Page 166 of 166 FirstFirst ... 66116156164165166
Results 2,476 to 2,486 of 2486

Thread: Η τελειότητα σε νότες, λοιπόν.

Στις ζωές που δε ζήσαμε και σ' αυτές που δε θα ζήσουμε ποτέ. Στους δρόμους που δε θα διαβούμε και στις θάλασσες που δε θα ταξιδέψουμε.

Στην ανθρωπιά που χάνεται και στην Τέχνη που καταντήσαμε αρχικά προϊόν, έπειτα εργαλείο προσωπικής ευφήμερης ανάδειξης και τώρα πλέον όπλο, στα χέρια όσων ελέγχουν το προϊόν.

Στην παράδοση της ελευθερίας μας και στη ματαιότητα της ζωής. Στην επιτομή της γλυκειάς κοροϊδίας.

Στον χρόνο που μας χαρίστηκε και στο κενό ανάμεσα στην άβυσσο.

Last edited by OniBocho; 15-11-2019 at 10:58.
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

Chilling in the name of. ypersyntelikos's Avatar

και σε νότες, και σε σκηνές, και σε όλα

Κι εδώ τελειώνει η φάση.

<3 <3
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

problem child

problem child

problem child

problem child

ΑΥΤΟ ΓΑΜΩ ΤΗ ΜΠΑΝΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ!!!11111!!!!1111!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Όπως κι ολόκληρος ο δίσκος.

Lord Lucifer Morningstar

Συγκίνηση...
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Δεν μπορώ να μετρήσω αλήθεια, πόσες φορές έχω ακούσει ή τραγουδήσει αυτό το ασύλληπτο αριστούργημα. Ενώ μου περισσεύει το θράσσος πάνω στη σκηνή, είναι ίσως το μόνο που κάθε φορά μου δημιουργεί ένα σύμπλεγμα, ότι δεν είμαι αντάξιός του. Ότι δεν πρέπει κανένας άλλος πλην του Δημιουργού του να ανοίγει το στόμα του για να αποπειραθεί...

Νομίζω λοιπόν, ότι αυτή η συγκεκριμένη εκτέλεση από τον ίδιο, είναι τρανταχτή απόδειξη αυτού του συμπλέγματος. Κανένας άλλος, κανένας απολύτως, δεν μπορεί να ματώσει την ψυχή σου όπως ο ίδιος ο Θάνος Μικρούτσικος, σε αυτήν εδώ.

13 Απριλίου 1947 - Απόλυτη Αθανασία

Lord Lucifer Morningstar