3. Left Unfinished
    4. Elegy
    5. In The Presence Of My Enemies
    6. Days Turn Blue To Gray
    7. Vim
    8. All Fall Down
    9. Wipe The Tears
    10. Descend The Shades Of Night

Pote den ypirxa terastios fan twn Machine Head alla to neo tous album praymatika YAMAEI.To "Supercharger" itan ontws adynami stiymi yia to Flynn afou se kammia periptwsi den eftane synthetika to "burn my eyes" alla to provlima itan allou:Eleipe i Kavla kai i Porwsi pou diekrine tous Machine Head.Thewrw pws episstrefoun arkountws kavlwmenoi me to "Through the ashes.." kai to opener "Imperium" apodykneiei tou logou to alithes!O neos kitharistas Phil Demell efere kapoia yamata riffakia(Akouste to Riff made in sweden sti mesi tou imperium)kai mporoume na milame yia ti pliri anayenissi twn Machine head.Xehorizoun episeis ta "Bite the bullet" kai "Descent the shades of the night" theikotato einai kai to exwfyllo
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

to riff einai pros to telos..
    anyway to mh xezei sth mapa olwn aytwn pou tous eixan teleiwmenous ka8ws epishs apodyknyei peritrana poioi einai leaders k oxi followers opws to gamhmeno kerrang! egrapse sthn diskokritikh tou...
    den 8a mpw se analyseis, apla ontws to imperium einai kommati sta8mos, ka8ws apotelei kat eme ena best of song olwn twn diskwn mexri twra!
    apo ta ypoloipa den 8a elega oti 3exwrizoun, ka8ws mou aresan to idio ola..27 tou mhnos astoria londino 8a ginei ths poutanas

buy or klain main

To Imperium einai yperkommatara, pisogyrisma stis kales epoxes tou mpern mai aiz + nea pio trou stoixeia. k merika alla kommatia pou exw akousei gaman, motorheadies kai stoneries se shmeia... 8elw na to akousw oloklhro standar. 8anoreo

■■

xyse k c mazi mas..mporeis PP

/me xunei mazi sas. Gamaei o diskos. Den einai to 'eidos' mou gia na mporesw na pw kati pio analutika, omws exw thn ais8hsh oti 8a pai3ei polles fores sto stereo mou (otan katebw A8hna, pros to paron paizei mono sto laptop ).
    Wraia wraia
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

Mesa stous 5 kalyterous METAL diskous tis xronias.-\m/
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

To Burn My Eyes gamouse.To The More Things.. eixe kati gamata pragmatakia mesa.To Burning Red htan malakia kai gia to Supercharger pou den exw,akousa ta xeirotera logia.Dunno,meta apo tetoio kathforo,hr8e tetoia anakampsh telos pantwn?
    Bang that pussy that doesn't bang!

Nai
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

malakia to burning red? kai to supercharger ntaks, akougetai (den to exw oloklhro tho)
    ...you will die like a dog for no good reason.

axaxaxaxax malakia to burning red
    ti allo thakousoume?
    to supercharger episis einai theiko.
    geia sas

To Burning red einai to deytero kalytero machine head.Prwto fysika to burn my eyes.
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

nai intint. h mallon to kainourio kai to burn kai meta ta alla.
    to the more things einai to mono pou demarese pote
    dunno y.

■■

/me exei sto repeat to Descend The Shades Of Night edw kai wra, gamato kommati, to kalytero tou album imo to opoio einai men kalo, alla tha mporouse nanai kai para poly kalytero.
    ousiastika 2 kommatia akouw synexeia kai ta eyxaristiemai poly, ayto pou eipa kai to 6o, o titlos tou opoiou mou diafeygei ayti ti stigmi. ta ypoloipa nai men de me kourazoun kai ta akouw eyxarista plin omws de nomizw oti einai kai tipota to idiaitero apo thema empneysis. to supercharger mou arese arketa, opws kai to burning red alla genika oi machine head nomizw oti exoun vgalei mono ena gamato apo kathe apopsi album, to ntempouto, me ta ypoloipa na einai safws ypodeestera.
    milisa.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

ok, exontas to akousei merikes fores shmera, ta mona "wow panaiam kommatares" einai to descend kai to imperium, ta ypoloipa einai men poly kala, alla tipota pou den exoume ksanaakousei... pantws to album sigoura einai kalo san synolo

exontas to akousei