Thread: do you really have to have a brain?

Default do you really have to have a brain?

Αν και το συμπέρασμα δεν το πολυκατάλαβα (δεν το πόσταρα, είναι μεγάλο το άρθρο), οι παρακάτω παρατηρήσεις μου φάνηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες. Εχει ξαναακούσει κανείς τίποτα τέτοιο;

http://www.alternativescience.com/no_brainer.htm

Do you really have to have a brain? The reason for my apparently absurd question is the remarkable research conducted at the University of Sheffield by neurology professor the late Dr. John Lorber.

When Sheffield’s campus doctor was treating one of the mathematics students for a minor ailment, he noticed that the student’s head was a little larger than normal. The doctor referred the student to professor Lorber for further examination.

The student in question was academically bright, had a reported IQ of 126 and was expected to graduate. When he was examined by CAT-scan, however, Lorber discovered that he had virtually no brain at all.

Instead of two hemispheres filling the cranial cavity, some 4.5 centimetres deep, the student had less than 1 millimetre of cerebral tissue covering the top of his spinal column. The student was suffering from hydrocephalus, the condition in which the cerebrospinal fluid, instead of circulating around the brain and entering the bloodstream, becomes dammed up inside.

Normally, the condition is fatal in the first months of childhood. Even where an individual survives he or she is usually seriously handicapped. Somehow, though, the Sheffield student had lived a perfectly normal life and went on to gain an honours degree in mathematics. This case is by no means as rare as it seems. In 1970, a New Yorker died at the age of 35. He had left school with no academic achievements, but had worked at manual jobs such as building janitor, and was a popular figure in his neighbourhood.

Tenants of the building where he worked described him as passing the days performing his routine chores, such as tending the boiler, and reading the tabloid newspapers. When an autopsy was performed to determine the cause of his premature death he, too, was found to have practically no brain at all. Professor Lorber has identified several hundred people who have very small cerebral hemispheres but who appear to be normal intelligent individuals. Some of them he describes as having ‘no detectable brain’, yet they have scored up to 120 on IQ tests.
    Ξέρετε γιατί όταν κάνετε μπάνιο στον Αμαζόνιο πρέπει να φοράτε... προφυλακτικό;

http://www.trollart.com/sound/candiru/index.html

http://rockandecology.blogspot.com/

a kala...

profanws aytos pou egrapse to ar8ro prepei na kanei kammia e3etash na dei o an8rwpos an to myalo tou einai detectable.
    Πονος Μυαλου!

egw pistevw pws k mono to link pou dinei o candiru ta leei ola.
    akou ekei alternative science...
    "It's there to remind our lads who they're playing for, and to remind the opposition who they're playing against."

Bill Shankly about the 'This is Anfield' plaque

e kala to na postareis OTINANAI den einai kako

na ta pisteyeis omws?
    Πονος Μυαλου!

Quote Originally Posted by Angelcurse
    egw pistevw pws k mono to link pou dinei o candiru ta leei ola.
    akou ekei alternative science...
    Όντως. Ο Angelcurse διαβάζει μόνο truemetalscience.
    The commune crap, camp bop, middle-class, flip-flop
    the queen is dead, boys

Quote Originally Posted by Kalki
    Όντως. Ο Angelcurse διαβάζει μόνο truemetalscience.
    kammia sxesi me true skinika egw re

an itan savatage-link omws stadar tha itan sta favorites
    "It's there to remind our lads who they're playing for, and to remind the opposition who they're playing against."

Bill Shankly about the 'This is Anfield' plaque

το άρθρο αναφέρει κάποιες παρατηρήσεις και αυτές θέλω να σχολιάσει κάποιος που γνωρίζει. Βρέθηκαν άνθρωποι χωρίς εγκέφαλο που όμως και ζήσαν για πολλά χρόνια και με ψηλό IQ.

Εχω κάποιες σκέψεις επ' αυτού αλλά θα ήθελα ακόμα μια επιβεβαίωση για αυτά.

Το τι συμεπάσματα έβγαλε αυτή η αλτέρνατιβ σάιενς ούτε τα κατάλαβα ούτε και έχω διάθεση να ασχοληθώ διότι για new age κόβω το όλο σκεπτικό.

Quote Originally Posted by Candiru
    το άρθρο αναφέρει κάποιες παρατηρήσεις και αυτές θέλω να σχολιάσει κάποιος που γνωρίζει. Βρέθηκαν άνθρωποι χωρίς εγκέφαλο που όμως και ζήσαν για πολλά χρόνια και με ψηλό IQ.
    ti akribws na gnwrizei?
    tous anegkefalous?
    gnwrizw pollous alla akoma kai aytoi pisteyw exoun kai leykh kai faia ousia..epishs koilies sxhmatismous hmisfairia paregkefalida ypo8alamo ypofysh kai otidhpote allo leitourgiko kai anatomiko stoixeio exei enas en8rwpinos egkefalos.

edit: candiru..katalabainw en merh tous allous pou se brizoun alla file an einai na pisteyeis h na MHN aporipteis me th mia kapoies apisteytes blakeies pou kapoios apisteytos blakas grafei sto internet ..kai ant aytou na perimeneis na se peisei gia to anti8eto kapoios pou na gnwrizei (ti akribws?) e fe3e mou kai glistrhsa.
    O xristos kai h panagia dhladh..eleos.. milame gia TON karagkiozh...exei parei 2 asxeta pragmata exei grapsei TIS malakies pou iatrika den exoun kammia ypostash kai ka8omaste kai to kanoume kai sobaro thread pros zyzhthsh kai problhmatismo se ena opoiodhpote forum.Kai to pio kako ap ola einai pws sou fenete kai endiaferon.
    Πονος Μυαλου!

Είχα διαβάσει για μία τέτοια έρευνα στην οποία αναφέρονταν κάτι "χρησιμοποιούμε το 10% του εγκεφάλου" τύποι. Τώρα δε θυμάμαι αν τον έλεγαν Lorber τον τύπο, αλλά αυτό που είχε βρει ήταν κάποια υδροκέφαλα άτομα με καλό IQ. Μάλλον ήταν ο ίδιος.

Η κριτική που του είχε γίνει ήταν ότι χρησιμοποιούσε λάθος imaging τεχνική (x-rays νομίζω) κι ότι ο υπολογισμός της εγκεφαλικής μάζας ήταν αυθαίρετος.

Σε κάθε περίπτωση (ζωντανά) άτομα χωρίς εγκέφαλο δεν έχουν βρεθεί. Υδροκέφαλα άτομα με νορμάλ IQ έχουν βρεθεί. Γι' αυτά τα άτομα ο εγκέφαλος είναι μεν "στριμωγμένος" και "παραμορφωμένος", αλλά υπαρκτός.

Αν έχω χρόνο θα ποστάρω το άρθρο αργότερα (θέλει αρκετό σκάψιμο).
    Hi, I 'm a signature Virus. Plz add me to your sig and help me conquer the world.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by Derren Brown
    Laugh at me at school would they? Soon they will all pay. The fools! I'll teach them - I'll teach them to mock me. No I'll teach them not to mock me. Yes."

αν κατάλαβα καλά, το άρθρο μιλάει όχι για πλήρη ανυπαρξία εγκεφάλου, αλλά για πάρα πολύ μικρό, που περιοριζόταν πολύ κοντά στην περιοχή του αυχένα. Απλώς ο αρθρογράος το τραβάει στο ότι εφόσον και με τόσο μικρό εγκέφαλο μπορέι να ζήσει φυσιολογικά κάποιος είναι πιθανόν να μην χρειάζεται αυτός καθόλου, πράγμα που εγώ το θεωρώ τραβηγμένο.

Διότι όσο και να μπορεί το όλο σύστημα να λειτουργήσει και αναπληρώσει λειτουργίες με ελάχιστα δεδομένα, δεν νομίζω να μπορεί να λειτουργήσει και με πλήρη ανυπαρξία τους.

Quote Originally Posted by minus6
    Είχα διαβάσει για μία τέτοια έρευνα στην οποία αναφέρονταν κάτι "χρησιμοποιούμε το 10% του εγκεφάλου" τύποι.
    Αυτό είναι ηλίθιο. Εντελώς ηλίθιο. Είναι σαν να λες πως το ποτήρι είναι κατά το 10% γεμάτο χωρίς να ξέρεις ποιά είναι η τιμή για το 100%.
    The bird of Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
    ~

Oxi aparaitita.

To 10% anaferetai sto pososto tou egkefalou sto opoio paratireitai kapoiou eidous drastiriotita mesw tou egkefalografimatos kai oxi 10% twn "dynatotitwn" tou.
    "Duty is heavier than a mountain, death lighter than a feather"

egw pali akoma na katalabw giati oi ydrokefaloi exoun mikro egkefalo..an 8elete mou lynete thn aporia bebaia

kata t alla den milame gia mia kardara gala oute gia leitourgiko systhma san ta windows wste na leme ti 100% gemath h kardara ...h 10 % to idio kanei...ka8ws kai gia epe3ergasia "dedomenwn".
    Πονος Μυαλου!

Βρήκα το link που είχα αναφέρει νωρίτερα.
    http://sci-con.org/articles/20040901.html
    Hi, I 'm a signature Virus. Plz add me to your sig and help me conquer the world.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by Derren Brown
    Laugh at me at school would they? Soon they will all pay. The fools! I'll teach them - I'll teach them to mock me. No I'll teach them not to mock me. Yes."