Thread: GAMOSKLIROS!

Default GAMOSKLIROS!

o 200aris western digital mou exei mia idiaiteri efesi sto noise teleftaia.
    Osan allos masami akita, kata to boot paragei synexh 8oryvo kai arneitai na ginei anagnwrisimos apo to mhxanhma.Ase pou dn ginetai kai boot me afton syndedemeno.

An Kapoios exei kamia idea tou ti symbainei as postarei edw.

...επειδη εχει τυχει σε ενα φιλο..μαλλον κολησε ο "βραχιωνας" πανω σε καποια απο τις πλακες...εγγυηση εχεις ετσι αφου ειναι 200αρης,καινουριος θα ναι θα ισχυει...ελπιζω να μην ειχες πολυτιμα πραγματα μεσα...

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

:suicide:

Kanei klak klak ktl h ena megalo RRRRRRRRRRRRWARGH?
    Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).

ne :suicide: ne

Ti apo ta 2 kanei re malaka?
    Pantws WD exei pesei poly h poiothta teleytaia ...
    Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).

"klak klak"

To 9ema einai oti exontas syndemeno ton sklhro mono me to trofodotiko, o 8oryvos synexizetai.

ntax psofhse.

holc exo akribws to idio provlima me ton 80ri western digital mou, mono pou proigithike (akousia) ripsi tou se marmarini skala.
    emena kanei ena enoxlitiko high pitched *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiii*, nerd.
    opws kai na xei, o skliros den exei kaei, ta dedomena paramenoun stis plaketes kai iparxoun magazia opws to tik tak pou me kapoia lefta mporoun na sou kanoun recovery kai na ton steileis sti wd meta gia na sou steiloun kainourio, afou se kalyptei h eggyisi. peraiterw plirofories sto forum tou insomnia.

Epatha to idio me enan 80ari WD orin kanena mina.

klak klak klak no diskos.

Sta kala kathoumena auto. Den ton xtypisa or sth.
    "Duty is heavier than a mountain, death lighter than a feather"

wx skata, tora teleutaia k o dikos mou 80aris WD kanei kati "zzzzzzzzziiiiiin" opote mallon isa pou prolavainw na kanw backups e?
    "It's there to remind our lads who they're playing for, and to remind the opposition who they're playing against."

Bill Shankly about the 'This is Anfield' plaque

Μου το είχε κάνει κι εμένα WD σκληρός όταν τον αγόρασα (οπότε μου τον άλλαξαν free of charge) και αργότερα έμαθα πως όλη η συγκεκριμένη παρτίδα (νομίζω η WD Caviar) ήταν προβληματική.
    And I am nothing of a builder, but here i dreamt i was an Architect

pws mporw na ma8w an ontws prokeitai gia ton WD Caviar? to leei panw i tha ton anoiksw tsampa ton ipologisti?
    "It's there to remind our lads who they're playing for, and to remind the opposition who they're playing against."

Bill Shankly about the 'This is Anfield' plaque

Quote Originally Posted by Angelcurse
    pws mporw na ma8w an ontws prokeitai gia ton WD Caviar? to leei panw i tha ton anoiksw tsampa ton ipologisti?

Το πρόβλημα που ανέφερα συνέβη πριν από 2+ χρόνια οπότε αμφιβάλλω ο σκληρός σου να είναι από εκείνη την παρτίδα. Εκτός βέβαια και αν έχει καμία ανακοίνωση στο site της WD.
    And I am nothing of a builder, but here i dreamt i was an Architect

Quote Originally Posted by Angelcurse
    το γραφει πανω σταντε...3 σκληρους εχω..ολοι το γραφουν...παντως παιδια οι 200αρηδες...εχουν τρελο προβλημα..μολις πριν λιγο εμαθα απο μια φιλη οτι ετης χαλασε ο 200αρης wd σκληρος της!!!!

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.