Page 1 of 18 12311 ... LastLast

Thread: Κλασσική ιατρική vs Ομοιοπαθητική

Default Κλασσική ιατρική vs Ομοιοπαθητική

πείτε εμπειρίες και προτιμήσεις (και γιατί)
    Vielen Dank für alles was mal war

H omoiopathitikh einai ektos klassikhs iatrikhs ? Epeidh kserw iatrous tou eidous pou thn askoun.

Nomizw oti h klassikh iatrikh exei amesa apotelesmata kai se suntomo xroniko diasthma enw h omoipathitikh exei emesa kai makroxronia. Kai ta duo aksizoun afou proseggizoun diaforetika to thema.
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

Kante edit se
    "Klassikh iatrikh Vs Agyrtes"
    Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).

Quote Originally Posted by Carcass_
    H omoiopathitikh einai ektos klassikhs iatrikhs ? Epeidh kserw iatrous tou eidous pou thn askoun.

Nomizw oti h klassikh iatrikh exei amesa apotelesmata kai se suntomo xroniko diasthma enw h omoipathitikh exei emesa kai makroxronia. Kai ta duo aksizoun afou proseggizoun diaforetika to thema.
    Ya na efarmoseis tis alternative iatriki prepei na exeis ptyxio stin klassiki.

Episis, me ta legomena tis enallaxtikis/eidikis/whatever iatrikis fainetai oti to thema tis klassikis einai allo apto diko tis.
    = = =

= = =

Kompogianites omoiopa8htikoi
    I'm driving down my way to digest yesterday
    Under rain clouds towards the sundown to be devoured
    And then come out alive
    Dripping wet but purified
    Ready to bear the memories of golden hours

Η ομοιοπαθητική αποτελεί δεύτερη προτίμηση, καθώς η κλασική ιατρική συνήθως επαρκεί για την γρήγορη αντιμετώπιση της ασθένειας. Το μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα της ομοιοπαθητικής είναι το γεγονός πως τα ομοιοπαθητικά φάρμακα δεν έχουν παρενέργειες, οπότε σε περίπτωση προβλημάτων με τη χορήγηση κλασικών φαρμάκων είναι μια καλή εναλλακτική λύση.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Δεν εχω κανει ομοιοπαθητικη.

Και η κραση μου γαμαει πτυχια ιατρων.
    "Τι χτυπαω??"

"Ενα μονο με ελιες. Και ενα μονο με πατατες."

Defunct Economist

ontas melos oikogeneias me apeirous filous giatrous (omoiopathitikous KAI klassikous) exo kataliksei sto eksis simperasma:

I omoiopathitiki iatriki aksizei na dokimastei apo kapoion gia ena oxi kai toso sovaro provlima. Tote i omoiopathitiki paizei na se voithisei na to kseperaseis xoris farmaka-giatrous klp.

Ama paizei sovaro provlima, katefthian ston klassiko giatro omos

Episis oi idiotites ton omoiopathitikon farmakon exoun epivevaiothei mono peiramatika (se sigrisi me placebo). Se epipedo theorias, kaneis den exei akoma eksigisei ton tropo me ton opoio ta omoiopathitika farmaka doulevoun.

Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

Quote Originally Posted by katwrimos
    Episis oi idiotites ton omoiopathitikon farmakon exoun epivevaiothei mono peiramatika (se sigrisi me placebo).
    ????????????????????????????????????????????????

Μήν πεταχτεί κανείς και μου εξηγήσει τι είναι το placebo, εγώ δεν κατάλαβα που κολλάει σε αυτο που είπε ο κατώριμος.
    And then come out alive

φαντάζομαι ότι εννοεί πως έχουν δώσει σε 50 ανθρώπους ομοιοπαθητικά φάρμακα και σε άλλους 50 placebo pills και έχουν δει τα αποτελέσματα.
    Όπως γίνεται και με τις δοκιμές των κανονικών φαρμάκων δηλαδής.

Για να εξασκήσεις ομοιοπαθητική δε χρειάζεσαι δίπλωμα γιατρού. Το Ιπποκράτειο (αν θυμάμαι καλά) έχει κάτι σεμινάρια και δίνει κάτι σα δίπλωμα.

Imho το καλό της ομοιοπαθητικής είναι ότι τα ομοιοπαθητικά φάρμακα δεν έχουν παρενέργειες. Το κακό είναι ότι ο λόγος γι'αυτό είναι ότι είναι σκέτο νερό και άρα άχρηστα πέρα από placebo effects.

Το μόνο ενθαρυντικό (από σοβαρή πηγή) που έχω βρει για την ομοιοπαθητική είναι το:
    http://www.newscientistspace.com/articl ... 524911.600
    Θέλει subscription οπότε παραθέτω:
    4 Belfast homeopathy results
    MADELEINE Ennis, a pharmacologist at Queen's University, Belfast, was the scourge of homeopathy. She railed against its claims that a chemical remedy could be diluted to the point where a sample was unlikely to contain a single molecule of anything but water, and yet still have a healing effect. Until, that is, she set out to prove once and for all that homeopathy was bunkum.

In her most recent paper, Ennis describes how her team looked at the effects of ultra-dilute solutions of histamine on human white blood cells involved in inflammation. These "basophils" release histamine when the cells are under attack. Once released, the histamine stops them releasing any more. The study, replicated in four different labs, found that homeopathic solutions - so dilute that they probably didn't contain a single histamine molecule - worked just like histamine. Ennis might not be happy with the homeopaths' claims, but she admits that an effect cannot be ruled out.

You can understand why Ennis remains sceptical. And it remains true that no homeopathic remedy has ever been shown to work in a large randomised placebo-controlled clinical trial. But the Belfast study (Inflammation Research, vol 53, p 181) suggests that something is going on. "We are," Ennis says in her paper, "unable to explain our findings and are reporting them to encourage others to investigate this phenomenon." If the results turn out to be real, she says, the implications are profound: we may have to rewrite physics and chemistry.
    Βέβαια ακόμη και να επιβεβαιωθεί το πείραμα δεν αποδεικνύει τίποτα για την ομοιοπαθητική.

Quote Originally Posted by katwrimos
    Episis oi idiotites ton omoiopathitikon farmakon exoun epivevaiothei mono peiramatika (se sigrisi me placebo).
    Θα ήθελα κάποια πηγή γι' αυτό.
    Hi, I 'm a signature Virus. Plz add me to your sig and help me conquer the world.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by Derren Brown
    Laugh at me at school would they? Soon they will all pay. The fools! I'll teach them - I'll teach them to mock me. No I'll teach them not to mock me. Yes."

Υπόψην, η ομοιοπαθητική δεν αναγνωρίζεται σαν Ιατρική παρέμβαση επισήμως. ( Τουλάχιστον στα δικά μου βιβλία ).
    And then come out alive

o,ti enapothesan oi minus6 kai kain. h omoiopathitikh einai h astrologia kai ta taro mazi ths iatrikhs.
    You know you're in for a good time when there's a polar bear - bleeding - on the label.

Quote Originally Posted by Gabriel
    o,ti enapothesan oi minus6 kai kain. h omoiopathitikh einai h astrologia kai ta taro mazi ths iatrikhs.
    Δε θα το έθετα τόσο ακραία. Εκτός αν αναφερόμαστε σε ηλιθίους φάσης Miss Information από South Park, που απορρίπτουν πλήρως την παραδοσιακή ιατρική ως κάτι αρνητικό. Κατά τα άλλα, η ομοιοπαθητική έχει αποτελέσματα, ωστόσο δεν είναι εγγυημένα και δεν είναι τόσο άμεσα όσο στην παραδοσιακή ιατρική, βασίζονται σε εμπειρικές πρακτικές κι όχι σε μια συστηματοποιημένη μελέτη.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

h omoiopathhtikh einai isws akrbiws opws h astrologia sthn antimetwpish ths sto oti deixnei na sthrizetai se mia arxh poy tha mporoyse na isxyei, alla dialyei se tetoio bathmo to apotelesma poy opoiadhpote proclaimed energeia den tha mporoyse na yfistatai.

kai, proswpika, de gnwrizw kanena paradeigma apo ta liga poy exw parakoloythhsei, poy h omoiopathhtikh na eixe apotelesma (me thn ennoia toy klinika apodedeigmenoy apotelesmatos).
    You know you're in for a good time when there's a polar bear - bleeding - on the label.