Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Thread: Nightfall (split apo "Nightfall - I Am Jesus" albu

Defunct Economist

den exo akousei to impact. Kana mp3 paizei?

Koita, den su leo oti epirease ala group. Su leo oti epidi petixe to pirama ton nightfall, i holy pire kai alla elinika group (septic flesh, exhumation, on thorns i lay) ta opoia tha eixan minei sti molon lave.

Oson afora afto pu les, oti o karadimas petixe giati to kinigise paroti itan atalantos, simfono en merei. Gia mena o karadimas exei talento na grafei oraia tragudia kai einai kaloutsikos sta kafrika fonitika kai sigura an den kinigage etsi ti fasi den tha eixe petyxei. Alla gia mena, dikaia vrisketai ekei pu vrisketai giati ta elinika group den rixnoun ute to 1/10 tis dulias pu ekane o efthimis.
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

ok
    den exeis akousei to impact
    kana horizons end exeis akousei?
    deceptor, spitfire ?
    to album twn sound of silence?
    to "a vertigo edda arised " twn airged lamh?
    an den kai gia afta, tote eisai adikaiologhtos se oti kai na les sto sigekrimeno thread
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Re seis mias kai exei paei etsi i kouventa.
    To EP twn Fortress Under Siege to exete akousei?Den einai gamato i mono se mena aresei?Krima pou den vgalan album.Exo tin entiposi oti aftos pou tragoudage sto en logo EP tragoudaei tora me tous Marauder (gamo tis fones ton eida live kai epatha plaka)
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

Defunct Economist

Fortress under siege: To exo Teleia tragudia alla mono 4
    Sound Of Silence : Kalo sigrotima, kalo album kai me aksioprepi paragogi malista. Alla 1 kalo album se 10 xronia iparksis to anaferume os katorthoma?
    Deceptor: Pote den mu aresan. Den ksero giati
    Horizons end. Sorry, den me niazei poso kalo sigrotima einai alla otan i paragogi tus einai toso kaki, den mporo na vasanizo ton eafto mou.
    Spitfire: To eliniko sigrotima me to megalitero talento. Distixos tus efage i tempelia tus. Fantastite oti tus zitise o smalwood kai o steeve harris demo kai den to ixografisan giati ta ksinane.... Pantos to lady of the night einai xalara to kalitero tragudi pu exei grapsei pote eliniki mpanta
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

Kaiki paragogi oi Horizon's?!?!?!?axaxouxa!To prwto exei aksioprepestati paragogi kai to deytero para poly kali.Ase poy to prwto einai to agapimeno mou Metal(an mporei na 8ewri8ei strictly metal) Elliniko Album kai apo ta kalytera Progressive Pou bgikan apo WMMS.Ekai na deis prwtotypia kai musicmanship.Anyway.....
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Kaiki paragogi oi Horizon's?!?!?!?axaxouxa!To prwto exei aksioprepestati paragogi kai to deytero para poly kali.Ase poy to prwto einai to agapimeno mou Metal(an mporei na 8ewri8ei strictly metal) Elliniko Album kai apo ta kalytera Progressive Pou bgikan apo WMMS.Ekai na deis prwtotypia kai musicmanship.Anyway.....
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

gamw ta dipla posts!

@ Kingryche: Fysika k den eisai o monos ston opoio aresei to EP twn Fortress Under Siege!!! Pragmatika gamouse- krima pou de synexisan... k ontws o singer tous (michalis smeros an thymamai kala) tragoudaei sto kainourio marauder k gamaei!!!!

@ katwrimos: SIGOURA den exeis akousei to 2o Horizon's End (Concrete Surreal)!!! k ama sou arese to fortress k to sound of silence (to opoio parepiptontws exei katwteri paragwgi tou horizon's) sigoura tha ksetrellatheis!
    Reality - larger than man's illusions
    or is it me?

Defunct Economist

ta exo akusei kai ta dio horizons end. To proto exei esxri paragogi (min to sigrineis me to fortress, afto to akusa otan imun 16 pu den eixa apetiseis apo paragoges ) kai to deftero apla anekti. Ta tragudia einai ontos kala kai oi musikoi to idio alla afto den arkei gia mena tulaxiston.
    J. M. Keynes.

Quote Originally Posted by rincewind2k
    to kafeneio ths xaras peri nightfall edw
    se eyxaristw filtate sunadelfe mod gia thn pasa, 8a to frontisw sto yposxomai. to splitted auto thread einai se kala xeria!
    asdfasfs

(rixte flame \m/)

■■

basika to skeftomoun kairo alla bariomoun na postarw
    gia skefthte o karadhmas na htan o araya px
    oute pou 8a asxoliosastan mauta
    8a legate ti 8eos einai
    sth telikh xeiroteres atakes petane autoi,alla einai agglika and its nice e?
    loipon mh ta blepoume ola straba epeidh einai sth glwssa mas dld na se pei re kariolh pame re , h as ton staurwsoume kai kala einai kako enw o x.y dani ktl na sou pei kaman maderfaker crousifai the nazorin ktl ktl 8a einai gamw?
    edw th mana na sas brisoun oi perissoteroi de 8a to parete prefa kai 8a fwnazete "yeaahh" kanontas horns
    sa ton abbath pou rwthse an eimaste sthn italia kai apo katw legane yeah oi malakes...eleos dld
    de 3erw an einai dikigoros diabolou to post auto alla nta3i ola kala malkies ktl alla mour8e na ta pw xyma kai ta pa
    kalhmera sas

tragikos o karadhmas tragikotatos o danis.ti na leme twra gia xarakthres oloi aytoi h komplexikoi einai h paidia ths sfaliaras me liges exaireseis christ px.
    MORTUARY DRAPE - INTO THE DRAPE LP 1STPRESS 1992 decapitated records 130E

paradeigmata efera
    an me epiases kalws alla de to kobw

gia skefthte o karadhmas na htan o araya px oute pou 8a asxoliosastan mauta 8a legate ti 8eos einai
    Profanws o araya dinei kati simantikotero na asxolithoume apo tis "atakes" tou.
    Kai an o karadhmas egrafe tin mousiki twn slayer (PX) den tha asxoloumastan me tis atakes tou.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Iparxoun kallitexnes pou einai gamatoi kai episis poli mialomenoi kai sovaroi anthropoi.Ligoi alla kaloi (Dickinson,Tate,Gildenlow px) (koinos Theoi)
    Iparxoun kallitexnes pou oso gamatoi mousikoi einai toso vlakeia kouvalane ston egkefalo kai petane megales kotsanes ( Blackie Lawless, Zakk Wylde, Mustaine & Halford kata kairous, Anselmo tora teleftaia). Apla apolamvaneis tin mousiki tous kai tous grafeis ektos kai an to paraksilosoun opos px o Vikernes pou kai na m'arese i mousiki tou den tha tin akouga.
    M'aftous pou einai athlioi kallitexnes kai lene sosta pragmata kaneis den poliasxoleitai alla toulaxiston exoun afto to spanio pragma pou legetai aksioprepeia.
    Alla ok otan i mousiki pou grafeis einai gtp entelos kai vgaineis kai to paizeis kai magas e tote eisai gia polles sfaliares kai antikeimenika to mousiko "talento" toy Karadima einai aniparkto.Dld ti allo prepei na kanei gia na faei tous kornedes pou tou aksizoun?
    Den leo se kammia periptosi oti i kali mousiki diagrafei tin opoia vlakeia leei o kathenas alla mercy den mporo na akouo ton kathe aniparkto na leei tin paparia tou kai na nomizei oti einai kai simantiki.
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me