Page 5 of 5 FirstFirst ... 345

Thread: :) :(

Quote Originally Posted by cancer
    oson afora to 1o, h yperanalysi, h emvathynsi kai o provlimatismos pou dimiourgei h skepsi tin kanoun imo anastaltiko paragonta stin kataktisi tis sxetikis eutuxias.

Χμμ, ναι. Ένας σκεπτόμενος άνθρωπος θα "σκεφτεί"/ βρει λάθη σε ότι και αν κάνει ενώ κάποιος "ηλίθιος" θα είναι ευτυχισμένος μέσα στην άγνοια του γιατί πολύ απλά δεν πρόκειται να κάτσει να σκεφτεί τι έγινε / αν έκανε κάτι λάθος και αν χρειάζεται βελτίωση σε κάτι. Είναι ευτυχισμένος όπως είναι και ας πιστεύουν οι άλλοι το αντίθετο.

Από εκεί και μετά παίζει ρόλο και η ψυχοσύνθεση του καθενός.
    And I am nothing of a builder, but here i dreamt i was an Architect

"Makarioi oi ftwxoi tw pneumati"

sumfwnw me to "O skeptomenos den einai oso eutuxismenos einai enas ligotero ews kai mh skeptomenos"

Kai tha h8ela na pros8esw kai kati allo. Pisteuw oti enas mh skeptomenos einai kai pio eleu8eros apo ena skeptomeno.

my 2 cents
    We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.

ποσο πιο κοντά στο λασπώδη πάτο μπορει να φτάσει αυτό το τόπικ;
    πούτσα μπάλα και καράτε.

h diafora enos skeptomenou kai enos mh skeptomenou (eleinos diaxorismos alla anyway) anthrwpou ws pros thn euthxia einai apla oti o kathenas thewrei diaforetika pragmata eutixia..
    ekei pou pisteuw oti apotuganoun oi "skeptomenoi" einai sto oti den mporoun na einai eutixismenoi me ta apla pragmata pou ikanopoioun tous mh skeptomenous, epeidi einai skeptomenoi, kai tautoxrona epeidi sxedon oloi einai mh skeptomenoi kai dhmiourgoun enan orismo gia thn euthxia mh ikanopoihtiko gia autous, theoroun oti den mporoun kai na einai eutixismenoi, anti na akolouthoun thn aplh methodo na vlepoun ti tous fiaxnei thn diathesh kai ti tous aneuazei, kai apla na afhnontai se auta ta sunaisthimata xwris popluplokes mlks.

elpizw na mhn to eipa polu poluploka (=lathos, oxi oti gamaw kai den mporei na me katalavei kaneis.. )..
    'Commander, your soldiers…'
    'What of them?'
    'They are more… and less. No longer what they once were. Raraku, sir, has burned the bridges of their pasts, one and all—it's all gone.' He met Whiskeyjack's eyes in wonder. 'And they are yours. Heart and soul. They are yours.'

H ευτυχία (για μένα) αφορά στιγμές.Τώρα για το αν ο σκεπτόμενος άνθρωπος είναι λιγότερο ευτυχισμένος,θα σας γελάσω.Δεν ήμουν ποτέ ευτυχισμένος με την απόλυτη έννοια οπότε...Αυτό ήθελα να πω.
    And I'll smile and I'll learn to pretend
    And I'll never be open again
    And I'll have no more dreams to defend
    And I'll never be open again

Must I always be alone?

Το να λένε οι απαισιόδοξοι "εμείς είμαστε σκεπτόμενοι" είναι ελιτίστικο.
    + xazo paidi xara gemato
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

O,ti eipan Mits kai kveld.
    Oi ypoloipoi, exete skeftei ( ws skeptomenoi ) pws,isws na 8ewreite tous eautous sas skeptomenous kai genika pio psagmenous apo tous ypoloipous, mono kai mono gia na dikaiologhsete thn apy8menh mizeria sas?
    I'm driving down my way to digest yesterday
    Under rain clouds towards the sundown to be devoured
    And then come out alive
    Dripping wet but purified
    Ready to bear the memories of golden hours