Page 5 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast

Thread: pare kosme neo Judas Priest samples+Cover (page 5)

sta kazzades yparxei to charlie browns xmas, FAKE ! 53 mb kati, exw alla sources : anwnyma e hohohoho .....

kai sampols edw :

http://www.sonymusic.co.uk/uk/disc.php? ... cat=519300
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

Wilkinson είναι αυτό; Τώρα το είδα. Όπως θα περίμενε κανείς να είναι.
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

ομγ.

Τι είπα;
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

σύντομο σχόλιο για το εξώφυλλο και τον τίτλο ήταν ντε.

kapoia samplakia einai arketa kala.

ekswfyllo kaloytsiko.

Rob se apisteyth forma moy fainetai.
    You know you're in for a good time when there's a polar bear - bleeding - on the label.

Mallon i konsola ekane kali douleia sti foni tou Bob.....oso ki an ton thavmaza,to atomo pleon den exei foni.
    Ticking away the moments that make up a dull day

http://www.myspace.com/rexmundiband

mhn eis kakos, diplotracked tha nai kai kamposa takes kai shifted edw ki ekei, alla oxi kai poly, dioti tha kanei mpam kai den kanei ...

edw alloi den exoun fwnh tou begin with ....

kai an kai s olh thn periodia htan GIA TON MPEO sthn barkelwnh, ekane ola ta psila, estw kai me doubtful apo telesmata, elew dvd....

loipon egw twra to lambanw sthn oloklhria tou ... apo filo pou to phre gia radio, apo to amerikas... soon review na skasei i miss tits kai ta periodika....
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

Οι στίχοι του δίσκου:

http://www.robhalford.de/Lyrics/AOR.htm
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

to neo priest einai h ntroph ths mousikhs

4 nea kommatia:
    http://dynamic-effex.com/priest_AOR.htm

Den exw akousei to Revolution kai den mporw na krinw ti paizei me ayto.
    Apo to en logw site katevasa ta 2 prwta pou genikws sto net akougontai ws ta kalytera (den pairnw kai orko vevaia).

Hxhtika einai poly konta sto Resurrection apo otidhpote allo kai synthetika kymainetai se aksioprepestata ews poly kala epipeda. Vasika, einai kai to onoma Priest pou proswpika anevazei ton synaisthimatiko phxh... O Halford akougetai se kalh forma, ta solo EYTYXWS exoun veltiwthei *para* poly se sxesh me ta 2 prohgoumena kai genikws anamenw enan poly kalo heavy metal disko me thn ypografh Priest, epipedou Resurrection (pou mou arese para para poly) 'h ligo katwterou...

Dyo mikra sxoliakia: H eisagwgh tou Judas Rising parapempei se Victim of Changes (klassiko nostalgia bait - pou to efaga eyxaristws!:P)...

To vasiko riff tou epishs mou thymise PARA POLY to vasiko riff tou Knights of the Cross twn Grave Digger. Tha ithela na akousw an eimai o monos pou akouei kati tetoio, an kai nomizw einai megalh h omoiothta. Ntaks, den me enoxlei to gegonos, aplh parathrhsh...

Defunct Economist

oti akousa psilometrio mou fanike... An den itan priest den nomizo na asxoloutan kaneis mazi me ton disko etouto
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

Vic eisai arhontas
    arhizw me to deal with the devil:teleiws british steel fasi kavla riff halford me hroia apo ta palia yenika priest!!!!!!!!!!
    To judas rising ehei perieryo rythmo yia priest (arketa swsto auto me to night of the cross) sympathitiko yeniko alla ohi to kalytero opening
    To demonizer parapempei stiin arhi se jugulator-skoteines painkiller katastaseis , o travis paizei syneheia dikasi hwris idiaitero logo afouy einai mid tempo oi kithares
    pame sto worth fighting for mia lexi mono bloodstone.....meta vevaia to yiorizoun se ballanta typou night comes down kai to tragoudi synehizei hwris syntaraktikes allages
    Nostalgia,kapoia tromera simeia kai pleon de mporw na eimai antikeimenikos ,otan akouw ta kofta riff Glenn/KK isteuw pws o diskos einai oti prepei yia ti peristasi tou reunion
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Vic thanks gia to link. Oti akousa mou arese shetika, poli perissotero apo to athlio Revolution i ta os epi to pleiston aparadekta Ripper-era albums. To kalitero gia mena ine makran to Deal With The Devil pu plisiazei klassikous Priest, fovera fonitika, teleies disolies pu thimizoun alles epohes kai kofta staccato riffs! Ade na vgei gamo to album tou!
    "I used to be a sinner used to have my cake and eat it
    They warned me of my fate but I was quite prepared
    To meet it
    You'll go to Hell they smiled at me
    And told me of the roaring fires
    But I was happy living wild
    And fuelling my own desires
    I was a wild man
    Drinking, smoking and messing around with women
    Lots of women
    No, not swimming, w o m e n !!!"

To akousa olokliro kai prepei na po pos tha simfoniso me tin 5/6 kritiki tou rockavlon. An exairesoume ena i dio pragmatika adinata kommatia (ine na anarotiesai giati to Revolution ine to single, makran to heirotero kommati tou diskou) to CDaki gamei, me merika kommatia pu mono oi Priest tha mporusan na grayoun! To Judas Is Rising pu anoigei to disko ine poli konta se kati Hell Patrol etc. Painkiller epohis eno to Deal With The Devil (para ena poli adinato refrain) spernei me trela kofta riff, gefires to die for kai extended soloing me disolies pu fernoun sto mialo alles epohes. Axioseimioto ine episis to Worth Fighting For pu xekina me kapoia poli perierga fonitika (o Halford akougetai telios diaforetikos apo otidipote ehi kanei stin kariera tou, kai to enoo me kalo tropo afto) kai exelisetai se enan shedon melodic hard rock imno (?!) me polles 80s anafores (kai erotikous stihous hehehe ).

To kalitero kommati tou diskou IMHO? Mia lexi. Lochness! Nai ine cheesy, otan to protoakousa thimithika to Stonehedge ton Spinal Tap alla otan mpei to refrain ... asta na pane. Epos is the word!!! 13 lepta kai oi stihoi Loch Ness/Confess/You're terror of the deep kanoun afto to kommati ena apo ta all-time classics ton Priest!

All in all, tha elega pos ine ena poli kalo reunion diskaki. Entaxei den ine oute Sad Wings..., oute Defenders Of The Faith oute kan Painkiller. Parolafta meta apo merika akousmata ginetai olo kai kalitero se simeio pu na anarotiesai an tha mporusan na vgaloun kalitero disko stin parusa fasi tis karieras tou. O Halford se genikes grammes ine se ekpliktiki forma an kai prepei na omologiso oti sta dio bootleg tis prosfatis periodeias akougontan ENTELOS kammenos (idika sto Barcelona show pu tha sinodevei se DVD aftin tin kikloforia). Posi douleia epaise se studio kai poso "peiragma" efage i foni tou den mporo na xero alla whatever, to apotelesma metraei. I kaliteri amigos metal kiloforia tis hronias so far gia emena!
    "I used to be a sinner used to have my cake and eat it
    They warned me of my fate but I was quite prepared
    To meet it
    You'll go to Hell they smiled at me
    And told me of the roaring fires
    But I was happy living wild
    And fuelling my own desires
    I was a wild man
    Drinking, smoking and messing around with women
    Lots of women
    No, not swimming, w o m e n !!!"