Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: Deep Purple

ma einai gnwsto ti paizoun sta live tous oi Rush, kai pws paizoun kai to lew afto
    opws kai sigoura h dhmotikotita tous einai megaliteri apo afti twn purple des pwlhseis vapor trails px kai des opoiodipote prosfato purple album, opws kai xwrous pou kanoun sold out oi Rush, kai pou paizoun oi purple.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

oi rush einai ligo pio poiotikoi apo tous purple????xaxaxax!kalo!to allo me ton toto to ksereis?tsekare tous Vanilla Fudge na akouseis apo pou daneizontan oi dp.kai to mpananas einai apo adiaforo mexri aparadekto!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Oi Rush einai h APOLYTA YPETHEIKH GROUPARA.Twra gia sygkriseis,apla tha pw oti Eyrwph den hr8an giati kanan sold out synaylies sto Ameraica me 200 dollaria to kathe eishthriaki.Kanenan metro sygkrishs.
    Bang that pussy that doesn't bang!

Re ti mou vazete logia?Sigrina ego Rush me Purple?Otan milisa gia dimotikotita ennoousa genika oti kai "i koutsi maria" exei akousei Deep Purple esto to Smoke On The Water kai oso na'nai einai pio mainsteam onoma apo tous Rush xoris afto na einai kalo i kako.Gia poliseis kseo mono oti oi Rush einai mesa sta 10 top selling groups ever stin Ameriki alla genika den exo idea poso exei poulisei to ena kai to allo group.Tora se epidrastikotita isos logo tis texnotropias twn Lord kai Blackmore eixan ligo pio megali klironomia oi DP.I mousiki ton Rush einai pio texniki kai pio poiotiki kai nai to Vapor Trails einai safos anotero tou Bananas alla otan milame gia poiotita min theoroume enan Steve Morse amelitea posotita.
    Krima pou klepsan tin doksa twn Vanilla Fudge.Kai oi ACDC klemmena ta exoun kai oi Zepellin kai oloi osoi exoun kapoies epiroes.
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

kala pame, vlepo fans ton deep purple apo tis diafores syntheseis tous, opote tha ehei arketo endiaferon afto to thread.
    as paroume ta pragmata apo tin arhi.
    oi deep purple xekinisan to 1968, me tin parakato synthesi:
    Deep Purple Mark I (April 1968 - June 1969)
    1)Ritchie Blackmore (guitar)
    2)Rod Evans (vocals)
    3)Jon Lord (keyboards + backing vocals)
    4)Ian Paice (drums)
    5)Nick Simper (bass + backing vocals

to septemvrio tou 1968 kykloforei to 1o tous album me titlo "Shades of Deep Purple".
    to album afto periehei 9 kommatia, ek ton opoion alla einai diaskeves kai alla dika tous.
    gnostotero kommati aftou tou album einai to Hush, sigoura oloi to ehete akousei, kanontas zapping ston ant1, einai to diafimistiko ton stavlon tis erietas zaimi (na na na na na....)
    to klima einai vevaia 60's, min perimenete edo "ta orgia tou hard rock", pou eipe kai o warlord.
    poly kales oi syntheseis ton deep purple, proideazoun arketa gia to ti tha akolouthisei sta 70's.
    akoma kalyteres oi diaskeves.
    poly haroumeno to "I'm so glad", i argi diaskevi tou "Help", alla kai to anepanalipto "Hey Joe".
    tha sas synistousa na episkefteite to official site ton deep purple, http://www.thehighwaystar.com
    ekei tha vreite poly hrisimes plirofories gia o,tidipote afora tous deep purple kai ta tragoudia tous.

katalavaino pos i proti periodos ton deep purple einai agnosti stous perissoterous apo sas, alla ego tha synehiso.
    to 2o album ton deep purple, Book of Taliesyn, kykloforei ton dekemvrio tou 1968, molis 3 mines meta tin kykloforia tou 1ou album (neoi itan tote, doulevan poly, gia na ehoun kala geramata, lol).
    edo ehoume 7 tragoudia, apo ta opoia ta 2,5 einai diaskeves pali, kai sygkekrimena: Kentucky woman (Neil Diamond),We can work it out (Lennon/McCartney) kai River deep, mountain high (Spector/Barry/Greenwich)
    s'afto to album yparhei i proti ektelesi tou Wring that neck, xerete, afto pou yparhei sto diplo symfoniko live tou 1999 (tha miliso gi'afto, otan erthei i ora tou).
    prokeitai gia ena poly kalo album, me koryfaia stigmi to Anthem.

amnesiac, afou eheis afto to album, akouse to prosektika kai pes tin gnomi sou, etsi na arhisei i kouventoula pali, esy panta mou deihneis kai mia diaforetiki apopsi tou thematos, mesa apo mia omorfi kai sovari syzitisi.

Den mas einai agnwsti.O Evans einai 8eos giati ebgale meta apo tous kalous diskous tou mark I tous YPER8EIKOUS CAPTAIN BEYOND pou o prwtos tous diskos einai kalyteros apo ola ta purple imo.Episis o Nick Simper otan efyge apo tous purple dimiourgise tous para poly kalous hard rockers Warhorse
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

simfonw kai epafksanw peri captain beyond
    to sigekrimeno omonimo album einai oxi mono kalitero apo ola ta purple, alla mesa sto top 5 tou 70s hard rock xalara
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

meno ekplikti me tis gnoseis sas, omologo pos tin 60's periodo ton deep purple ego tin ematha poly argotera.
    fysika panta mporeite na symplironete i kai na diorthonete (den eimai kiniti egkyklopaideia).

to 3o studio album ton deep purple kykloforei ton iounio tou 1969 me ton poly aplo titlo "Deep Purple".
    7 tragoudia ki'edo kai mono mia diaskevi, to "Lalena" tou Donovan (ohi tou jason, lol).
    arage tha mporousan na fantastoun tote oi deep purple, posoi tha diaskevazan ta dika tous tragoudia sto mellon?
    to album afto einai peripou sto idio styl me ta 2 proigoumena.
    ehoume vevaia ti megali stigmi me to 12lepto "April", o Jon Lord arhizei na deihnei tis klasikes epirroes tou, tis opoies tha mathoume kalytera merikous mines meta.

thelo na anafero, pos ta 3 prota albums ton deep purple kykloforoun se box-set kai se poly elkystiki timi.
    an eiste fans ton deep purple, i an den akoute mono "skliri kai varia" mousiki, tote agoraste ta (i antigrapste ta, i katevaste ta).

edo teleionei i Mark I epohi, se ligo xekina to hard rock...

Deep Purple Mark IIa (June 1969 - 30 June 1973)
    1. Ritchie Blackmore (guitar)
    2. Ian Gillan (vocals)
    3. Roger Glover (bass)
    4. Jon Lord (keyboards)
    5. Ian Paice (drums)

edo eimaste... afti einai i agapimeni mou synthesi ton deep purple, etsi tous gnorisa, kai malista tin epohi ton megalon epityhion tous.

ligo prin na arhisei to porfyro hard rock, oi deep purple parousiazoun sto Albert Hall tou Londinou, stis 24 septemvriou 1969, ena symfoniko ergo tou Jon Lord me tin Royal Philharmonic Orchestra kai diefthinti ton Malcolm Arnold.
    i synavlia afti ihografeitai kai kykloforei me titlo "Concerto for Group and Orchestra".
    itan arage protoi oi deep purple sto pantrema rock kai klasikis mousikis?
    otan kykloforise to S&M, tote milisa gia tous protoporous deep purple.
    omos den itan oi protoi, ena kalytero psaximo sti diskothiki mou apedeixe to antitheto.
    vrika to Days Of Future Passed (1967) ton Moody Blues.
    den xero, an eseis vreite kati paliotero.

epanerhomai sto Concerto for Group and Orchestra tou 1969, to opoio apoteleitai apo 3 meri:
    1. First movement: moderato allegro (Lord)
    2. Second movement: andante (Lord, with lyrics by Ian Gillan)
    3. Third movement: vivace presto (Lord)
    ekpliktiko album, sas to systino gia halarosi.

to 1999, 30 hronia meta, oi deep purple epanelavan to idio peirama.
    etsi ehoume kai to live tou 1999 pou kykloforei se diplo cd, tha miliso gi'afto argotera.

thymamai mia ekpompi tou panagiotopoulou, to 1999, edeixe prota ton Gillan tou 69 na tragouda ekpliktika sto Second movement kai amesos meta ton Gillan tou 1999...
    pou eisai nioti...

Good Golly, said little Miss Molly
    When she was rockin' in the house of blue light

kyries kai kyrioi to vathy porfyro hard rock xekina ton iounio tou 1970 me "Deep Purple in Rock".
    7 ymnoi tou hard rock yparhoun s'afto tou album.
    milao vevaia gia to album vinyliou, sto remastered cd akolouthei san 8o tragoudi to "Black night", to opoio kykloforise argotera se 45ari vinylio me to "Speed king" stin alli plevra (to 1o deep purple pou agorasa stin 1i gymnasiou).
    epipleon sto remastered cd akolouthoun kouventoules kai proves, etsi gia na dikaiologisoun tin timi tou (thanx ston Dragonlord pou mou daneise kapote afto to cd, alitheia giati den sou arese?)

ekpliktika tragoudia, ekpliktikoi mousikoi, o enas kalyteros apo ton allo.
    kai afti i foni tou Gillan, ti korones itan aftes...
    i apotheosi ton fonitikon ikanotiton tou Gillan ginetai sto "Child in time".

to tragoudi afto ypirhe argotera kai sto "made in japan" kai genika to epaizan stis synavlies.
    eiha tin eftyhia na to akouso live stis 15 septemvriou 1980 sti synavlia tou Gillan sti thessaloniki (opos vlepete, scanarisa to apokoma tou eisitiriou tis protis mou rock synavlias pou eida).
    otan teleiose i synavlia afti, olos o kosmos tragoudage tis korones tou "Child in time", kathos adeiaze to palais des sports.
    mnimes mias epohis pou me simadevoun gia panta.

sta 90's o Gillan den mporouse pleon na tragoudisei sta live to "Child in time", poly lypithika pou sto live tou 2000 tis athinas den to akousa.
    parigorithika omos, epeidi to akousa live to 1980.

ton martio tou 2002 kathos ekana zapping ena apogevma, pefto stin et3 kai akouo kati apo "Child in time".
    anoigei to plano kai vlepo ton Steve Morse.
    den einai dynaton, skeftika, live "Child in time" en etei 2002?
    psahno grigora mia videokaseta kai grafo to miso "Child in time".
    to tragoudi teleionei, vlepo ton panagiotopoulo kai tote katalava pos eihe xekinisei nea mousiki ekpompi stin et3.

to live "Child in time" tou 2002 to vrika argotera sto winmx kai to katevasa san mp3 se 2 ekdoseis, apo 2 diaforetikes synavlies ton fevrouario tou 2002 stin agglia.
    den mou eftane omos afto, ithela kai to video.
    esteila email ston panagiotopoulo gia na to xanapaixei kai aftos me egrapse kanonika.
    eftyhos to kalokairi i et3 xanaprovale afti tin ekpompi kai etsi to egrapsa sto video.
    den tha xehaso vevaia, pos tin ora pou pataga to rec sto video, htypisan taftohrona kinito kai stathero, kapoia filarakia tis minaropareas espefsan na me enimerosoun gia to symvan, tous eiha zalisei me to porfyro kollima mou.
    thanx se olous mou me katalavainoun!

Quote Originally Posted by marianna2525
    eiha tin eftyhia na to akouso live stis 15 septemvriou 1980 sti synavlia tou Gillan sti thessaloniki (opos vlepete, scanarisa to apokoma tou eisitiriou tis protis mou rock synavlias pou eida).
    otan teleiose i synavlia afti, olos o kosmos tragoudage tis korones tou "Child in time", kathos adeiaze to palais des sports.
    mnimes mias epohis pou me simadevoun gia panta.
    3ereis/8ymasai an tote epaize ki8ara mazi tou o Janick Gers?kapou diavasa pws 80/81 htan sthn ian gillan band..
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

gia ton Gers to diavasa ki'ego, alla dystyhos den to xero.
    oute o Gers itan gnostos tote, alla oute kai asholithika me tous mousikous tis bandas tou Gillan.
    einai poly pithano na eho dei live neous mousikous tou tote kai kataxiomenous kallitehnes tou simera, alla den mporousa na fantasto tote, pos oloi aftoi oi asimoi, simera tha itan prota onomata, alla kai oute pos ego sta 45 mou hronia tha asholiomoun akoma me to hard rock.
    i zoi paizei perierga paignidia, gi'afto pleon den leo megales kouventes...

baretoi re paidiam. poly baretoi.
    tous eixa dei kai live, kai parolo pou itan to proto mou eixa psilonistaksei.

mia pou eipate purple: psofos ston panagiotopoulo.

Egw eksakolouthw na pistevw pws h marianna einai kollhth tou Panagiwtopoulou

Gia ton Gers to kserw sigoura oti epaize poly kairo me ton Gillan alla den thymamai periodo. Tha to koitaksw.

Oi Purple palia mou aresan alla pia mou fainontai poly kseperasmenoi kai katholou eyeliktoi mousika (kollhmenoi me thn mpala dld). Anyway tragoudia san to Burn kai to Child in Time tha ta akouw panta.