Default Re: Νύχτες Πρεμιέρας.

ποιος θα ρθει να δούμε μαντόνα;;;;;;

http://www.aiff.gr/article.asp?catid=15 ... id=1638976
    Es el sonido de su mundo derrumbándose/Es el del nuestro resurgiendo
    El día que fue el día, era noche/Y noche será el día que será el día

Θέλω να πάω στο Berlin Express.

Εγώ θα πάω να δω το Choke και την καινούρια του Γκάι Ρίτσι και άλλη μια που δε θυμάμαι. Γενικά θέλω να σαπίσω στον κινηματογράφο αυτό το δεκαήμερο. Οπότε προτείνετε και καμιά άλλη καλή.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Quote Originally Posted by carheart
    Berlin Express.

Έχει μια πολύ καλή με το Eugene απ' τους Gogol Bordello.

http://www.aiff.gr/article.asp?catid=15 ... id=1638976
    Es el sonido de su mundo derrumbándose/Es el del nuestro resurgiendo
    El día que fue el día, era noche/Y noche será el día que será el día

Senior Member Harbinger of Death's Avatar

Quote Originally Posted by Amnesiac.
    Εγώ θα πάω να δω το Choke ...
    Ουυυυ, Παλάνιουκ στον σινεμά! Ουυυυ!

Κρίμα που δε θα μαι Αθήνα να το δω.

Edit: α επίσης να δείτε Son of Rambow, είναι πανέμορφο.
    http://frontierpsycho.tumblr.com/

Quote Originally Posted by saloth sar View Post
    Το αποκουμπι του κρετινου, του φασιστα και του καθε μαλακα ειναι η προστασια της γυναικας, οταν και αμα σταματουν να τις θεωρουν ολες πουτανες και δυο-τρεις τρυπες για γαμησι μοναχα.

εχει ακουσα και ενα ντοκυμαντερ για τον χαντερ τζει τομπσον.
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Eida to "Boy A". Aristourghmatiko. A "must see" eidika gia tous fan tou vretanikou cinema.

Few films wowed audiences at the 2008 Tribeca Film Festival as much as John Crowley's "Boy A." Scipted by Mark O'Rowe from a Jonathan Trigell novel, "Boy A" is a story-driven mystery which is carried on the shoulders of newcomer Andrew Garfield, in a tour de force performance that dominates the film from opening title to closing credits.

Jack Burridge is leaving prison after a 14-year sentence for a crime he committed as a child. His mentor Terry has been working to gain his release and help him transition into the new world in which he'll live and work under a new identity. It's up to Jack to determine who he wants to be, but it's up to those around him to determine whether or not he will be allowed to do so. It's that challenge which is at the heart of "Boy A." Andrew Garfield ("Doctor Who," "Lions for Lambs") is frighteningly brilliant as Jack. It's his movie to make or break, and this role is sure to be singled out as the launching pad for what is destined to be a notable career. The viewer sees a sweet, sensitive, puppy dog of a young man while his secret past indicates something completely different. We wrestle with that concept as he does himself, and it's an emotional, moving piece of work. As his counselor Terry, Peter Mullan ("Trainspotting," "Children of Men") is the father figure who provides a foundation for Terry's wandering existence. His attempts to keep Jack alive and well are both heartening and heartbreaking.

"Boy A" is visually stunning. The interplay of light and shadow through the use of diffusion filters and silhouette gave me chills. The dramatic manipulation of white light is a seemingly simple device but cuts to the bone. Cinematographer Rob Hardy demonstrates true artistry with camera-work that is often a character in itself. A recurring visual theme using tunnels, alleyways, hallways, and bridges stands out even to the untrained eye. Paddy Cunneen's score makes it clear that this is, at its heart, a tale of intrigue.

Told in flashback, the secrets of "Boy A" are revealed in bits and pieces. The reality of who Jack is becomes more powerful and painful as the film progresses. Garfield is so charismatic, and his Jack so incredibly sympathetic, that this film easily rises to the top of those screened at this year's festival. John Crowley's "Boy A" is a master class in the art of film-making.
    apo to imdb
    Swayin to the rhythm of the new world order and
    Count the bodies like sheep to the rhythm of the war drums

Να το δείτε το Choke ε.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Είδα το not another love story, ωραίο ταινιάκι άσχημη γλώσσα (αυτοί οι Δανοί). να πάω να βρω τίκετς για τον ρίτσι η θα είναι σολντάουτ? τπτ άλλο καλό?Ε?
    Μπλε

ego prin mia vdomada vrika mono 4i kai proteleftea seira....opote....de nomizo...
    pantos avrio tha eimai

(ostoso afto erxetai kanonika ellada to dekemvri....oti na nai)
    Mono ELECTRIC kai Katholou REQUIEM!

http://www.youtube.com/watch?v=2EfJ6K9c2Vk

Gonzo: The Life And Work Of Dr. Hunter S. Thompson
    poly dinato ntokimanter gia thn zwh tou apopanw (autos pou egrafse fear n loathin etc) me tzoni ntep ston rolo tou afhghth.
    Μπλε

Senior Member Harbinger of Death's Avatar

Μαλάκα πριν διαβάσω την περιγραφή, από τον τίτλο νόμιζα ότι ήταν η βιογραφία του Milf Hunter.
    http://frontierpsycho.tumblr.com/

Quote Originally Posted by saloth sar View Post
    Το αποκουμπι του κρετινου, του φασιστα και του καθε μαλακα ειναι η προστασια της γυναικας, οταν και αμα σταματουν να τις θεωρουν ολες πουτανες και δυο-τρεις τρυπες για γαμησι μοναχα.

Δυστυχώς Guy Ritchie και Woody Allen που με έψηναν πιο πολύ έγιναν εδώ και μέρες sold out. Ειδικά για το Rocknrolla όποιος το δει, θα εκτιμούσα πολύ ένα review. Μέχρι στιγμής είδα το "Tropic Thunder" στην Avant Premiere. Τώρα ετοιμάζομαι να πάω να δώ το Night Of The Demon του Tourneur.

Αύριο παίζει μια κωμωδία-περιπέτεια , το "Pinapple Express". Το έχει σκηνοθετήσει ο δημιουργός του " All The Real Girls"... μου διαφεύγει το όνομα του. Πάντως συνοδεύεται με ενθαρρυντικές κριτικές και ακόμα έχει εισητήρια.. Αμέσως μετά παίζει το "The Chaser". Γιαπωνέζικη , αρκετά ενδιαφέρουσα περιπέτεια. Είχα προσπαθήσει να το δω πρόσφατα, είχε πρόβλημα όμως η εικόνα και δεν άντεξα.
    Αυτές οι δικές μου προτάσεις.