Thread: Birth (2004)

Default Birth (2004)

auto me ti nikol kintman nte.

opoios to xei dei as sikosei to xeri tou.opoios den to xei dei,as kleisei amesos auto to parathyro kai as meinei makrya apo tin en logw tainia.

to eida apopse.

paizei na nai i pio anousia tainia olon ton epoxon.

stin arxi tis tainias pou thavei to gkomenaki to kouti,den einai entelos dedomeno oti o mikros paei kai to ksethavei kai pairnei apo kei oles tis plirofories? dld yparxei periptosi o skinothetis na nomize oti de tha syndesei opoiosdipote theatis to thapsimo tou koutiou me to theatro tou paidiou?

episis poio akrivos itan to noima tis tainias? ithele na pei kati allo ektos apo tin agapi tis kidman ston makariti ton antra tis,i opoia itan toso dynati pou tin ekane na pistepsei auti tin apisteuti moufa?
    dld WTF.

to telos simaine kati?

plz diafotiste osoi to xete dei,giati den mporo na dexto oti edosa TOSO askopa enamisi euro :/
    Last edited by Kaserinos; 23-10-2011 at 12:59.

thn exw dei
    simfwnw entelws anousia

makari na mporousa na sou apantisw stis aporoies sou
    alla panw katw tis idies eixa kai gw
    I swear on tomorrow, if you take this chance
    Our lives are this moment, the music - the dance
    And here in this labyrinth of lost mysteries
    I close my eyes on this night and you're all that I see

_UnHoLyMaRtYr_

Την είχα δει στο σινεμά και την ξέχασα μετά από μισή ώρα, οπότε δε μπορώ να απαντήσω σε τίποτα. Μην αγχώνεσαι με απορίες, αύριο δε θα τις θυμάσαι.

Eahahhah tin eide enas filos mou cinema kai eipe oli tin upothesi kai ennoeitai pos xoris na tin exo dei tin theoro uperskoupidi.
    Maresei pou evales kai spoiler, de ftanei pou kaneis tin xari se kapoion na min paei na tin dei...

xaxaxaax diavasa sta forums tou imdb ena TERASTIO post pou eksigouse kai kala tin tainia,

yporistirizontas oti to kolopaido itan ontos metensarkosi tou antra tis nikol kai aradiaze 342324 epixeirimata kai simeia gia na to apodeiksei.
    alla paparia.

enas allos grafei auto,me to opoio symfono apolyta.

1. Clara buried the letters.
    2. The crazy kid saw Clara bury the letters.
    3. After that, he started saying sh!t about being Anna's husband and knowing stuff.
    4. Clara pops in the picture again. This time, the nutty kid sees that Clara's hands are dirty. Why are they dirty? Because after all this ruckus the little creep made, Clara went back to the park where she buried the letters and sees that they're not there anymore. The crazy kid realises this. Now Clara knows that he is a liar and a fraud and he knows it.
    5. The crazy kid goes to see Clara and in the struggle for his backpack, she opens it and proves the boy was a fraud. All the unopened letters were open. He was carrying all those letters with him.
    6. She tells him watta creepy liar he is and the boy doesn't refute it. He is found out and has no f uckin clue what to do, so, since he is a kid, he runs away for a moment and has no idea how things are gonna go with Anna from now.
    7. He returns and tells Anna subtly, "I'm not Sean because I love you" which is code for "I'm a crazy nut who's obsessed with you and had no clue the REAL Sean wasn't in love with you and cheated on you."
    8. The End

tragikotites.

tragikotites.
    I swear on tomorrow, if you take this chance
    Our lives are this moment, the music - the dance
    And here in this labyrinth of lost mysteries
    I close my eyes on this night and you're all that I see

thimamai oti to telos itan teleiws akyro.
    i tainia mpazei apo pantou.
    episis na simeiw8ei oti to 9xrono paizei ton teleiws ataraxo koul kai sigouro tipo me ola ta skinika pou ginontai.
    to otinane.

Default Re: Birth

Quote Originally Posted by symposium_lexotanil

opoios den to xei dei,as kleisei amesos auto to parathyro kai as meinei makrya apo tin en logw tainia.

giati den mporo na dexto oti edosa TOSO askopa enamisi euro :/
    ego pou dosa ta 7

Default Re: Birth

[quote=viva_emptiness]
    Quote Originally Posted by "symposium_lexotanil":f9wujtge

opoios den to xei dei,as kleisei amesos auto to parathyro kai as meinei makrya apo tin en logw tainia.

giati den mporo na dexto oti edosa TOSO askopa enamisi euro :/
    ego pou dosa ta 7
    [/quote:f9wujtge]

kala re etsi pate na deite tainies sta tyfla?
    diavaste kai kamia kritikh tosa site yparxoun .
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry