Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread: Απόψεις.

i moni koilia pou kanei i tainia einai otan menei egkyos.
    So you're climbing upwards through structures of metal and glass

Den 8a gineis Romero pote, atmosfairike atmosfairikeee
    I sold out long before you ever heard my name

Default Re: Apopseis.

Quote Originally Posted by Carcass_
    Ystera, loipon , pou lete, apo suzhgikh katastolh kai antipropaganda, xrhsimopoiwntas methodous opws MKULTRA klp , kanw to ekshs post :

Poia h apopsh sas gia to Eksorkisths 3 ?
    Epishs, pws pisteuete oti prepei na einai mia kalh tainia tromou/ thriller me mustikistiko periexomeno ? Goustarete atakes tupou Pinhead ? Peite tainies pou goustarate ( kai giati omws sas porwsan telika toso polu ) kai tainies pou tis vriskete geloies.
    Mono gia tainies me occult periexomeno.
    Ets mounares.

To Eksorkisth 3 pantws to thewrw eksairetiko.
    1) O eksorkists 3 einai mia xara.
    2) Den yparxoun "prepei". Me diaforetika pragmata tromazei o kathenas. Oi atakes tou Pinhead ta spane. Mia tainia tromou vasika gia na me tromaksei prepei na peithei oti o "bad guy" einai EVIL, dld oti kinitai apo ena megalo kako, kai oxi aplws apo mia sxizofrenia/vitsio. Kai genika to aorato stoixeio kapoiou megalou kakou (vl "Prince Of Darkness" tou Carpenter, kai genika Carpenter pou gamaei). Top tainies dld (opws eipan sxedon oloi) = Omen, Rosemary's Baby, Mouth Of Madness, 1os Eksorkisths, Ring klp. Epishs merika splatter exoun KAI theikh atmosfaira gia klasimo (The Beyond - nianiania symp), City of The Living Dead klp. A kai Inferno tou Argento. Kai to "Stigmata" einai fovero (an kai den exei katholou to stoixeio tou "kakou" mesa ).
    Geloio htan to remake tou Texas Chainsaw Massacre (px).
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

skatopsyxh tainia = RAVENOUS
    ΝΤΟΥ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΛΕΜΕ

Sumfwnw apoluta me sympo gia thn alithifaneia kai thn tash pros to realismo gia to sugkekrimeno eidos.
    Indeed in the mouth of madness htan tainiara dioti o Carpenter einai lovecraft fan kai apla to ekane opws tha eprepe na einai me vash ton suggrafea ( opws kai to the fog - epphroh apo Innsmouth - logia tou idiou, oxi apopseis mou ).

Sugkekrimena gia Pinhead , den rwthsa gia tis tainies pou summetexei ( aka Hellraiser ) alla gia to profil tou sugkekrimenou evil xarakthra. Rwtaw dioti ena apo ta pragmata pou mou aresei einai oi kaloi dialogoi/monologoi . Gia auto porwthika kai me to Eksorkisth 3 ( To 1 me afhnei pagera adiaforo ). Xwris idietera kounhmata tou typou pou ton upodiete kai taseis sthn fwnh tou, auta pou leei einai apla gamhstera... kata th gnwmh mou panta.

Eida kai to the tenant proxtes. An kai einai wraia tainia , evgala 300000000 ekdoxes gia to ti paizei. Auth h fash sas aresei ? h tha protimousate sto telos na eiste sigouroi gia thn plokh tou senariou ?
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

opws kai to the fog - epphroh apo Innsmouth - logia tou idiou, oxi apopseis mou
    xm
    endiaferon.
    mia fora to xo dei mono kai den paratirisa kati tetoio.thelo na to ksanado etsi ki allios.

An kai einai wraia tainia , evgala 300000000 ekdoxes gia to ti paizei. Auth h fash sas aresei ? h tha protimousate sto telos na eiste sigouroi gia thn plokh tou senariou ?

ennoeis genika gia tainies apo to forum,i gia tromou sygkekrimena?

apantao gia genika.

analogws tin tainia.
    px stis tainies tou lynts (oses vlepontai) de thelo na mai sigouros kai den to psaxno se 432434 sites meta gia na do ti egine,giati theoro oti auto einai to oreo prama sautes tis tainies.
    se alles tainies (opos px sto donnie darko) thelo na xo mia safi eikona tou ti paixtike,an kai polles fores i "kanoniki" ekdoxi se kseneronei kai protimas ti dikia sou arxiki ermineia.

Son of the Northstar Once_Emperor's Avatar

egw exw polli kairo na tromaxw me tainia
    to ring itan efxaristi exairesi alla genikotera pwrwnomai me italikes horror movies argento bava fulci ktl.genika m'aresei i via kai polles fores i peritti via(vl reservoir dogs) alla ontws ta thriller gia na einai ontws tromaktika prepei na einai pio egefalika.px to in the mouth of madness.
    exorkistis kai profitia m'aresan...to stigmata exei entipwsiaki arxi alla sti mesi to xalaei!genikotera diskola nomizw mporei na apodwthei tromaktiki atmosfaria se mia tainia...i tv periorizei...sto mellon tha doume
    px pio tromaktika vriskw orismena pc games(silent hill) para tainies...

pantws ena senario polli kalo gia thriller einai to charles dexter ward(pes ta re sympo..)

PS:must gia thriller einai na ta vlepeis monos kai vradi me kleista fwta...
    We revel in our time.

o pinhead einai treli morfi kai proskinaw tis atakes tou...
    an den ipirxan kai xaraktires san auton pou tha vriskan re oi bandes tetoia gamata samplakia???
    We revel in our time.

PS:must gia thriller einai na ta vlepeis monos kai vradi me kleista fwta...

yeap.
    enas apo tous logous pou to the beyond mou fanike psiloasteio einai oti to eida apogeuma me ton mpantilaki pou epemene na doume prota auto kai meta mia alli tainia pou xame parei (to game prepei na tan - den to xa dei kai proskynisa,mallon to kalytero fintser)

Quote Originally Posted by BlackMetal
    the beyond

We revel in our time.

Exoun vgei duo tainies me tsarls dexter ward. Protimw na dw kati empneusmeno apo hpl para to idio tou to ergo se tainia, ektos kai einai skoupidi tupou reanimator gia na klasoume sto gelio.

To the byeond einai indeed gelio. Kai vrady to idio geloio fainetai. Apo tetoiou eidous skoupidia , protimw kana kanivvalo h zombie.
    Back on topic...

Pantws, genikotera den vgainoun kala thriller pia. Kai einai krima. Teleutaio pou eida kai goustara htan ta the ring kai to identity ( apisteuto deos kai proskunhma ).
    Epomenh erwthsh: Klisez... Poia klise sas aresoun kai poia sas ksenerwnoun stis tainies autes. Ti tha thelate na deite parapanw kai ti den thelete kan na skefteste oti mporei na guristei.
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

na prosthesw oti mia p'tis pioo tromaktikes tainies pou xw dei einai to
    Evet Horizon. Etsi kari-o-la?

(to game prepei na tan - den to xa dei kai proskynisa,mallon to kalytero fintser)

Quote Originally Posted by Carcass_
    ( opws kai to the fog - epphroh apo Innsmouth - logia tou idiou, oxi apopseis mou ).

tromerh tainia,an kai perase kamposos kairos kai de 8ymamai polla...

genikotera tromaktiko thriller = atmosfaira kai alh8ofaneia (oso ginetai)
    geloia=freddy vs jason,texas chainsaw... klp.

Oso gia ta klise,e ntaksei ti na sou pei mia tainia me to maskoforo dolofono 'h ta zombie pou jephdoun apo dw ki apo kei... (dawn of the dead px,opou jafniazesai,den tromazeis,kyriws me th voh8eia tou hxou). Ejallou,exoun gyristei apisteftes hli8iothtes pou de sou menei kati na peis "OXI na mhn gyristei". A kai oxi alla (metallagmena) ZWA (araxnes,melisses,fidia,karxaries,asdfoisdf).An kai to eight legged freaks kaloutsiko htan

Ti 8a 8ela na dw? de jerw...mia prwtotyph idea mallon.ti akrivws den jerw,to afhnw se kana senariografo me megalyterh fantasia

Endiaferon parousiazei to 8ema tou giati na vlepei kaneis thriller.Polloi uio8etoun thn apopsh oti oi tainies tromou de prosferoun se kati-sigoura de ftiaxnoun th dia8esh tou 8eath (toulaxiston thn wra pou parakolou8ei?) k yposyneidhta ton ephreazoun.Vevaia,afto tairiazei pio poly se tainies "sfazw tous pantes" para sta atmosfairika pou leme edw.Alla,ki egw teleftaia sixa8hka me tosa thrillers pou eida kai pragmatika skeftika giati thn epomenh fora na mh dw kwmwdia 'h anyway kati allo..

PS mia tainia me enan typo pou eixe kassetes eksorkismwn alla de borouse na tis akousei gia htan o satanas 'h kati tetoio kai h giagia dipla kremasthke pws legetai? giati 8a skasw - allo pou de 8elete vevaia...
    Hope leads to quiet desperation
    When reality obscures the dream
    Makes the mind a grave of memories
    That wander like the lonely breeze
    Whose whispers echo through ruins rust
    of towers torn and dreams turned to dust

Quote Originally Posted by Solo Carriera
    (to game prepei na tan - den to xa dei kai proskynisa,mallon to kalytero fintser)
    Alien 3 > Fight Club > Game