Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread: Amorphis - Eclipse

Emena to agapimeno mou album ton Amorphis einai xwris skepsi to Tuonela. Kai ksekinaw me auto giati osoi goustaroun to sigrotima kai theloun na tonisoun tin progressive kai pio "poiotiki" fasi tou vazoun san metro sigrisis auto to album. To proigoumeno album eilikrina me apogoiteuse kai omologw oti to eclipse to pira kuriws gia sinaisthimatikous logous. Otan to evala na paiksei omws arxisan ta magika.... Me to patima tou koumbiou ksekinaei ena 40 lepto party me merika apo ta pio emporika tragoudia pou egrapsan pote oi Amorphis. Eilikrina den kserw na sas pw an o diskos tha meinei classikos kai kata poso einai kaliteros apo diskous san to elegy i to Tuonela. Xwris deuteri kouventa omws diskoi pou na sou afinoun to aisthima euphorias pou afinei to eclipse stis meres mas poly poly diskola vgainoun.
    P.S. O neos tragoudistis -eidika sta kathara tou- thimizei poli Taneli Jarva (Hail!)
    P.S.1. Kathe fora pou akouw to disko, mou aresei perissotero allo tragoudi. Auto mporei na einai kai i apodiksi oti emporikos diskos den simainei aparaitita kai eukolos diskos.
    The world is full of kings and queens who blind your eyes and steal your dreams

imo to elegy einai a3eperasto

Βγήκε τελικά σήμερα;

Ξέρει κανείς;
    Deep in the night
    underneath the darkest skies
    searching for a sign or some distant light
    Screaming yet unheard
    repeating every line
    and every final word

They remain, they remain
    you still remain
    All these words and memories
    and everything you were to me
    they remain, they remain
    you still remain

Ο δίσκος πρέπει να κυκλοφόρησε Πέμπτη - Παρασκευή...
    Παρασκευή πάντως το είχαν στην Πάτρα.

Κατά τα άλλα ο δίσκος όλο και μεγαλώνει, πρόκειται για δισκάρα και έχει όλες τις προϋποθέσεις να γίνει το 2ο αγαπημένο μου Amorphis album μετα το Tuonela.

Επίσης, είχε πλάκα στο τελευταίο hammer που ανακυρήχθηκε "δίσκος του μήνα" και δεν το είχε ούτε ένας συντάκτης στο playlist του. Και που να το ακούγανε... Κατάντια...
    [/img]
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

To αλμπουμ παντως μ αρεσει πολυ. Επειδη ειμαι καλο παιδακι θα δωσω σε ολους σας δικιο, χαχα.. Ναι μεν, οι μελωδιες του ειναι σχετικα μη πρωτοτυπες αλλα γαμανε. Και γενικα ειναι απ τα λιγα αλμπουμς που ακουγονται σερι απ την αρχη ως το τελος. Το The Smoke ειναι για μενα η κορυφη του αλμπουμ αν και ολα τα τραγουδια ειναι μια χαρα. Τωρα που το σκεφτομαι και το Shame Flesh και το Leaves Scar και και και...

Χμ, ρε σεις, μονο σε μενα το Brother Moon απ τη μεση και μετα φαινεται η ιδεα των Αμορφις πανω στο Ides of March ??
    when it goes to .999 then I rise and there I shine

Quote Originally Posted by Darkling
    Χμ, ρε σεις, μονο σε μενα το Brother Moon απ τη μεση και μετα φαινεται η ιδεα των Αμορφις πανω στο Ides of March ??
    haha intint. Kαι πριν είναι το Emerald. Και στο τέλος πάλι το Emerald. Κομματάρα το Emerald.

■■

Δεν διαφωνώ με τους προγράψαντες (sic). Ο δίσκος με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο και κάθε φορά που τον ακούω μ' αρέσει πιο πολύ. Σίγουρα θέλει μερικές ακροάσεις για να συνηθίσεις τον νέο τραγουδιστή, αλλά μόλις περάσεις κι αυτό το στάδιο το ακούς και δεν το χορταίνεις.

Δεν υπάρχει τραγούδι που να μην είναι καλό, με το Perkele και το πωρωτικό και πιασάρικο Brother Moon να είναι -μέχρι στιγμής- οι αδυναμίες μου. Και τα Under a Soil..., The Smoke, Same Flesh είναι υπέρτατες κοματάρες. Ακόμα και το HIM meets Nightwish κομμάτι (βλ. House of Sleep) είναι πολύ καλή προσπάθεια.

Δεν μπαίνω στη διαδικασία σύγκρισης με τα προηγούμενα. Αφ' ενός γιατί δεν έχω ακούσει όλο το Far From The Sun και αφ'ετέρου γιατί το Elegy, ως ο πρώτος δίσκος Amorphis που άκουσα, είναι για προσωπικούς συναισθηματικούς λόγους αξεπέραστος. Οχι ότι δεν είναι δισκάρες το Τuonela ή το Tales, αλλά καταλαβαίνετε.
    Deep in the night
    underneath the darkest skies
    searching for a sign or some distant light
    Screaming yet unheard
    repeating every line
    and every final word

They remain, they remain
    you still remain
    All these words and memories
    and everything you were to me
    they remain, they remain
    you still remain

Paradoxos mou arese para polu. To exo liosei. An kai goustaro polu ton tragoudisti, den tolmo na fantasto poso pio gamo tha itan me Pasi. Giati kalos o kainourios alla Pasi

To exo liosei leme. Aneta apo ta kalutera album tis xronias, an oxi to kalutero gia mena. House Of Sleep, Two Moons, Born From Fire, Under A Soil And Black Stone kai Same Flesh ta agapimena mou, alla ola maresoun. Bravo re Amorphis... to kanate pali to thauma.

House Of Sleep - To hitακι της χρονιας.
    They say we've got a lifetime, but we know that ain't true.