Page 5 of 41 FirstFirst ... 3456715 ... LastLast

Thread: treles klepsies

FASolia giantes

loipon den exete akousei to Wicker Man apo tous Iron maiden??To running Wild apo tous Judas Priest(78 nomizo)poly gelio!!!oi typoi einai oi arxigoi twn kleftwn!!!Episis o Mustaine einai mesa stin speira!!Akouste jag panzer-Viper kai apo megadeath ena apo to yuthanasia einai,den thymamai pio akrivos alla exoun to idio riffffff!!

Quote Originally Posted by ang69
    Ennoeis oti h KD Lang eklepse apo tous Stones? Giati to Constant Craving vghke to '92 enw to Anybody Seen My Baby to '97. An ennoeis to anti8eto ok.
    To antitheto.Gia na eimaste akrivodikaioi to Constant Craving vghke to 93 alla not a big deal.
    Bang that pussy that doesn't bang!

Quote Originally Posted by Tribe
    loipon den exete akousei to Wicker Man apo tous Iron maiden??To running Wild apo tous Judas Priest(78 nomizo)poly gelio!!!oi typoi einai oi arxigoi twn kleftwn!!!
    epishs ena morbid angel apo to altars exei arxiko riff panw katw to riff tou wickerman
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

ontws to wicker man einai klepsia
    alla epeidh den eimai kollhmeno
    akouste to children of the damned (maiden) kai sto kapaki to unforgiven 2 (metallica)
    xaxaxaxaxa

exei hdh anafer8ei, alla nta3 as to 3anapw mias k to diapistwsa prin apo pollous:
    h eisagwgh tou harmonium pou apotelei to 1o tragoudi tou natural disaster twn anathema einai clopy paste apthn eisagwgh tou kid a twn radiohead..valte to na pai3ei enala3 k psofhste k eseis sto gelio mazi mas

hail to the thief ;p
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

i eisagwgi tou ravenland twn lake of tears einai oloidia me tin eisagwgi tou lotus eaters twn nevermore.

to "safe from harm" (massive attack) einai psiloidio me thn kommatara "stratus" (billy cobham).
    Where's the booze?

I used to be perfect but now I'm even better

a ki ena klassiko - motorhead - no class me zz top - tush (to prwto riff)
    ...you will die like a dog for no good reason.

To "Melancholy" kai to "Watching Over Me" pou einai antigrafh to ena tou allou kai taytoxrona tou palioterou "I Died For You" tou gnostou empneysmenou group.
    Life begins at 45°.

VoiD- seasons of misfortune (apto 7") milame gia mia apo tis pio mysthries kai "xamenes"bades logw ths pollhs savouras pou kykloforouse kai synexizei na kykloforei kai twn flwrwn ellhnwn metalladwn.....gia na mhn pw anaisthhtwn mias ki afhsan afth thn apistefth kai paranoikh bada texnikou -xyma -dynamikou kai kafrikou metal taftoxrona na meinei sthn afaneia... opoios gnwrizei tipota gia afth thn bada kai pou vriskodai ta melh ths twra as me enhmerwsei...
    the lunatic is Luna or is she an angel?A thumb in the eye never say die blood brings a crazy light to the sky....come at me...

moderator-virus den kserw ti paixthke alla to parapanw post adi na ebene sto "now listening to.."thread xwthhke edw afou elava ena pm isws pexthke kapia frikh...kai metaphdhse topic!
    the lunatic is Luna or is she an angel?A thumb in the eye never say die blood brings a crazy light to the sky....come at me...

paranormal activities
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

ti na kanoume twra dhladhs... symvainoun ayta.
    an de variesai grafto kai ekei k gw kshgiemai svhsimo apo edw asdfasdf

■■