Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread: Da Ali G Show

[quote=Gabriel_]
    Quote Originally Posted by "Ramshackle Man":2h7w9o9x

Btw, to ksereis oti apo kei ksekinhse kai o Gervais (The Office) ws ekswterikos reporter?

Ti moy thymises.....Ax, ax!!
    [/quote:2h7w9o9x]

Nai, nai, o Gervais evgaine kai elege kati kria asteia pou kai pou, me tipota den mporusa ekeini tin epohi na fantasto pos o tipos tha eftiahne kati toso theiko opos to The Office (kaliteri komiki sira tis teleftaias dekaetias IMO)!
    "I used to be a sinner used to have my cake and eat it
    They warned me of my fate but I was quite prepared
    To meet it
    You'll go to Hell they smiled at me
    And told me of the roaring fires
    But I was happy living wild
    And fuelling my own desires
    I was a wild man
    Drinking, smoking and messing around with women
    Lots of women
    No, not swimming, w o m e n !!!"

Sth seira einai mia xara.Sthn tainia ta panta einai ATHLIA.
    Bang that pussy that doesn't bang!

Quote Originally Posted by Ramshackle Man
    Nai, nai, o Gervais evgaine kai elege kati kria asteia pou kai pou, me tipota den mporusa ekeini tin epohi na fantasto pos o tipos tha eftiahne kati toso theiko opos to The Office (kaliteri komiki sira tis teleftaias dekaetias IMO)!
    Eykola! Edeikse xthes epanalhpsh to BBC2 to Christmas Special poy den to eixa dei. 1 1/2 wra. Apolaysh.
    You know you're in for a good time when there's a polar bear - bleeding - on the label.

Gamoto den eho dei ta Xmas specials pu vgikan fetos kathos den imoun Agglia... Mipos xerei pote vgainoun se DVD afta? Ta dio prota series ta eho agorasei edo kai kairo...
    "I used to be a sinner used to have my cake and eat it
    They warned me of my fate but I was quite prepared
    To meet it
    You'll go to Hell they smiled at me
    And told me of the roaring fires
    But I was happy living wild
    And fuelling my own desires
    I was a wild man
    Drinking, smoking and messing around with women
    Lots of women
    No, not swimming, w o m e n !!!"

You know you're in for a good time when there's a polar bear - bleeding - on the label.

ALI G OWNAGE.

se opoion en aresei dwraki ban
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

Quote Originally Posted by Gabriel
    'it' girl ...typisa poy to mono poy kanei paei se parties kai tetoia. 'it' me thn ennoia toy antikeimenoy/she's 'it' gia to party. Kapws etsi. Prepei na katalabaineis.

Edit:

Moy irthan kai alla Bruno. Pianei sxediastes kai toys rwta se mia erwthsh kati entelws dhthen p.x. "Is black a taste of the future?" Kai na leei o allos "Nai, nai" me entelws shthen eskhghseis kai meta na ton rwta "SO you would say that black is, like, retro?" kai na synexizei pali o allos, na antifaskei pantoy. Entelws xasimo einai o Bruno.

xaxaxaa afto to exw dei kai egw, kanei synexeia tetoies erwthseis sth gomena, tou styl " the show was very heavy, dragging you down to to the floor" h sxediastria na apantaei " yes that's what i wanted to do" kai meta apo ligo leei o bruno "the show was very light, taking you to the clouds" kai fysika h ilithia sxediastria den pire xampari tipota kai symfwnhse.

afou ths ekane kamia 10 aria tetoies erwthseis pou h mia anairouse thn allh petaei to theiko "what do you think about inconsistency?"

ton eblepa sto germaniko Viva. den kserw an paizei akomh.

eixe thn plaka toy (eidika o typos apo to kazakstan) alla moy thn espage to ntysimo toy sto studio. ton xarakthra me ta reportage me toys gay den to 8ymamai ka8olou. mhpws eishx8h stous teleytaious kyklous? periego na mhn to 8ymamai
    Mille anni passi sunt...

O gay htane 8eos, thn epefte se olon ton kosmo (including topiko proedarxh ths NRA ), o kazakhstan gamoyse, o wannabe araphs 8elei kremala (ta asteia toy oti einai kai kala xazos, den eimai homo ktl koyrazoyn meta apo ligo kai oi atakes toys einai gia xasiklwmenoys araves ...)
    Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).

theos.-

kai h tainia gamei. Apla thelei na mpeis sto nohma kai fysika na exeis zhsei kai tous agglous...

ali keith xynei sti mouri ali g xoris na milisei kan

ta gamhse pali ola o ali g
    oi atakes pou eipe sta mtv awards

Borat at the MTV Europe Awards 2005
    Introduction to the show

"Welcome to the 2005 Eurovision Song Contest."

Following Madonna's performance

"That singer before me. Who was it? It was very courageous of MTV to start the show with a genuine transvestite, he was very convincing. It was only his hands and his testi satchels that gave it away."

Introducing Coldplay

"Next is one of the most famous bands in the world. We all love very much. Please enjoy... Green Day!"

Introducing The Pussy Cat Dolls

"Please prepare yourself for masturbation because next are international singing prostitutes, Pussy Cat Dolls."

After introducing Akon

(Borat whispers to little Kazkhstani child), "quick Akon's on stage, dressing room 8. See what you can take."

Introduction to Gorillaz

"There is one singer called Shakira... sorry I laugh because in Kazakhstan this word means vagina. For example, 'Can I touch your shakira?' or 'I have seen your wife's shakira, it hangs like the mouth of a tired dog."

Introducing Green Day

(Borat is dressed in a very revealing wrestling lycra costume), "Hello it is me, Freddy Mercury. I joking, he die of AIDS. It me Borat, I not a la la loo lee. The only sex disease I ever have is gonoreah. 15 times! The ladies like Borat! Now please welcome Coldplay."

Chatting to co-presenter Brittany Murphy

"Very nice. Whah whah we whah! I imagine you with no clothes. Borat is getting fat."

At the press conference

"My 13-year-old son is travelling here by foot, with his two wives and his three childrens." "If he survives the journey I have promised him that he can make penetration with Colombian prostitute Shakira."

"I look forward to meeting Jennifer Rush, Level 42 and Terence Trent D'Arbay," "Oh and the Thompson Twins."

In interview with the BBC

"My retard brother Vilo is not able to come as he is retarded and his cage would not fit on the plane."

"Unfortunately my wife was unable to leave Kazakhstan as she is a woman... this is a good news, she is a boring. High Five!!!"

"We celebrate with a men's only party in my hotel room where we will play ping pong, wrestle totally nude and shoot dogs from the balcony."

To finish the show

"To the world, I love you! Apart from Uzbekistan. Assholes."

http://www.borat.tv/

σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Respect my authoritah..!! Deniz's Avatar

Code:
    http://rapidshare.de/files/31713100/Ali.G.InDaHouse.DVDRip.DivX-ang3l.part1.rar.html
    http://rapidshare.de/files/31750984/...part2.rar.html
    http://rapidshare.de/files/31734865/...part3.rar.html
    Password: www.greekwarez.com

Με ελληνικούς υπότιτλους..aaaaiiiight??

You are my detonator. Phantom Duck's Avatar

Λοιπόν, σε αγαπώ βρε πούστη

katw ta xeria apo ton deniz egw tou exw taksei gamo! Deniz se paok.

\m/