Page 1 of 21 12311 ... LastLast

Thread: Peri metalikhs dhmosiografias {split apo ERWTHSHS!! PROS MET

Quote Originally Posted by Count_RaveN
    ke ego xalieme px me ayta pou pezoun tora oi Abdullah (sou ferno ena paradeigma to opio ime sigouros oti 8a "piaseis" logo bandas) ekatsa ke akousa to iliko prosektika ke ebgala to sumperasma mou, prin arxizo na krazo omos etsi...
    Xrhsto den sarese to "Graveyard Poetry"? Sto doom-metal.com tou exeis kamei mia sxedon apotheotiki kritikh.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Xerome pou mphkes sto kopo na diabaseis thn kritikh mou sto doom-metal.com

Mono pou prepei na gnorizeis oti otna kanoume mia kritikh enos opoiodhpote hxografhmatos prepei na sebomaste ton dh,iourgo tou ke oxi na 8aboume xoris epixhrimata. Emena prosopika san Xrhstos to deytero album ton Abdullah den mou eipe ke polla -se sxesh me to debouto tous to opio me to argo ke skotino doom pou perieixe me kolise ston toixo-. Den exo omos to dikeoma na to 8apso me monadiko kritirio to prosopiko mou gousto.

Sthn kritikh thn opia anafereis entopizo ta arnitika ke 8etika stoixeia tou diskou xoris na parablepso na ekfraso thn aporia mou gia thn alagh ufous ton Abdullah h na psilo ironeyto to stoner rock bazontas th leksh sic se paren8esh sthn frash pou kaneis paste, opote en merh pernao ke th dikh mou apopsh.

H sobarothta mou epano sth mousikh dhmosiografia den mou epitrepei na fanatizome tsampa ke berese h opoiadhpote apopsh ekfrazete me epixhrimata. Nai den mou aresei h mousikh strofh ths bandas ala den mporo na 8apso ton disko -pou ine akioprepestatos- mono ke mono apo ayto to kritirio.

Ayta
    Darkness Is Falling In Paradise...

I discovered Abdullah through a compilation CD. The first track I heard from them was "The Black Ones". I could hardly believe my ears. Their doom metal was the finest that I had heard since a long time. Their debut came very soon and it was what we all expected it to be. A great masterpiece and one of the most important doom metal albums nowadays. Songs full of haunting dark melodies and a fucking doomy feeling are some of the features that made Abdullah to be one of the most important hopes of the doom metal genre in our days.

Time has passed and the band has returned with its second album called 'Graveyard Poetry'. Although they managed to keep all its doomy musical forms, the new stuff is different than their debut. Do not panic, we are not talking about serious musical changes. The band has simply managed to create a heavier and a little bit groovier, wall of sound. Basically we have some heavier, faster and groovier songs put together with songs in more traditional doom metal forms.

I would use the description "Heavy Rock and Roll" to describe the musical point of view of this album in general, but let's be more specific. We can find songs in faster tempo, electrified with groovy guitar riffs that will remind you of '70s rock 'n roll. The opening track of the album (Black Helicopters) and tracks like "A Dark But Shining Sun", "Deprogrammed" are typical examples. On the other side we have songs in the traditional doom metal forms, heavy, dark and melodic, songs like "Pantheistic" (my favorite track from this album), "Salamander", "Behold A Pale Horse" (with its haunting melody on keyboards) will take you to the mountains of doom once more. From time to time the band tries to show a more aggressive face for example in the track "They, the Tyrants", which is the fastest song of the band. If I heard the song without knowing who has written it, I could not believe that this is song from Abdullah!

Add to all these the very good -heavy but "clean" and ideal for this genre- production by Paul Hamann, the depressive but still so strong and melodic vocals by Jeff Shirilla and you will get an idea of the album. Abdullah have offered us a great album full of heavy dark and emotional music. I am sure that not only the fans of doom metal or "stoner rock" (sic) will enjoy the new album, but also everyone who is searching for something heavy, dark and emotional.

Xrhsto AYTH h kritikh deixnei oti to album sou pe POLLA (koinws SOU ARESE ARKETA). Aplo symperasma einai opoiou tin diavasei. Les MONO thetika sxolia (sxedon KANENA arnhtiko) kai osa nea stoixeia anafereis, ta anafereis me yfos pou deixnei enthousiasmo kai thetikh antapokrish twn aytiwn (sic) sou se ayta.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Hm,
    esas den sas exei tuxei na agorasete ena cd,na to akusete,na to gustarete ARKETA alla meta apo polles akroaseis na allaxete gnwmi??
    Emena pantos arketes fores.

Quote Originally Posted by Odonian
    Καλά που υπάρχει και το ER και ενημερωνόμαστε για την ποιοτική μουσική.

ke ego xalieme px me ayta pou pezoun tora oi Abdullah (sou ferno ena paradeigma to opio ime sigouros oti 8a "piaseis" logo bandas) ekatsa ke akousa to iliko prosektika ke ebgala to sumperasma mou, prin arxizo na krazo omos etsi...
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

H leksh krazo paaei sthn arnitikh mou apopsh peri alaghs styl h opia afora prosopika ke mono emena ke oxi thn antikimenikh aksia tou diskou.

Tespa as to klisoume edo. Den katalabenomaste me tous perissoterous apo edo eksalou.
    Darkness Is Falling In Paradise...

IAbdullah have offered us a great album full of heavy dark and emotional music.
    To zhtoumeno ine oti prosopika -sa Xrhstos ke mono- pote den xonepsa thn alagh ths bandas. Alagh sto logotypo, ayksish taxhtytas sta kommatia, groove ry8moi ktl EPIDI POLY APLA ayto pou goustara stous Abdullah htan to argo skotino doom tous pragma to opio elato8hke kata polu. Gia na mh makrigoro: Otan 8elo na akouso Abdullah akouo pada ton proto disko. Ton deytero exo na ton akouso apo thn epoxh pou ton ekana kritikh. Got my point?
    xm de se kserw kan, den exw mpei pote sto doom-metal.com kai den exw diavasei ola ta posts twn proigoumenwn selidwn opote sorry an xanw kana epeisodio. ayto pou akolouthei einai mia kaloproaireti aporia mou.

i erwtisi mou einai apli : pws ginetai ena album pou DE SOU ARESEI POLY na to perigrafeis ws "a great album full of heavy dark and emotional music" ?

apoti katalava an kai de sou arese, to grapses epeidi "mantepses" oti gia to eidos tou einai fovero? mou fainetai parakseno, einai san na les oti katexeis mia periergi idiotita tou na anagnwrizeis tin antikeimeniki poiotita enos album, asxeta an esena sou einai adiaforo.

H sobarothta mou epano sth mousikh dhmosiografia [...]
    sorry kiolas, alla stin kritiki den anafereis pouthena gia tin allagi styl, logotypou kai genika ola ta stoixeia pou se xalasan sto album. AYTI tha itan i gnwmi sou me epixeirimata.

o asxetos pou tha diavasei tin kritiki tha paei na agorasei ena album pou "I am sure that not only the fans of doom metal or "stoner rock" (sic) will enjoy the new album, but also everyone who is searching for something heavy, dark and emotional".

emena ayto de mou deixnei kanena sevasmo sti mousiki dimosiografia.

an to kaloskefteis, an oloi egrafan kala logia gia ena album me ti logiki oti "se kapoious allous tha aresei", de tha ypirxan xamiles vathmologies, para mono se akraies periptwseis.

kati tetoio telospantwn.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

[quote=Amnesiac]
    IAbdullah have offered us a great album full of heavy dark and emotional music.
    Quote Originally Posted by "Count_RaveN":1jqen764
    To zhtoumeno ine oti prosopika -sa Xrhstos ke mono- pote den xonepsa thn alagh ths bandas. Alagh sto logotypo, ayksish taxhtytas sta kommatia, groove ry8moi ktl EPIDI POLY APLA ayto pou goustara stous Abdullah htan to argo skotino doom tous pragma to opio elato8hke kata polu. Gia na mh makrigoro: Otan 8elo na akouso Abdullah akouo pada ton proto disko. Ton deytero exo na ton akouso apo thn epoxh pou ton ekana kritikh. Got my point?
    xm de se kserw kan, den exw mpei pote sto doom-metal.com kai den exw diavasei ola ta posts twn proigoumenwn selidwn opote sorry an xanw kana epeisodio. ayto pou akolouthei einai mia kaloproaireti aporia mou.

i erwtisi mou einai apli : pws ginetai ena album pou DE SOU ARESEI POLY na to perigrafeis ws "a great album full of heavy dark and emotional music" ?

apoti katalava an kai de sou arese, to grapses epeidi "mantepses" oti gia to eidos tou einai fovero? mou fainetai parakseno, einai san na les oti katexeis mia periergi idiotita tou na anagnwrizeis tin antikeimeniki poiotita enos album, asxeta an esena sou einai adiaforo.

H sobarothta mou epano sth mousikh dhmosiografia [...]
    sorry kiolas, alla stin kritiki den anafereis pouthena gia tin allagi styl, logotypou kai genika ola ta stoixeia pou se xalasan sto album. AYTI tha itan i gnwmi sou me epixeirimata.

o asxetos pou tha diavasei tin kritiki tha paei na agorasei ena album pou "I am sure that not only the fans of doom metal or "stoner rock" (sic) will enjoy the new album, but also everyone who is searching for something heavy, dark and emotional".

emena ayto de mou deixnei kanena sevasmo sti mousiki dimosiografia.

an to kaloskefteis, an oloi egrafan kala logia gia ena album me ti logiki oti "se kapoious allous tha aresei", de tha ypirxan xamiles vathmologies, para mono se akraies periptwseis.

kati tetoio telospantwn.[/quote:1jqen764]

De ginetai na mi sou aresei ena eidos mousikis opote na mi sou aresei mia banda aFtou tou eidos wstoso omws na katalabaineis oti gia to xwro tis einai kali?
    = = =

= = =

Τελικα μια κριτικη πρεπει να γινεται με γνωμονα το τι γουσταρει ο ακροατης-κριτικος-μεταλοδημοσιογραφος η με το τι θα γουσταραν οσοι τον διαβασουν ???????
    "Τι χτυπαω??"

"Ενα μονο με ελιες. Και ενα μονο με πατατες."

esi ti milas re
    ma8e mpala prwta
    I swear on tomorrow, if you take this chance
    Our lives are this moment, the music - the dance
    And here in this labyrinth of lost mysteries
    I close my eyes on this night and you're all that I see

Quote Originally Posted by Mitsmann
    Τελικα μια κριτικη πρεπει να γινεται με γνωμονα το τι γουσταρει ο ακροατης-κριτικος-μεταλοδημοσιογραφος η με το τι θα γουσταραν οσοι τον διαβασουν ???????
    Η σωστή κριτική (ανεξαρτήτως κατηγορίας προϊόντος) περιλαμβάνει ένα περιγραφικό μέρος, το οποίο καλό είναι να απέχει απ'τις προσωπικές απόψεις του συντάκτη. Έπειτα ακολουθεί και η άποψη του συντάκτη, υποκειμενική ως αναμενόμενο, κι είναι θεμιτό να μην είναι επιθετικός. Αν δε του αρέσει η κατηγορία του προϊόντος, αυτό δεν είναι δικό του σφάλμα, κακώς τον έβαλαν να το γράψει αυτός. Εάν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια (π.χ. benchmarks για προϊόντα hardware) καλό είναι να αναφέρονται πριν τις απόψεις του συντάκτη.

Και καλό είναι να αναφέρει πλαγίως αν η κριτική είναι "πληρωμένη" με εκφράσεις του τύπου "ναι μεν, αλλά".
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

ntaks an dineis se entelws "fans"-kritikous tis kritikes, exeis to fainomeno tou rixtou ena 10/10, synoptika, an einai kollhmenos anti-fan to thabei....
    theleis enan sygkrathmeno. anthrwpo pistebw.

epishs. einai allo ena fainomeno. to onoma pou bathmologeis....

px. den einia ntroph na thapseis ta alternati-crap twn ryche i to st.anger, afou einai gia ton mpeo. kai nai ama skopeueis na paikseis kati entelws apomakro apo auto gia to opoio anagnwristhkes allakse onoma. fantazesai px tous grave digger, tyxaio onoma na paizounb AOR ?! m auto to onoma ?! E? OXI...... blepoume edw, COF - aristourghma, pou ta teleutaia meta to median den einai. DIMMU - pare 10 na xeis. to puritanic nai htan kalo. gia commercial-black. to deathcult, an den egrafe panw dimmu, tha xe parei 6 to poly.... auta.
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

σκληρόκαρδος χρυσοκούκης Kingdom Gone's Avatar

Quote Originally Posted by Deggial
    Quote Originally Posted by Mitsmann
    Η σωστή κριτική (ανεξαρτήτως κατηγορίας προϊόντος) περιλαμβάνει ένα περιγραφικό μέρος, το οποίο καλό είναι να απέχει απ'τις προσωπικές απόψεις του συντάκτη. Έπειτα ακολουθεί και η άποψη του συντάκτη, υποκειμενική ως αναμενόμενο, κι είναι θεμιτό να μην είναι επιθετικός. Αν δε του αρέσει η κατηγορία του προϊόντος, αυτό δεν είναι δικό του σφάλμα, κακώς τον έβαλαν να το γράψει αυτός. Εάν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια (π.χ. benchmarks για προϊόντα hardware) καλό είναι να αναφέρονται πριν τις απόψεις του συντάκτη.

Και καλό είναι να αναφέρει πλαγίως αν η κριτική είναι "πληρωμένη" με εκφράσεις του τύπου "ναι μεν, αλλά".
    [aerologia] gia na perigrapsw kati prepei prwta na to antilifthw me tis aisthiseis mou. Otan antilamvanomai kati automata simainei oti pernaei apo ton egkefalo mou ara epireazetai apo to asyneidito meros tou myalou mou, to opoio periexei kriseis kai katigoroiopoiiseis gia ola exw ws twra antilipthei. Dld adynatoume na doume "apeutheias" to antikeimeno auto kath eautou, mono mia provoli sti tou stin noisis mas. Ara sigoura kai mai perigrafi enos antikeimenou (oxi mono enos kallitexnimatos) einai anapofeukta ypokeimeniki ston ena i ston allo vathmo, dld periexei kat anagki proswpikes kriseis tou perigrafontos. [/aerologia]

Symperasma: to mono pou mporei na kanei kapoios einai na vrei enan syntakti me ton opoion symfwnei arketa ews poly kai na ton empisteuthei.
    After the Triumph of Your Birth.

se periptwseis oxi protoemfanizomenhs mpantas sygkrineis kai me to parelthon ths oso ginetai. edw paizei i karamela - stasimothta proodos.

na rwthsoume to ekshs. an sas aresei lx to number of the beast, tha sas xalage h logikh tou synexeia? se idio yfos me efamilla kommatia ? OXI
    an pali, allaksei to styl, as poume gia maintanous SOmewhere, pou pali maiden einia alla einai synthesized polles kithares... entaks na kai dixase einia petyxhmenh h allagh... akoma kai pio entones, allages... to thema einai na mhn xanetai i tautothta i na allazei entelws o hxos apo album se album. kai basika na exeis kai ta tragoudia E

emena me eksefraze arketa a tasos o stamatouk.
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

exo na diavaso sovarh diskokritikh se ellhniko periodiko pano apo 10 xronia.
    Einai eykola antilhpto oti oi kritikoi den akoune pano apo 2 fores tous diskous prin grapsoun th malakia tous... Kai tis perissoteres fores o syntakths den exei kamia epafh me to group pou kritikarei (px teleytaio Blitzkrieg pou to dosane se hardcora!).
    An den ksereis ti paizei ena group, den yparxei periptosh (ektos apo tis poly ksekathares) na katalaveis pos tha akougetai o diskos...
    Gia mena, den tha eprepe na yparxei vathmologia. Mono perigrafh ths mousikhs.
    Kai ekei pou gelao einai me tis epiroes. OLOI exoun epireastei apo Maiden / Priest.

My words but a whisper - your deafness a shout