Thread: raymond chandler

Default raymond chandler

Βρήκα τυχαία στη βιβλιοθήκη ένα βιβλίο του και το όνομα μου φάνηκε γνωστό. Ξέρει κανείς τίποτα γι'αυτόν; 'Εψαξα στο νετ αλλά έχει όλο βιογραφικές πληροφορίες.
    And what exactly is a dream
    And what exactly is a joke.

Οι άνθρωποι σου φάνηκαν ωραίοι σήμερα,
    μα δεν άλλαξαν.
    Απλά εσύ δεν είσαι πια ο ίδιος.

υπερθεός συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, θεωρείται από τους σημαντικότερους μαζί με τον dashiell hammett. γνωστότερος χαρακτήρας του ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Philip Marlowe, γνωστότερο βιβλίο του το "the Big Sleep". μη φανταστείς αγκάθα κρίστι. κυριότερο χαρακτηριστικό του το χιούμορ και ο κυνισμός του. αν όλα αυτά σου ακούγονται κινέζικα άντε διάβασε coelho.

επίσης αν θες πληροφορίες για συγγραφείς και τα βιβλία τους μπορείς να κοιτάξεις στο amazon.com
    too subdued to recognize apocalypse

wiv teef

eida mia tipissa na diavazei ena vivlio tou sto astiko xthes.

voithaei katholou?
    i'm here for your daughter
    please dont try to stop her
    i will have to kill you
    that would not be nice

Quote Originally Posted by death to poets
    υπερθεός συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, θεωρείται από τους σημαντικότερους μαζί με τον dashiell hammett. γνωστότερος χαρακτήρας του ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Philip Marlowe, γνωστότερο βιβλίο του το "the Big Sleep". μη φανταστείς αγκάθα κρίστι. κυριότερο χαρακτηριστικό του το χιούμορ και ο κυνισμός του. αν όλα αυτά σου ακούγονται κινέζικα άντε διάβασε coelho.
    επίσης αν θες πληροφορίες για συγγραφείς και τα βιβλία τους μπορείς να κοιτάξεις στο amazon.com
    Inside Charmer?
    I'm driving down my way to digest yesterday
    Under rain clouds towards the sundown to be devoured
    And then come out alive
    Dripping wet but purified
    Ready to bear the memories of golden hours

Quote Originally Posted by Kain
    Inside Charmer?
    έχει αποκλειστικότητα στο coelho bashing; έχει φτιάξει και αντι-φαν κλαμπ;

wiv teef

shmera mazi me to "Bhma" mporeis na vreis ena vivlio tou,den 3erw an a3izei giati den to exw diavasei,apla se enhmerwnw.
    I know not what they mean - tears from the depth of some divine despair - rise in the heart, and gather to the eyes - in looking on the happy autumn fields - and thinking of the days that are no more. . .

Quote Originally Posted by loreen
    shmera mazi me to "Bhma" mporeis na vreis ena vivlio tou,den 3erw an a3izei giati den to exw diavasei,apla se enhmerwnw.
    dwse info. vivlio ;h dihghma?

wiv teef

Senior Member ChromeBlackFuture's Avatar

o Xafies
    The Wilderness is Gathering all its Children in...

Quote Originally Posted by loreen
    dwse info. vivlio ;h dihghma?
    den edwsa more info giati to phre to mati mou viastika sthn thleorash,opote den h3era peri tinos prokeitai.telika opws grafthke apo ChromeBlackFuture o ellhnikos titlos einai "O Xafies"
    I know not what they mean - tears from the depth of some divine despair - rise in the heart, and gather to the eyes - in looking on the happy autumn fields - and thinking of the days that are no more. . .