Page 1 of 7 123 ... LastLast

Thread: New album

Default New album

Τα παιδιά μας ολοκλήρωσαν μια πολύ επιτυχημένη περιοδεία και επέστρεψαν σπίτι για να γράψουν τα κομμάτια του επόμενου album. Any speculations?
    Νομίζω ότι το νέο album θα είναι στα επίπεδα του SOL από πλευράς "σκληράδας" (δε μου έρχεται καλύτερη λέξη τώρα), ίσως με περισσότερα industrial-like στοιχεία. Ξεκαθαρίζω: αυτό νομίζω εγώ.
    Οι υπόλοιποι;
    Κι εκτός αυτού, εκτός δηλαδή από το πώς πιστεύετε ότι θα είναι, πώς θέλετε να είναι;
    Παραγγελίες δεχόμεθα μέχρι τέλη ιανουαρίου.
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

tha einai sigoura pio heavy..! o hxos pano kato mallon tha einai san to sol (auto gia mena einai Kalo.. gia allous... ) aaaaante na doume!!!
    Swayin to the rhythm of the new world order and
    Count the bodies like sheep to the rhythm of the war drums

Mallon tha exei koina shmeia me to Symbol of Life, egw pantws den exw prosdokies!polles fores to na perimeneis me ena sygkekrimeno tropo kati se apogohteuei poly otan auto telika diaferei. To mono sigouro einai oti tha einai xarakthristiko Paradise Lost kai auto apo mono tou ftanei.
    The Band is Playing...

Kapou akousa oti tha einai pio slow album. Makari na einai pio industrialize, me to idio polla i perissotera ilektronika stoixeia, kai makari (les kai uparxei amfivolia gi auto...) na exei enan kainourio ixo gia Paradise Lost. Oso epituximeno ki an itan to SOL, de nomizo oti tha kanoun kati pou na to plisiazei. To oti meta to Host varunan ton ixo tous kai meta akoma perissotero den einai epixeirima gia na ginei pio skliro to epomeno. Isa isa borei na kanoun kati entelos diaforetiko auti ti fora. Ena einai to sigouro. An exei kali mousiki, starxidia tous o ixos, kai prosopika, starxidia mou kai mena.

xmmm exw tin entypwsi oti oi PL de tha pragmatopoiisoun kapoia drastiki allagi ston ixo tous, nomizw oti i epoxi twn megalwn peiramatismwn teleiwse gia to group kai apo dw kai pera oi diskoi tous tha einai pio "katastalagmenoi", an kai de nomizw oti tha vgaloun pollous diskous akoma.
    to neo album to fantazomai sto idio yfos peripou me to (gamato) SOL, alla me perissotera simeia pou tha thymizoun to draconian.
    kati tetoio telos pantwn.
    o,ti kai nanai pantws, dyskola tha einai asximo.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Mpa, panta frontizoun na menoume sapraiznt oso afora to yfos. Sigoura 8a einai pio konta sto SoL se sxesh me oti paliotero.
    Proswpika 8a protimousa kati pio atmosfairiko this time, se pio arges taxuthtes. k den ennow piswgyrisma sto Icon px, k to Host einai argo se taxuthtes kserw gw...

■■

egw pistevw oti to epomeno album tha einai pio vary mousika kai me ligotera mplimplikia kai pio atmosfairiko,kati pros draconian kserw gw,eidwmen
    OTAN EISAI METALLAS E EISAI METALLAS \M/

De xero gia to yfos, an kai an eprepe na kano mia provlepsi, tha elega mia logiki synexeia tou SOL... H alitheia einai pantos pos den perimeno to disko pou tha me syglonisei... De xero giati, isos opos leei kai o Fixxxer na min isxyei, alla pleon de exo megales prosdokies apo tous Lost... Isos, kai na einai prosopiko kollima... Tha deixei...
    and light it up forever, and never go to sleep

ego pali kapou diavasa oti tha einai akoma pio heavy apo to sol.. den mporo na thimitho pou.. pantos pisteuo oti o hxos tha einai san to "no celebration" (old meets new) teeeeeeelospanton.. as perimenoume na doume
    Swayin to the rhythm of the new world order and
    Count the bodies like sheep to the rhythm of the war drums

giati o new celebration mou fernei sto nou ena kommati mias allhs mpantas pou legete black celebration?
    opios den xerei pianwn einai to black celebration kai goustarei na new album ton p.l einai polu asxetos pPpP
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Quote Originally Posted by freak brother
    giati o new celebration mou fernei sto nou ena kommati mias allhs mpantas pou legete black celebration?
    opios den xerei pianwn einai to black celebration kai goustarei na new album ton p.l einai polu asxetos pPpP
    pws epitrepeis ston eafto sou na akouei "groupakia" san tous lost?
    OTAN EISAI METALLAS E EISAI METALLAS \M/

nomizw oti 8a einai to host nr2 me swsth paragwgh ayth th fora.alla pote den xereis.nomizw oti afou syspeirwsan tous palious opadous,mazepsan kapoious neous exoun th dynatothta na peiramatistoun kai pali.poso kai me poion tropo enas 8eos xerei.
    MORTUARY DRAPE - INTO THE DRAPE LP 1STPRESS 1992 decapitated records 130E

Otan vgei ena album twn PL pou tha einai akrivos opos to perimenei olos o kosmos tha exoun psiloapoptixei if u know what I mean.
    Den ksero se ti na elpizo sto neo lost.Tha to ithela pio "iremo kai xalaro".Alla se kammia periptosi opos to Host.Den ksero mperdeftika...Mallon pio konta sto One Second tha to ithela.
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

Pisteuw pws oi Lost eyrapsan to SOL ws ena enalaktiko following tou One Second kai to sygekrimeno album opws fanike kai sto setlist tis periodeias apotelei to simeio anaforas tou sygrotimatos auti ti stiymi.Den eimai se thesi na provlepsw an to epomeno album tha einai ligotero i perissotero heavy apo ton prokatoho tou alla pisteuw pws tha ehei tragoudia megalitera se diarkeia isws kai pio skoterino ifos.Pantws pisoyirisma se Drakonian-Icon fasi to thewrw apithano kai pisteuw oti ena tetoio piswyirisma tha ekane kako stous lost
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Quote Originally Posted by cthulu
    nomizw oti 8a einai to host nr2 me swsth paragwgh ayth th fora.
    Diladi to Host no1 ti lathos eixe stin paragogi? Mipos itan polu sosti gia na einai alithini kai apodekti apo kapoious metallades? (den anaferomai se sena)