Ενώ έχω ήδη πρήξει τον κόσμο για αυτό το έπος στο Επιτραπέζια Παιχνίδια topic, λόγω πώρωσης με αυτό αλλά και με τον προγραμματισμό αποφάσισα πριν περίπου ένα μήνα να ξεκινήσω τη μεταφορά του σε PC game.
Είχα κυριολεκτικά χρόνια να ασχοληθώ με προγραμματισμό, αλλά ρίχνοντας μια ματιά στη Visual Basic 6 όλα σχεδόν μου ήρθαν πίσω σαν οδήγηση ποδηλάτου. Ξέρω πως μόνο η πιο σύγχρονη γλώσσα δεν είναι, αλλά από τη στιγμή που πρόκειται για μεταφορά επιτραπέζιου παιχνιδιού και άρα δεν υπάρχουν απαιτήσεις σε γραφικά κλπ, η VB6, λόγω της απλότητάς της, φαίνεται ιδανική.
Στο προκείμενο: Δεν ξέρω καν αν κάποιος εδώ μέσα έχει παίξει το επιτραπέζιο (το οποίο btw έχω αναφέρει πόσο ΤΑ ΣΠΑΕΙ;), πάντως σε αυτό το topic θα ποστάρω την πρόοδο του project και ο καθένας μπορεί να κατεβάζει κάθε φορά την τελευταία έκδοση και να λέει τη γνώμη του (για βελτιώσεις, εντοπισμό bugs, ιδέες για την ΑΙ κλπ). Σίγουρα το ιδανικό για όλα αυτά είναι κάποιος να έχει παίξει το παιχνίδι, αλλά ακόμη και αν όχι, αν έχει όρεξη και μπορεί να διαθέσει λίγο χρόνο, μπορεί να ρίξει μια γρήγορη ματιά στο rulebook που θα εσωκλείεται κάθε φορά σε pdf με το installation package. Ακόμη και πέρα από όλα αυτά, ρίχτε αν θέτε ένα download απλά και μόνο για να τσεκάρετε το γενικό layout και την αισθητική, και ό,τι feedback δεκτό.
Η τρέχουσα έκδοση είναι η 0.11 (link στο τέλος του post), όπου έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν όλες οι λειτουργίες κατά τις οποίες δεν απαιτείται ΑΙ. Δλδ ο human παίχτης έχει ένα turn και, αφού το ολοκληρώσει, αγνοούνται όλοι οι ΑΙ παίχτες και ξεκινάει το turn του από την αρχή. Bugάκια σαφώς και ξεπηδούν πότε-πότε από δω κι από κει και τρέχουμε να τα κλείσουμε, αλλά γενικά δουλεύει μια χαρά. Και βασικά τώρα αρχίζει το παλούκι, που μπαίνουμε στο χειρισμό AI. Κατεβάστε προς το παρόν και βλέπουμε
Code:http://rapidshare.com/files/313305256/bsgboard-setup.rar or http://www.sendspace.com/file/7vfh76