantzis reinforces this aggressiveness, but nevertheless he is gives a brilliant and expressive display on vocals.

The main drawback is that most of the four songs follow the same structure, i.e. mid-tempo with a break somewhere in the mid-section of the track, and this let me with an incomplete image of the band's new musical direction; plus that I miss the particular lyricism that the band demonstrated in "avoidinme". However the production is very improved and it seems that this is a field that the band worked hard on, while the cover is very close to the promo's atmosphere.

"avoidinme" created many expectations from the band and this promo manages to retain our expectations in high levels. We are just a few steps away from their first official CD and personally I am waiting anxiously to listen to what one of the most hopeful bands of the Greek progressive scene has to state. Until then, contact the band for purchase details at info@needband.com

ela re BOX!!!!

Γαμάτο το Twinsoul. O ήχος κάπου σαναχάνει, αν και ακούγονται όλα καθαρά κιόμορφα... λείπει ο όγκος. Για πε πως το παίρνουμε (email θα στέλνουμε τώρα;) =)

■■

virus gia rikse mia matia sta pm sou (an den to'xeis kanei hdh)...

epishs tsekarete to www.myspace.com/needmetal

gia ena akoma tragoudaki ap'to promo kai dyo ap'to prohgoumeno...

cheers!!!

hey man akousa ta kommatia pou exeis balei sto myspace

gamane leme

h fash einai sa na akous down sto pio numetallico tou 3erw gw kai oxi mono polles epiroes goustarw

ta kommatia tou deuterou cd einai klaseis anwtera apo tou prwtou(pou einai pio POS fash,sas paei safws perissotero h nea mousikh kateu8hnsh)

na eisai kala man!anamenete neotera suntoma...
    Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
    Withering my intuition, missing opportunities and I must
    Feed my will to feel my moment drawing way outside the lines...

www.needband.com
    www.myspace.com/needmetal

Thanx dude!!

opou na'nai 8a baloume kai merika akoma!

Λοιπόν, μιλάμε για γαμάτη δουλειά. Άνετα έχει θέση στα αγαπημένα μου γκρικ ντέμα. Φοβερές συνθέσεις με ωραίες δομές κ αλλαγές κιε πάνω απ'όλα χαρακτήρα.
    Το groove παρών καθ'όλη τη διάρκεια, είτε είναι σε κλάσικ stoner φάση, είτε σε πιο αμερικανο-βλαχο-downειδές, είτε σε pantero-ειδές, με ανάλογα φωνητικά (δε εννοώ γκαρίσματα ε) και ωραίο ήχο.

Συγκεκριμένα για τον ήχο, ενώ είναι οκέι (για δεδομένα ντέμο-πρόμο, τελειότητα) θα τον προτιμούσα διαφορετικό. Λίγη "βρωμιά" στις κιθάρες, λίγο μπάσο παραπάνω θα ταίριαζε καλύτερα... εκτός βέβαια αν το θέλατε εσείς κ βγήκε πιο digital. Σαν ήχο Mudvayne ένα πράμα, που τώρα που το σκέφτομαι, θυμίζετε σε αρκετά σημεία κιαυτούς.

Όλα αυτά τα ωραία τα περιμένεις ήδη, έχοντας δει το artwork που είναι προσεγμένο κιόπως πρέπει.

Αυτά, γαμάτε. Μπράβο.
    Και live σύντομα.

■■

Loipon mou rthe kai mena to cd kai mporo na po ta eksis:

KAtarxin, mpravo! Poli oraies sintheseis kai me aera prototypias.Prosopika mou ferate ston nou Black Label Society se pio grigorous rithmous kai me nu metal xaraktira

I paragogi, an kai kali kati me xalaei. To provlima einai oti eno ola akougontai kala, kati de me aresei Mallon tha ftaei o ogos pou anefere o Virus.
    I mlkia einai oti den akouo afti ti mousiki gia na sas po ti allo mou thimizete, afou mono BLS mou irthan sto mialo (alla karfota etsi?)

Sigxaritiria re paidia, eilikrina mpravo! Pos mporo na promithefto kai to proti cdaki?

Gianni to cd efige, molis ftasei plz eidopoiise me

Kali sinexeia!!!!

Thanx a million guys gia ta kala sas logia!!!

Basika exoume arxisei hdh na douleuoume panw sto full length kai mexri stigmhs kinoumaste se pio "tetragwnh" k mpassarismenh paragwgh...we'll see...

Thanx kai gia to artwork!8a dwsw ta eusima sto sinadelfo
    Live paizoume 28 Maiou sto An me Devil You Know,Universe 217 k Fliptop Box ap'oso kserw ektos an allaksei kati...h ektos ki an paiksoume kai pio nwris kapou allou

Lukather 8a se enimerwsw otan ftasei to cdaki...gia to prwto 8a sinennoi8oume pws 8a ginei,8a sou steilw mail.Cheers!

mour8e to demo shmera
    kai ta duo kommatia(apo ta 4) pou den eixa akousei gamoun
    euge